Lithzur

Members
  • Zawartość

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Reputacja

4 Neutral

O Lithzur

  • Tytuł
    Brat Moderator

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. - Jesteśmy Gniewem Imperatora!! - "...praktycznie z każdej strony dochodzą meldunki o ciężkich potyczkach okupionych porażającymi stratami. Nasz bunkier dowodzenia liniowego też od kilku dni znosi gradowy ostrzał altylerijski..już trudno rozróżnić czy to nasi czy wróg. Z dowództwa płyną sprzeczne rozkazy, pozbawione logiki...jakby komuś zależało byśmy ponieśli klęskę.. w kościach czuję że wróg zaczaił się w sercu stolicy tej planety...zatruwa umysły.. .. ALE NIE NA NASZEJ WACHCIE!!! Widziałem Nasze Przeznaczenie! Wypełnimy wolę Imperatora i okryjemy nasze imiona sławą uwiecznioną na kartach historii Gaji!!! Chwyćcie za broń!! Niech nasze czyny otworzą pierwszą jej kartę!!!.... " Kolejny I etap III fazy Kampanii "Wieczny Podróżnik" otwierają wojska strony Defensywnej. Otoczeni ze wszystkich stron wraz z coraz to bardziej słabnącymi liniami obrony i przeświadczeniem iż zostali pozostawieni przez skażone chaosem dowództwo w Bohaterów Imiennych Obrony wstąpił nowy duch. I tak oto przedstawiają się ich bonusy na ten etap: - Insiring Presence ( na 12" od Bohatera Imiennego oddziały z jego armii mogą korzystać z jego LD przy testach) - Men!! Know no fear! ( na 6" od Bohatera Imiennego oddziały z jego armii są Fearless) -Banner of Honor (wyjątkowo na ten etap Bohaterowie imienni mogą wykupic sobie ochroniarza/chorążego niosącego sztandar -Company Banner- korzystając w pełni z jego zasad )
  2. Ponieważ dochodzą do mnie sygnały iż nie do końca jest wyjaśnione "jak to jest z tym Chaosem" w kampanii..to tez właśnie teraz sobie uściślimy Gracze pod banderą konkretnego Boga Chaosu: -przez całość trwania kampanii, jako że zdeklarowaliście się grać konkretnym bóstwem, macie do dyspozycji wyłącznie używane przez niego jednostki włączając demony -jeśli zechcecie brać allies z innych bóstw/armii, płacicie za nie z punktów bonusowych ( patrz wykup najemników, główne zasady ) -zasady brania allies z innych armii podlegają tabeli z podręcznika głównego Gracze Chaosu Undivided: -przez całość trwania kampanii gracze "Chaosu Niepodzielnego" mogą konkretnym oddziałom przyznawać marki bóstw chaosu ( ofkors marka na oddział, bez dewiacji ) oraz oczywiście jeśli są to oddziały dedykowane, nie mogą nosić innej marki (czyli jak mi ktoś wystawi berserkerów z marką nurgla to znajdę i nakarmię kodeksem...każdym ) -nie można używać demonów, ani ich przyzywać ikonami...w ogóle nie dla demonów i opętańczych maszyn! -można za to brać demony i demoniczne maszyny jako allies ( zgodnie ze znanymi Wam zasadami w kampanii )
  3. WYJAŚNIEŃ KILKA A PROPO KAMPANII: -Jeśli swoje ataki/ruchy zdeklarowali Ci których jest runda (np. obecnie Ofensywnych) Następne swoje ataki oraz ruchy mogą wykonać pozostałe frakcje, nie musicie czekać aż będzie Wasza runda. Tyle co Ci którzy mają swoją rundę walczą/przejmują jako PIERWSI -Z zasad specjalnych jakie wykupujecie za Punkty Sławy, nie można Bohaterom Imiennym nadawać zasad broni np. armorbane, skyfire, itp -Jeśli na dany heksie występuje budynek (manufaktorum itp), podczas gry niech on również będzie na stole. Lecz jeśli walczycie o heks z bastionem...na stół dla obrońcy heksa wystawia on darmowo bastion (dozbrajanie go już koszci Emotikon wink ) -Dla usprawnienia doboru granych misji proponuję: a) jeśli walczycie na heksie bez zabudowań - eternal war+melstorm b)są zabudowania lub budynki - cities of death c)metropolia - apocalypse+city fight (zasady, nie misje w tym wypadku ;P) -Jako że ostatnimi czasy mocno zaniedbuję odpisywanie na pytania, dołącza do mnie Grzegorz Twaróg który również i chętnie będzie udzielał odpowiedzi i nadzorował przebieg kampanii
