Ten_Drugi

FGB Admins
  • Zawartość

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Ten_Drugi

  • Tytuł
    Starszy Brat

Profile Information

  • Gender
    Female
  1. Path to Glory - Warhammer 40k!, to nic innego jak nasza kolejna adaptacja popularnego wyzwania malarsko-bitewnego, które zostało zapoczątkowane na łamach magazynu White Dwarf! Czwórka (lub więcej) uczestników rozpoczynało kolekcjonowanie zupełnie nowej armii, ścigając się ze sztywno określonym deadlinem, w czasie którego musieli złożyć i pomalować modele, oraz stoczyć z ich udziałem bitwę z innym uczestnikiem. W każdym kolejnym miesiącu powiększali swoją kolekcję o model(e) z danej kategorii (np. troops, elite, heavy support etc.), nadal ścigając się z czasem. Uwieńczeniem wyzwania była spektakularna bitwa z udziałem wszystkich Warlordów jednocześnie, oraz pełnoprawna armia, która mogła stawać w szranki na turniejach, ligach i towarzyskich potyczkach. Uważamy to za wspaniały przykład połączenia rywalizacji, motywacji do malowania, okazji do rozpoczęcia zupełnie nowego projektu i dlatego to samo wyzwanie oferujemy właśnie wam! 1. Celem kampanii Path to Glory - Warhammer 40k! jest zbudowanie i poznanie zupełnie nowej armii, lub rozwinięcie posiadanej o zupełnie nowe jednostki trzymając się restrykcyjnych terminów na malowanie i kolejne gry! Uczestnicy tworzą swoje Teamy na podstawie tabeli [link] składające się z wybranych przez nas modeli (pominęliśmy modele z oferty Mail Order, aby uniknąć problemów z dostępnością). Modele muszą zostać zakupione w sklepie stacjonarnym FGB po ogłoszeniu wyzwania, na które zostanie udzielony rabat 20% od cen katalogowych. 1a. W kampanii może pojawić tylko jeden dany bohater imienny dostępny z naszych list [link] (nie chcemy spotkań dopplegangerów), więc decyduje kolejność zgłoszeń. Dany Team może mieć tylko jednego bohatera imiennego! 1b. Teamy konstruujemy w określony na dany miesiąc detachment (Patrol, lub poźniej Batalion), trzymając się limitu pojazdów z Toughness 7 i wyższym, używając Power Leveli - aby ułatwić początkującym budowanie rozpisek. Oficjalny builder znajdziecie [tutaj]. 1c. W związku z wykorzystaniem Power Leveli w rozpiskach, obowiązuje PEŁNY WYISIWYG na wszystkich jednostkach. 1d. W kampanii możecie wykorzystać zestawy "Start Collecting!", ale obligujecie się wykorzystać CAŁĄ jego zawartość w ciągu kampanii. 1e. W przypadku kiedy wyjątkowo zależy wam na dołączeniu do swojego Teamu jednostki spoza naszej listy np. Techmarine on Bike, Runepriesta, Weirdboya czy Triarch Stalkera, możemy dopuścić taką opcję (po wcześniej konsultacji z nami), pod warunkiem że liczycie się z dłuższym czasem oczekiwania na Mail Order (oraz rabatem 10%), lub zakupicie inny model który posłuży do konwersji tej jednostki. 2. Zgłoszenia do wyzwania przyjmujemy do 31 lipca, 1 sierpnia ogłaszamy pary na pierwszą bitwę, ostateczny termin stoczenia pierwszej bitwy to 31 sierpnia. Pary na kolejne etapy będą ogłaszane 1 dnia miesiąca a ostateczny termin rozegrania bitwy to ostatni dzień miesiąca. 