Sergiusz

Members
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Sergiusz

  • Tytuł
    Brat Moderator
  • Urodziny 02.04.1994

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. Do tej pory nikt się nie zgłosił. Pozostały jeszcze dwa dni. Potem trzeci etap i zakończenie.
  2. 21 maja startuje ostatni etap Kampanii Wieczny Podróżnik. Ostatnie zdanie ma Frakcja Atakujących. Czekam poniżej na deklaracje.
  3. W dniach 11-20 maja rozgrywamy kolejny etap Kampanii. Pierwszeństwo deklaracji mają gracze Neutralni. Zasady się nie zmieniają. Zapraszam do gry Czekam poniżej na deklaracje. Niedługo koniec, zapraszam do wyrażania opinii, kiedy robimy event końcowy. http://doodle.com/poll/qspuyey6ixqr3at5 Dla przypomnienia: link do punktacji (bardzo proszę o wpisywanie wyników: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Lx6Ayewt-6P4HDhFvdIEzce2qagKK5KZcjY0YX_UUyI/edit#gid=0 i do najnowszej mapy: https://drive.google.com/file/d/0B6QMkh3GFZkmNUR2VVZiMUstNG8/view?usp=sharing
  4. Czołem, z tej strony Serek. Z racji tego, że przejąłem od Pawła techniczną część kampanii, wprowadzam kilka zmian, które usprawnią jej działanie. Po pierwsze kampania trwa w fazach, które trwają stałą długość czasu i długość jej trwania nie ulega zmianie. II tura kampanii kończy się z końcem kwietnia, to jest 30 kwietnia. Od 1 maja rusza tura kampanii i trwa 3 fazy: I Faza 1-10 maja - faza defensywnych II Faza 11-20 maja - faza bezstronnych III Faza 21-31 maja - faza ofensywnych Na początku fazy i na końcu przewidywane są eventy specjalne. Co do zasad: W Fazie można wykonać tylko jeden atak. Gracz zaatakowany nie może już atakować. Każdy heks na mapie może zostać atakowany tylko jeden raz. Nie ma takich sytuacji, że jeden heks przechodzi podczas fazy z rąk do rąk. Istnieje możliwość taka, że jeśli 2 graczy chce zaatakować jeden heks, grają oboje w sojuszu przeciwko obrońcy na jakieś większe punkty (obrońca minimum 2000). Jeśli atakujący wygrają, muszą zdecydować, który z nich przejmie heks (nie ma możliwości wprowadzenia kontroli heksa przez 2 graczy). Jeśli gracz ma możliwość deklaracji ataku, a wszyscy sąsiedzi już walczą i nie mogą się bronić ma możliwość zrobienia ataku na heks przeciwnika w takiej samej sytuacji na zasadach Desantu lub ewentualnie decyduje się przyjąć Desant od graczy, którzy nie mają heksu. Kolejność deklarowania heksów do ataku. Jeśli to faza: - atakujących: atakujący-obrońcy-bezstronni - obrońców: obrońcy-bezstronni-atakujący - bezstronni: bezstronni-atakujący-obrońcy Gracze do których należy faza mają 2 dni, na określenie się gdzie atakują. Potem możliwość deklaracji przechodzi na następną grupę. Misje jakie gramy na heksie są wybierane według zasady: - jeśli na heksie jeśli jest budynek specjalny - gramy losowaną misję z City of Death - w innym przypadku gramy równoległe losowane misje Maelstorm of War i Eternal War W II etapie nie ma możliwości zaatakowania Metropolii na heksie 22, będzie celem eventu specjalnego na początku III etapu Jeśli walczymy na heksie z budynkiem specjalnym oznaczamy go na stole, jeśli ktoś atakuje bastion przeciwnika to broniący ma prawo wtedy wystawić model Bastionu Imperialnego, z którego może korzystać i również dozbroić z punktów głównych swojej rozpiski. Inne budynki nie mają wartości strategicznej (nie można po nich chodzić). Część zasad będę prostował w niedługim czasie
  5. Commander Mastermind (Commander Tau), 60pkt chwały Podopieczny Komandora Farsighta, wybitny taktyk wspierający go na dalekich pozycjach. Urodzony na planecie Vior'la, gdzie był szkolony przez samego O'Shovaha. W czasie rebelii nie wahając stanął u jego boku. Zasłużył się dzielnie podczas bitew o Zatokę Damoklesa, gdzie jako sierżant drużyny uderzeniowej XV8 skutecznie wspomógł masakrowane oddziały Komandor Shadowsun. Po powrocie na Enklawę, z rąk Farighta otrzymał tytuły komandorskie. Od początku przedstawiał lekko odmienny styl walki. Nigdy nie rwał się do walki w pierwszej linii, lecz z pomocą ulepszonego komputera pokładowego pancerza bojowego kierował ogniem z osłoniętych pozycji. Analiza zachowań wroga i sprzętu jakiego używał pozwala mu uderzać w najsłabsze punkty każdego przeciwnika. To jego kolejna wielka kampania, lecz tym razem, O'Shovah wyznaczył go jako głównodowodzącego. Jego największym marzeniem jest dołączyć do The Eight - elitarnej grupy najwyższych dowódców Komandora Farisghta. Status: [gotowy na bitwę] Zasady specjalne: [brak na ten moment] Zbrojownia: XV8 Crisis Battlesuit Honour Blade, 5pkt (+2S, Two-handed) Early Warning Override, 5pkt (interceptor) Velocity Tracker, 20pkt (wybór zasady skyfire na turę)