  4. W zasadzie faktycznie, źle podałem przykład epickości z tą wycinką w hth...moment poprawiam. Ale generalnie chodzi mi o rodzaj akcji który w "codziennej" grze się nie zdarza i takiej do której można dokładając dobre tło, naprawdę stworzyć mocną godną Bohatera historię epickiego czynu
  5. -Czyny tworzą Bohaterów- "...nie bez przyczyny pojawiłeś się na tej planecie w Tym właśnie momencie...karty Twojej historii dopiero zapełniają się czynami jakie dokonałeś i dokonać zdołasz... zanim pomniki Twojej chwały zapełnią place honoru odbudowanych miast. ...Idź, pokaż im wszystkim z jakiej gliny zostałeś ulepiony... ...Idź i niech Twoje dokonania będą natchnieniem dla tysięcy... ...Idź i niech inni podążą za Tobą chwaląc Twoje imię... IDŹ !!!...WALCZ !!!.. Zostań Bohaterem..." Huk pobliskich wybuchów gwałtownie porywa Cię z powrotem do rzeczywistości. Niebezpiecznie bliska eksplozja musiała na chwilę pozbawić Cię przytomności. Ostry pisk w uszach i mroczki przed oczami utwierdzają Cię w przekonaniu że igrasz z własnym losem lecz w głowie wciąż krąży ten anielski kobiecy głos który niczym oddalające się echo powtarza szeptem "..idź...walcz...zostań bohaterem..." Z nową siłą zrywasz się na równe nogi i ściskając w rękach swój wierny oręż wpadasz niczym rozszalały huragan w szeregi zaskoczonych przeciwników "..idź...walcz...zostań bohaterem..." II faza II rundy Kampanii "Wieczny Podróżnik" Zaczynamy kolejną rundę Kampanii "Wieczny Podróżnik". Zgodnie z kolejnością nadszedł czas dla Graczy Ofensywnych by wykonali swe ruchy. Nie mniej jednak każdy z Waszych bohaterów imiennych ma szansę na okrycie swego imienia sławą godną Bohaterów 41 millenium! Prócz zasady specjalnej która działa na całość tej fazy kampanii ( patrz artykuł "następstwa wydarzenia -Bunt-" ) wyjątkowo w tej rundzie Wasz Bohater może dodatkowo się wykazać: - za każdy wygrany pojedynek +10 PS (Bohater osobiście musi unicestwić swojego przeciwnika) - za każdy zniszczony przez Bohatera pojazd lub jednostke oznaczoną jako "bulky/very bulky +5 PS -za każde epickie starcie/zdarzenie jakie wykona Twój bohater +15 PS ..co rozumiemy przez epickie starcie/zdarzenie... I tu proszę Was o popuszczenie wodzy wyobraźni. Zarówno Wy jak i Wasz Przeciwnik będziecie musieli zadecydować czy takie zdarzenie miało miejsce ale myślę że nie będzie z tym specjalnego problemu Choć może lepiej podam jakiś przykład by była ścisłość i jasność w tym o co mi chodzi -Tak się zdarzyło że Bohater stanął na przeciw Imperial Knighta i jest jego tura. Gracz chcąc dokonać epickiego czynu szarżuje na monstrum lecz zamiast wykonywać swoje ataki, wykonuje test siły (ZAWSZE do wykonywania wszelakich takich testów używamy bazowej siły Bohatera, nie wspieranej przez jakikolwiek oręż jaki ma na sobie atm). Udany rzut oznacza iż Bohater wspiął się na Knighta i uderza w krytyczny punkt dostając bonus +2S (niezależnie czego używa do walki, tak można przekroczyć magiczne S10, w końcu Jesteś natchnionym Bohaterem ). Broniący się Knight w swojej fazie inicjatywy walki przed wykonaniem ataków musi podjąć się próby zrzucenia Bohatera, Bohater znów musi wykonać test siły by utrzymać się na 'grzbiecie' lecz z modyfikatorem -1S (i znów, bazowa nie natchniona siła ). Jeśli nie powiedzie mu się i spadnie, Knight może wykonać swoje ataki. (podobna sytuacja może być z pojazdami/samolotami licząc iż Bohater będzie na odpowiedniej wysokości by rozpocząć skok/wspinaczkę) ...ewentualnie... -Ciężko ranny Bohater stanął samotnie naprzeciw pełnego elitarnego oddziału przeciwnika (tu musi być przewaga co najmniej 4/1 oraz Bohater musiałby być na ostatniej ranie), ostrzeliwując ich wszarżował i wyciął cały oddział (lub zmusił ich do ucieczki następnie ich doganiając i wycinając ) w tej samej turze nie ponosząc przy tym uszczerbku na dość zszarganym już zdrowiu Klasyfikację epickości czynu ustalajcie z Waszym przeciwnikiem, jeśli zrobicie coś takiego to wątpię by miał zastrzeżenia , a co do samej inscenizacjii wykonu...liczę na Waszą Rozszalałą Wyobraźnie