2a. Aby dołączyć do wyzwania, należy oddać jedną kartę Srebrną FGB, w ramach wpisowego - w ramach tego otrzymujecie: możliwość uczestniczenia w zabawie, rabat na każdy z zakupów w ramach kampanii (tylko modeli dołączanych do drużyny, nie wliczamy w to farb, akcesoriów itd.), oraz rezerwację stołu na każdą z bitew w ramach kampanii. Na ten event nie obowiązuje zapis za ważną kartę klubową. 3. Wyzwanie jest podzielone na 6 miesięcznych etapów. W tym czasie uczestnicy muszą pomalować zadeklarowane przez siebie modele, oraz stoczyć bitwę z jednym z przeciwników (pracownicy FGB będą prowadzić tabele oraz wrzucać parringi na kolejny miesiąc). W pierwszym miesiącu wyzwania obowiązuje taryfa ulgowa (w związku z potencjalnie dużą ilością modeli do pomalowania) i na bitwę wystarczy 50% pomalowanej armii. 4. Model uznajemy za pomalowany jeżeli znajdują się na nim minimum trzy kolory, które zostały wycieniowane (np. farbą typu shade), rozjaśnione jedną z podstawowych technik malarskich (layer lub drybrush), oraz mają wykonaną podstawkę - minimum to farba teksturowa i podstawowe rozjaśnienie. 5. Rozwój teamu następuje po stoczonej bitwie, zgodnie z progami w naszej tabeli [link]. Na każdy kolejny miesiąc zwiększamy liczbę Power Leveli, z których konstruujecie rozpiskę, oraz cyklicznie zwiększamy dostępnych pancernych modeli. Nowy unit musi być zakupiony w sklepie stacjonarnym FGB, na który zostanie udzielony specjalny rabat, oraz pomalowany do czasu następnej bitwy. 6. Nie akceptujemy wystawiania modeli, które były wcześniej w kolekcji danego gracza przed rozpoczęciem wyzwania, zostały pożyczone, lub są proxy. 7. Każdy unit (od drugiego miesiąca wyzwania - patrz punkt 3 o taryfie ulgowej) zawierający przynajmniej jeden niepomalowany model (patrz punkt 3), automatycznie otrzymuje -1 do wyniku "to hit" i "to wound" (do maksymalnie 6+). 8. Osoby wystawiające cały niepomalowany unit (od drugiego miesiąca wyzwania - patrz punkt 3 o taryfie ulgowej), dają przeciwnikowi przerzut wszystkich kości "to hit" i "to wound" w ten unit. 9. Osoby, które wystawiają do bitwy w pełni pomalowany Team, otrzymują do dyspozycji przerzut jednej dowolnie wybranej kości (za wyjątkiem rzutu na inicjatywę). 10. Osoby, które nie rozegrały w terminie bitwy ze swoim przeciwnikiem, lub przez dwa miesiące pod rząd do bitwy wystawiały ten sam niepomalowany unit, lub z własnej woli przerywają wyzwanie, zostają skreślone z listy Uczestników biorących udział w Path to Glory - Warhammer 40k! 11. Wyzwanie kończy się w szóstym miesiącu (styczeń 2019), w epickiej batalii na specjalnie przygotowanym scenariuszu. 12. Osoby, które zakończą wyzwanie Path to Glory - Warhammer 40k! z w pełni pomalowanym Teamem, otrzymają kartę klubową na okres trzech miesięcy oraz na zawsze zapisują się na kartach historii FGB! Klaryfikacje dotyczące mechaniki: 1. W ramach summoningu oraz umiejętności set-upujących dodatkowe modele, można wyzwać jedynie modele, które przyłączyły się wcześniej do naszego Teamu i które w/g zasad mogą być summonowane/set-upowane. Dany unit może być wystawiony na stół tylko raz - w ramach summoningu/set-upa lub normalnego deploymentu - nie można summonować/set-upować unitu, który został całkowicie zniszczony w czasie bitwy. Summoningu/set-upa można używać aby uzupełnić straty w oddziale, maksymalnie do początkowo wystawionej ilości (np. z 30 osobowego oddziału Demonetek zginęło 15, w wyniku zaklęcia możemy uzupełnić ich o 20 kolejnych, więc dodajemy 15, uzupełniając ich do wartości początkowej czyli 30). 3. W czasie kampanii używamy stratagemów dla naszej frakcji (i sub-frakcji jeżeli ją zadeklarowaliśmy), otrzymujemy CP w zależności od naszego detachmentu oraz 1 CP za każde 2 niewykorzystane Power Levele w rozpisce. 4. Obowiązują zasady 8 edycji Warhammera 40k, z Chapter Approved, oraz wszystkimi aktualnymi FAQ. 5. to be continued
  2. Miesiąc IV W tym miesiącu gracze otrzymują dać 100pkt na pojedynczą artylerię/skład wsparcia LUB 150pkt na na jeden pojazd (nie-czołg). Znaczniki „Ze sztabu przyszły nowe rozkazy –zabezpieczyć i utrzymać kluczowe elementy terenu. Wszędzie panuje podejrzana cisza… Przynajmniej do czasu.” Na stole znajdują się 3 znaczniki, w połowie stołu na 12"/36"/60" od krawędzi bocznej. Wygrywający rzut wybiera stronę i stawia oddział w 12” od dłuższej krawędzi (łącznie ze snajperami i obserwatorami). Następnie to samo robi gracz przeciwny – siły wystawiane są naprzemiennie. Połowa jednostek (zaokrąglona w górę) musi znaleźć się na stole, podczas gdy pozostałe siły tworzą rezerwy. Wyłączony outflank. Od drugiej tury oddział w całości w 6" od znacznika zdobywa 1pkt. na turę, jednakże small unity liczone są, na potrzeby scorowania, za pół oddziału - dopiero dwa zajmują znacznik. W 6” nie może znajdować się żaden oddział przeciwnika zdolny do zajmowania znaczników (aby oddział kontestował znacznik całość musi znaleźć się w wyżej wspomnianych 6”). Jeden znacznik daje 1 punkt niezależnie od ilości oddziałów znajdujących się w 6” od niego. Gracze otrzymują również 1 pkt. za każdą wyeliminowaną kostkę przeciwnika.
  3. Zapraszamy na V edycję ligi po pracy w 2018 Rozpiski przygotowujemy na 2500. NIE DOPUSZCZAMY PROXY !!! - nie wymagamy WYSiWYG ale każdy z nas poświęcił majątek na swoją kolekcję modeli i chce walczyć z tym co widzi na stole Bitwy: Gramy 1 runda 1 - 7 Czerwca 2 runda 8 - 14 Czerwca 3 runda 15-21 Czerwca 4 runda 22-30 Czerwca Na każdą Bitwę można wyzwać kogoś na pojedynek (Challenge) który przeciwnik może przyjąć lub nie - Pary na pojedynki trzeba zgłaszać przynajmniej dzień przed rozpoczęciem rundyl. Pary oraz misję na daną rundę podajemy odpowiednio 1, 8, 15 i 22 Czerwca 2018. Ocena hobbystyczna: W pełni pomalowana armia + zrobione podstawki - 10 dużych pkt Termin: startujemy 1 Czerwca 2018 i kończymy 30 Czerwca 2018! gramy 4 rundy po ~ 7 dni, nie przedłużamy ligi. Jeżeli gra nie zostanie dograna w terminie (poza wyjątkowymi okolicznościami, obaj gracze dostają 0 PUNKTÓW!) Nagrody: Karta klubowa, karty srebrne, gadżety FGB Zapisy: Aby zapisać się do ligi należy 1 - posiadać kartę klubową FGB lub kartę FGB (II) srebrną i oddać ją jako wpisowe. 2 - przesłać na sklep@fgb.club następujące informacje A - Imię + Nick + Armia jaką grasz B - Adres e-mail + telefon (tylko do celów umawiania spotkań)