  6. A sorcia faktycznie, budynki działają na obszarze swojego heksa jak i sąsiadujących bezpośrednio. Bastion wylacznie (procz metropolii) ma swoja osobna zasade co do stacjonyjacego tam wojska oraz zasad specjalnych jakie stosuje sie wylacznie w obronie heksa na ktorym owy bastion stoi
  7. Budynki kontrolowane dodają punkty do rozpiski (tzw. punkty bonusowe za które możemy dozbrajać nasza armię lub wykupować 'najemników' czyli Allies) oraz punkty te się sumują (za budynek, heksy i co tam jeszcze nie wpadło ). Natomiast jeśli budynek posiada jakąś zasadę specjalną to jej działanie opisane jest w zasadach głównych
  8. Proponuję lewiatana, Masz rację Jakubie te z cities of death sa mocno sprecyzowane kto jest obrońca a kto atakujacyma a i zawsze bedzie to coś innego
  9. Z racji dość mocno zdezoriętowanego w rozkazach dowództwa, na I runde rzucajcie misje z "Shield of Baal" Podział na atakującego/broniącego będzie raczej prosty
  10. Terektalok....czy to pytanie powstało ze względu na brak zajęcia czy też naprawdę potrzebujesz AŻ tak precyzyjnych zasad by przypadkiem nie naginać "rzeczywistości" (lub też Uważasz że mamy za niskie IQ?) Ale by zaspokoić Twoją nadgorliwą ciekawość (moment...czeknę ile mi jeszcze zostało cierpliwości....ok) odpowiem: -jeśli wraz z oddziałem/jednostką został dokupiony transporter, zostaje on przemieszczony razem z nimi (nie znikając spod ich stóp). -jeśli do oddziału/transpotu dołączony jest bohater/altyleria (patrz eldarzy np.) WSZYSCY podlegają zasadzie jednostki więc WSZYSCY są przemieszczani. -nie, nie można przemieścić drop poda który jeszcze nie wylądował, ani np. SMów lecących w nim tak by: a- drop pod wylądował pusty b- SMi zostali uwięzieni w kosmicznej pustce i nie mogą brać udziału w bitwie Dziękuję i dobranoc
  11. Co do przesuwania jednostek to tak jak napisałem, całą jednostkę czyli łącznie z przyłączonym do niej bohaterem. Tymczasowo nie ma jeszcze punktów, o bonusach dla bohaterów pomyślę na następną rundę
  12. "Bunt" Ostatnie wydarzenia pokazały iż nawet w najczystszym sercu czai się mrok. A im więcej serc tym i mrok silniejszy. Gdy inkwizytorskie siły znikły w czeluściach niższych sektorów Metropolii, wieść o nich i o mrocznym portalu znikła w rumorze następujących incydentów. W praktycznie wszystkich sektorach miasta odnotowano zauważalną działalność kultystów "nowego porządku", bez wątpienia grupa ta oraz ich obrządki rozpoznane zostały jako kult Kual'el'a, jednego z mniejszych demonów Slaanesh'a. Kroniki wykazują jedno starcie z tym zgromadzeniem przez Najwyższego Inkwizytora Korsval'da -obrońcy naszego miasta, oraz sygnowane są glifami 'purificatus' co oznaczałoby całkowite wyeliminowanie kultu... Liczne bunty i walki podsycane przez kultystów stały się zmorą komunikacyjną i logistyczną władz miasta. Oby Adeptus Arbites zdołało stłumić narastającą rewoltę.....i oby Zakażenie nie dotarło do władz..... Witam witam. Stało jednak się tak że Defensywa nie zdołała ani powstrzymać wyznawców przed mrocznym obrządkiem, ani zniszczyć portala który powoli zatruwa i mąci umysły wszystkich rezydentów miasta, a będący pod wpływem mocy choasu agenci nawet teraz wprowadzają