  4. Serdecznie zapraszamy na nowy format rozgrywek w FGB - Ligę Challenger! Od Sierpnia 2018 gramy na zaktualizowanych zasadach, wypracowanych na podstawie naszej pilotażowej ligi, oraz waszemu cennemu feedbackowi Jak to działa? Co dwa tygodnie po aktualizacji tabeli, parujemy graczy na podstawie uzyskanych dotychczas wyników w lidze. Parring będzie podany przez pracownika FGB na naszej grupie facebookowej, każdego 1go i 15go każdego miesiąca (post z tagiem [Liga Challenger]). Parring ten jest obowiązkowy do rozegrania (bez tego nie będą naliczane punkty za dodatkowe pojedynki, o których za moment ). Dodatkowo, każdy z graczy może rzucić/przyjąć do dwóch wyzwań od innych graczy z ligi. Zgoda na pojedynek musi być od obu graczy (bez wiadomości do nas typu "Wyzwałem Elfiego Chlebka na pojedynek a on nie chce, niech ktoś go zmusi do gry ze mną "), a pojedynek zgłoszony razem z rezerwacją stołu na grę. Gry challenge rozgrywane poza FGB nie będą uznawane! Punktacja Warhammer 40k i Age of Sigmar Wystawiana na na podstawie różnicy uzyskanych punktów ze scenariusza (maksymalnie 20-0), lub jeżeli scenariusz nie przewiduje małych punktów, to zwycięzca otrzymuje 17-3. ORAZ Dodatkowe 5 punktów, jeżeli gra była rozegrana w pełni pomalowaną armią (3 kolory z rozjaśnieniami/cieniowaniem + podstawki). ORAZ (tylko w wyzwaniu) Dodatkowe punkty w wysokości różnicy pomiędzy miejscami graczy. W przypadku gdy wygrywa osoba z niższej pozycji, otrzymuje punkty w wysokości róznicy miejsc pomiędzy graczami. W przypadku gry wygrywa osoba z wyższego miejsca, otrzymuje punkty w wysokości POŁOWY różnicy miejsc pomiędzy graczami zaokrągloną w górę. Przykład: W sytuacji gdy osoba z miejsca 8 rzuca wyzwanie osobie z miejsca 2 i wygrywa grę, otrzymuje 6 dodatkowych punktów. W sytuacji odwrotnej, osoba z miejsca drugiego otrzymuje otrzymuje 3 dodatkowe punkty. Wahammer Underworlds Wygraną punktujemy na 3 punkty, remis na 1-1, przegraną na 0. Podajemy również różnicę w Glory Pointsach. ORAZ Dodatkowy 1 mały punkt jeżeli gra była rozegrania w pełni pomalowaną bandą (3 kolory z rozjaśnieniami/cieniowaniem + podstawki) na osobiście przyniesionych planszach, własnymi tokenami itp. ORAZ (tylko w wyzwaniu) Dodatkowe punkty (doliczane jako różnica Glory Points) w wysokości różnicy pomiędzy miejscami graczy. W przypadku gdy wygrywa osoba z niższej pozycji, otrzymuje punkty w wysokości róznicy miejsc pomiędzy graczami. W przypadku gry wygrywa osoba z wyższego miejsca, otrzymuje punkty w wysokości POŁOWY różnicy miejsc pomiędzy graczami zaokrągloną w górę. Przykład: W sytuacji gdy osoba z miejsca 8 rzuca wyzwanie osobie z miejsca 2 i wygrywa grę, otrzymuje 6 dodatkowych GP. W sytuacji odwrotnej, osoba z miejsca drugiego otrzymuje otrzymuje 3 dodatkowe GP. Po dwutygodniowym cyklu rozgrywek, następuje aktualizacja tabeli i ogłaszamy kolejne obowiązkowe parringi Zapisy Zapisem do Ligi Challenger jest karta klubowa ważna na miesiąc rozpoczynający ligę lub dwie karty srebrne. W ramach tego do rozegrania będzie do 11 gier: pierwsza runda kwalifikacyjna i 5 kolejek (w każdej od 1 do 3 gier). Zgłoszenia przyjmujemy mailowo ( sklep@fgb.club ) w którym należy podać Ligę (Age of Sigmar, WH40k, Horus Heresy, Shadespire) i formę zapisu (karty srebrne, karta klubowa) lub osobiście w klubie Figurkowe Gry Bitewne. Z kart srebrnych należy się rozliczyć lub okazać ważną kartę klubową przed pierwszą grą w lidze! Termin Sezon ligowych zmagań obejmuje trzy miesiące, z aktualizacją tabeli co dwa tygodnie. Rozpiski/Decki i Scenariusze W przeciwieństwie do naszych wcześniejszych lig, w Warhammerze 40k i Age od Sigmar standardowym formatem punktowym jest 2000 w Matched Play, w Horus Heresy 2500. Można mieć inną rozpiskę na każdą grę. Jeżeli obaj gracze wyrażą taką wolę, mogą zagrać na mniejsze/większe punkty lub inny format. Scenariusz (i ewentualne wystawienie) jest losowane przed grą w FGB. W Shadespire gracze rozgrywają każdą grę do 2 zwycięstw, bez zmian decku pomiędzy grami z danym przeciwnikiem, legalność decków gracze sprawdzają sobie nawzajem, lub robi to jeden z pracowników FGB jeżeli z jakiegoś powodu któryś z graczy chce zachować deck w tajemnicy przed pierwszą grą. FAQ: Q: Nie możemy zagrać parringu podanego przez FGB. Co z naszym wynikiem? Czy nie mogę zagrać przez to dodatkowych gier? A: W takiej sytuacji zgłaszacie brać możliwości zagrania obowiązkowej gry do jednego z pracowników FGB. Obaj gracze otrzymują 0 punktów. Jeżeli jeden z graczy bierze na siebie winę za nierozegranie gry, wtedy jego oponent dostaje 10+D6 punktów bez bonusu za modelarkę. W obu przypadkach odblokowuje się możliwość zagrania dodatkowych gier. Stare Zasady (nieaktualne od 31,07.18) Jak to działa? Co dwa tygodnie po aktualizacji tabeli, każdy z graczy może rozegrać dwie bitwy: jedną w obronie aktualnego miejsca przed graczem będącym na niższej pozycji oraz jedną rzucając wyzwanie osobie która jest w tabeli przed nami. W zależności od wyników ze wszystkich rozegranych bitew, gracze otrzymają awans, utrzymają pozycję w tabeli lub spadną na niższą pozycję. Zwycięża osoba która po ostatniej kolejce będzie na pierwszej pozycji! W pierwszym tygodniu wszyscy grają ten sam scenariusz, pary będą ustalane w/g kolejności zgłoszeń a punktacja (w celu ustalenia pozycji do rozgrywek drabinkowych) będzie wyglądać następująco: Warhammer 40k i Age of Sigmar Wyliczana na podstawie różnicy uzyskanych punktów ze scenariusza. ORAZ Różnica za zabite oddziały przeciwnika (liczy się pełny zabity oddział, bohater) 0-99/0-199 - 10-10 100-199/200-399 - 11-9 200-299/400-599 - 12-8 300-399/600-799 - 13-7 400-499/800-999 - 14-6 500-599/1000-1199 - 15-5 600-699/1200-1399 - 16-4 700-799/1400-1599 - 17-3 800-899/1600-1799 - 18-2 900-999/1800-1999 - 19-1 1000/2000 - 20-0 Wahammer Underworlds Wygraną punktujemy na 3 punkty, remis na 1-1, przegraną na 0. Podajemy również różnicę w Glory Pointsach. W kolejnych tygodniach zmiany w tabeli będą postępowały w/g schematu: Zmiany w tabeli rozpatrywane