w życie machinacje mające na celu utrudnienie obrony planety. Przed każdą bitwą jaka będzie miała miejsce w II fazie kampanii, jeśli któraś ze stron Ofensywnych lub Bezstronnych będzie brała udział ( jeśli Bezstronny zaatakuje Bezstronnego, nie wykonujecie rzutu! ), rzut k6 decyduje jaki wpływ na bitwę miały podstępy zaplanowane przez agentów chaosu przyczajonych w Głównym Dowództwie Sił Obrony Gaji ( oczywiście rzut ten wykonuje ktoś ze strony Ofen/Bezstr. ) -1/2 : sloty elite sił Ofen/Bezstr. otrzymują zasadę specjalną "Inflirtate" (łącznie z pojazdami-wszyscy z 'elite') -3/4 : zaraz po rozstawieniu wszystkich sił na stole, acz tuż przed rozpoczęciem rozgrywki Gracz sił Ofen/Bestr może zmienić ustawienie w strefie rozstawienia Przeciwnika jednej wybranej przez niego jednostki ( tak, dowolnej! ) - 5 : przed rozpoczęciem walki Gracz sił Ofen/Bezstr może wysłać jedna wybraną przez siebie jednostkę z własnych sił bądź tez sił Przeciwnika i wstawić ją do Rezerw -6 : raz na grę Gracz sił Ofen/Bestr może wezwać ostrzał orbitalny ( dopiero od 2giej tury! )
  13. WSZYSTKO rozgrywamy zgodnie z zasadami opisanymi w KillTeam, wyłącznością jest Wasz imienny bohater, reszta działa na zasadach KT
  14. "Egzekutor" Omalhekt - Strażnik Krypt-Kuźni Na długo przed "Wojną w Niebiosach" dynastia Maynarkh uważana była za najmniej honorową w prowadzeniu wojen oraz najokrutniejszą w wymyślaniu i wprowadzaniu nowego oręża na pola bitew. Odzwierciedlały to liczne pracownie Krypteków, którzy za zgodą swoich władców mieli pełne przyzwolenie na igranie z prawami rządzącymi całym wszechświatem. Jedną z najdalej wysuniętych Krypt-Kuźni była placówka na świecie znanym obecnie jako Gai. Omalhekt jako władca tego sektora szybko zyskał przydomek 'egzekutora' z racji swoich licznych wypadów po nowych niewolników na cele testowe dla technologii wojennych tworzonych w tutejszych kuźniach, a celem ataków jego hord były nie tylko pobliskie światy ale i inne dynastie które ośmieliły się wysyłać swoich agentów po tajemną wiedzę skrywaną przed nimi. Pomimo odległości od Koronnych Krypt Dynastii Maynarkh, ich przekleństwo i tak odcisnęło swoje piętno na każdej ze swych komórek łącznie ze tą na Gaji. Wirus Flay powoli zaczął konsumować umysły i metaliczne ciała rezydentów placówki oraz systemy podtrzymujące ich wszeteczny sen. Teraz, gdy nad nie świadomym światem Gai 'młode' rasy rozpętały swoją wojnę. Uszkodzone lecz nadal sprawne systemy ostrzegania przed zagrożeniem dla kuźni rozpoczęły przyśpieszony proces wybudzania swoich legionów...oraz ich Władcy którego zmysły znów wyczuwają strach tych którzy ośmielają się najechać jego świat... Kariera: -; +5; +15 /10 +35/ 0; Zdarzenia: Status: -Uszkodzony <w krypcie regeneracyjnej> Zasady Specjalne: -Mark of Flayer [zasada Overlordów dynastii Maynarkh - IA 12 'fall of Orheus' strona 109] Zbrojownia: - Staff of Light ( r=12' ; s=5 ; ap=3 ; a=3 ) -bazowa broń - Gauntlet of Fire ( r=template ; s=4 ; ap=5 ) - Voidreaper ( r=- ; s=+2 ; ap=2 ; fleshbane,armourbane,mastercrafted, two-handed, melee) - Phylacetry ( "it will not die")
  15. Tabela Punktów Głównych Łukasz Krokos stworzył tabelę z pełnym zestawieniem Punktów Głównych każdego uczestnika kampanii wraz z przebiegiem strat w poszczególnych rundach. Wielkie podziękowania Tobie Łukaszu za to Ustawiam tu linka do tej tabeli wraz z wiarą iż bez przekrętów Będziecie Panowie wpisywać swoje wyniki, bądź też najzwyczajniej jak dawniej podawać je mi na FB, a ja wpisywał będę tutaj tak by Każdy z Was mógł zweryfikować swoje postępy (lub ich brak ) https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Lx6Ayewt-6P4HDhFvdIEzce2qagKK5KZcjY0YX_UUyI/edit#gid=0