są od początku tabeli w dół, więc w przypadku kilku pozycji spadkowych, pierwsza kolejna awansująca osoba może awansować o kilka miejsc w górę (jak na przykładzie Orktornado). Zapisy Zapisem do Ligi Challenger jest karta klubowa na miesiąc Czerwiec lub dwie karty srebrne. W ramach tego do rozegrania będzie do 11 gier: pierwsza runda kwalifikacyjna i 5 kolejek po dwie gry (obrona własnej pozycji i atak na pozycję wyżej). Zgłoszenia przyjmujemy mailowo ( sklep@fgb.club ) w którym należy podać Ligę (Age of Sigmar, WH40k, Horus Heresy, Shadespire) i formę zapisu (karty srebrne, karta klubowa) lub osobiście w klubie Figurkowe Gry Bitewne. Z kart srebrnych należy się rozliczyć lub okazać ważną kartę klubową przed pierwszą grą w lidze! Termin Pierwszy Sezon ligowych zmagań obejmuje trzy miesiące (Czerwiec-Lipiec-Sierpień), z aktualizacją tabeli co dwa tygodnie - w sumie 6 kolejek. Rozpiski/Decki i Scenariusze W przeciwieństwie do naszych wcześniejszych lig, w Warhammerze 40k i Age od Sigmar standardowym formatem punktowym jest 2000 w Matched Play, w Horus Heresy 2500. Można mieć inną rozpiskę na każdą grę. Jeżeli obaj gracze wyrażą taką wolę, mogą zagrać na mniejsze/większe punkty lub inny format. Scenariusz (i ewentualne wystawienie) jest losowane przed grą w FGB. W Shadespire gracze rozgrywają każdą grę do 2 zwycięstw, bez zmian decku pomiędzy grami z danym przeciwnikiem, legalność decków gracze sprawdzają sobie nawzajem, lub robi to jeden z pracowników FGB jeżeli z jakiegoś powodu któryś z graczy chce zachować deck w tajemnicy przed pierwszą grą.
  5. Powrót Ligi Malifaux w FGB! Zasady: - Gramy Fixed Faction (jedna frakcja na całą ligę) - Liga będzie na 50 SS - Rozegrane zostaną 4 rundy. - Wyniki podajemy w systemie gracz A (punkty) - gracz B (punkty); - Strategies i Schemes będą z góry narzucone i ogłaszane na każdą rundę. - W przypadku wcześniejszego rozegrania wszystkich gier, runda zostanie przyspieszona. Bitwy: Gramy 1 runda - 1-9 Maja 2 runda - 9-16 Maja 3 runda - 17-23 Maja 4 runda - 24-31 Maja Na każdą Bitwę można wyzwać kogoś na pojedynek (Challenge) który przeciwnik może przyjąć lub nie - Pary na pojedynki trzeba zgłaszać przynajmniej dzień przed rozpoczęciem rundy mailem na sklep@fgb.club - zgłoszenie przez FB, ustnie itp. mogą nam umknąć więc jeśli chcecie mieć pewność, że uwzględnimy pojedynek TYLKO i WYŁĄCZNIE e-mail. Misję na daną rundę podamy przed rozpoczęciem ligi! Pary podane będą najpóźniej w dzień rozpoczęcia rundy! (1, 9, 16, 23 Lutego) Jeżeli gra nie zostanie rozegrana do max. 2 dni po terminie obaj gracze dostają 0 punktów!!! Zapisy: Aby zapisać się do ligi należy do 1 Maja 2018 1 - posiadać kartę klubową FGB lub kartę FGB srebrną i oddać ją jako wpisowe (szczegóły jak zdobyć taką w sklepie). 2 - przesłać na sklep@fgb.club następujące informacje A - Imie + Nick / Nazwisko + Frakcja jaką grasz B - Adres e-mail + telefon (tylko do celów umawiania spotkań) Informacja: 1 - Przynajmniej 3 z 4 gier muszą być rozegrane w FGB! Nagrody: 1. Karta klubowa na Maj i inne gadżety (m.in. mystery box!)
  6. Bitwy: Gramy 1 runda 4 - 11 Maja 2 runda 12 - 22 Maja 3 runda 22 - 31 Maja Na każdą Bitwę można wyzwać kogoś na pojedynek (Challenge) który przeciwnik może przyjąć lub nie - Pary na pojedynki trzeba zgłaszać przynajmniej dzień przed rozpoczęciem rundy (czyli 1, 11 Grudnia mailem na sklep@fgb.club - zgłoszenie przez FB, ustnie itp. mogą nam umknąć więc jeśli chcecie mieć pewność że uwzględnimy pojedynek TYLKO i WYŁĄCZNIE e-mail. Pary oraz misję na daną rundę podajemy odpowiednio 4, 12 i 22 Maja 2018! Zapisy: za Kartę Srebrną lub ważną Kartą Klubową, zgłoszenia na adres sklep@fgb.club Rozpiska: Ligę rozegramy na zasadach fixed deck (czyli jedna talia do jednej drużyny), ale można przygotować do dwóch różnych drużyn (np. Stormcast i Szkielety). Rozgrywka: Rozgrywamy trzy rundy, w każdej gramy best of three (do dwóch zwycięstw). Na rundę (czyli 2-3 gry z jednym przeciwnikiem) wyznaczamy 2 godziny. Punktacja: Wygrana - 3 duże punkty Remis - 1 duży punkt Przegrana - 0 dużych punktów) Małe punkty (różnica Glory Pointsów zdobytych z danym przeciwnikiem) Nagordy: 1. Duży fajny gadżet z pakietu 2. Mały fajny gadżet z pakietu 3. Mały fajny gadżet z pakietu DODATKOWO Każda osoba, która rozegra wszystkie trzy gry w terminie, otrzymuje limitowane karty z pakietów promocyjnych GW Termin: startujemy 4 Maja 2018 i kończymy 31 Maja 2018! gramy 3 rundy po ~ 10 dni, nie przedłużamy ligi. Zapisy: Zapisem na ligę jest karta klubowa ważna na Maj 2018, lub oddanie karty srebrnej (najpóźniej w dniu pierwszej gry) oraz wysłanie rozpiski na adres sklep@fgb.club - generator rozpisek na: http://shadecards.tk/deck.php
  7. Kolejny miesiąc i kolejna liga AoSa, Limit punktowy : 2000, 1000 dla początkujących. Na 1000 gramy tylko jeżeli przeciwnik nie zgłosił rozpiski na 2000. Rozpiski : Każdy gracz przygotowuje 2 rozpiski: jedna na 2000 i jedną na 1000. Obie rozpiski muszą posiadać ten sam Allegiance. Scenariusze : W Każdej rundzie gramy jeden scenariusz z GH2017 (wybierany przez FGB). Bitwy : Gramy jedną rundę na 10 dni, gramy 3 rundy. Zaczynamy 4 Maja 2018, kończymy 31 Maja 2018! Punktacja : 1) Wyliczana na podstawie różnicy uzyskanych punktów, lub 20-0 dla wygranego w przypadku scenariuszy w których nie zbieramy punktów. 2) Różnica za zabite oddziały przeciwnika (liczy się pełny zabity oddział, bohater) 0-99/0-199 - 10-10 100-199/200-399 - 11-9 200-299/400-599 - 12-8 300-399/600-799 - 13-7 400-499/800-999 - 14-6 500-599/1000-1199 - 15-5 600-699/1200-1399 - 16-4 700-799/1400-1599 - 17-3 800-899/1600-1799 - 18-2 900-999/1800-1999 - 19-1 1000/2000 - 20-0 3) Ocena hobbystyczna: W pełni pomalowana armia + zrobione podstawki - 40 pkt Pełny WYSWIG - 10 pkt Terminowe wysłanie rozpisek (w pdf. wygenerwanych w Scrollbuilder lub Azyrze) - 10 ptk. Zapisy : Zapisem na ligę jest karta klubowa ważna na Maj 2018, lub oddanie karty srebrnej (najpóźniej w dniu pierwszej gry) oraz wysłanie rozpiski (w formacie PDF) na adres sklep@fgb.club
  8. Parringi: Mateusz Kozłowski - Marek Popielarski Jakub Piekart - Adrian Kaczyński Wiktor Makowski - Darek Drzewososki Dymitr Saganowski - Alex Krzyżanek Dominik Plewa - Maciej Tymoszuk
  9. Parringi: Antoni Ratusiński - Bartłomiej Balcerzak Mateusz Herbich - Krzysztof Morzyc Michael Iuriev - Kacper Kuc Marcin Grzelak - Rafał Bieńkowski Michał Skublicki - Michał Stelmaszuk Dawid Wasiłek - Wojciech Dąbrowski Mariusz Maksent - Kamil Walkowiak Grzegorz Twaróg - Jędrzej Kozielski Maelstorm: Cleanse and Capture (s. 230 Rulebook 8ed) Eternal: Secure and Control (s. 222 Rulebook 8ed)
  10. Parringi: Mateusz Herbich - Kacper Kuc Michael Iuriev - Grzegorz Twaróg Michał Stelmaszuk - Krzyszof Morzyc Michał Skublicki - Bartłomiej Balcerzak Rafał Bieńkowski - Antoni Ratusiński Kamil Walkowiak - Wojciech Dąbrowski Jędrzej Kozielski - Marcin Grzelak Dawid Wasiłek - Mariusz Maksent Maelstorm: Race to Victory (s. 74 Chapter Approved 2017) Eternal: Scorched Earth (s. 77 Chapter Approved 2017)
  11. Parringi: Michał Mioduszewski - Michał Wiśniewski Marcin Żółciński - Paweł Kocięcki Marcin Pawelec - Przemysław Słowiński Mateusz Kozłowski - Patryk Bodęga Olgierd Sawicki - Złosiej Stępień Maciej Tymoszuk - Juliusz Konczalski Norbert Turant - Krzyszof Morzyc Wojciech Dąbrowski - PAUZA Scenariusz: Total Conquest (s. 81 GH2017)
  12. Parringi: Dymitr Saganowski - Mateusz Kozłowski Wiktor Makowski - Adrian Kaczyński Marek Popielarski - Jakub Piekart Dariusz Drzewososki - Dominik Plewa Alex Krzyżanek - Maciej Tymoszuk
  13. Parringi: Wiktor Makowski - Alex Krzyżanek Jakub Piekart - Darek Drzewososki Dominik Plewa - Dymitr Saganowski Maciej Tymoszuk - Mateusz Kozłowski Adrian Kaczyński - Marek Popielarski Złosiej Stępień - PAUZA
  14. Parringi: Krzysztof Morzyc - Kacper Kuc Mateusz Herbich - Grzegorz Twaróg Michael Iuriev - Kamil Walkowiak Bartłomiej Balcerzak - Michał Stelmaszuk Michał Skublicki - Rafał Bieńkowski Wojciech Dąbrowski - Jędrzej Kozielski Dawid Wasiłek - Antoni Ratusiński Mariusz Maksent - Marcin Grzelak Maelstorm: Kill Confirmed (s. 74 Chapter Approved 2017) Eternal: Front-Line Warfare (s. 68 Chapter Approved 2017)
  15. Parringi: Maciej Tymoszuk - Marcin Pawelec Michał Wiśniewski - Marcin Żółciński Olgierd Sawicki - Przemysław Słowiński Mateusz Kozłowski - Paweł Kocięcki Michał Mioduszewski - Patryk Bodęga Wojciech Dąbrowski - Juliusz Konczalski Złosiej Stępień - Norbert Turant Scenariusz: Scorched Earth (s. 85 GH2017) + znaczniki i karty misji z WH40k (patrz: zasady specjalne ligi)