Maciej Zajac

FGB Admins
  • Zawartość

    145
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Maciej Zajac

  • Tytuł
    Brat Moderator

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Ostatnie wizyty

1005 wyświetleń profilu
  1. Liga FGB Malifaux Zasady: - Gramy Fixed Faction (jedna frakcja na całą ligę) - Liga będzie na 50 SS - Rozegrane zostaną 3 rundy. - Wyniki podajemy w systemie gracz A (punkty) - gracz B (punkty); - Strategies i Schemes będą z góry narzucone i ogłaszane na każdą rundę. - W przypadku wcześniejszego rozegrania wszystkich gier, runda zostanie przyspieszona. Bitwy: Gramy 1 runda 1 - 10 Września 2 runda 11 - 20 Września 3 runda 21 - 30 Września Na każdą Bitwę można wyzwać kogoś na pojedynek (Challenge) który przeciwnik może przyjąć lub nie - Pary na pojedynki trzeba zgłaszać przynajmniej dzień przed rozpoczęciem rundy mailem na sklep@fgb.club - zgłoszenie przez FB, ustnie itp. mogą nam umknąć więc jeśli chcecie mieć pewność, że uwzględnimy pojedynek TYLKO i WYŁĄCZNIE e-mail. Misję na daną rundę podamy przed rozpoczęciem ligi! Pary podane będą najpóźniej w dzień rozpoczęcia rundy! (1, 11, 21 Września) Jeżeli gra nie zostanie rozegrana do max. 2 dni po terminie obaj gracze dostają 0 punktów!!! Zapisy: Aby zapisać się do ligi należy do 1 Września 2017 1 - posiadać kartę klubową FGB lub kartę FGB srebrną i oddać ją jako wpisowe (szczegóły jak zdobyć taką w sklepie). 2 - przesłać na sklep@fgb.club następujące informacje A - Imie + Nick / Nazwisko + Frakcja jaką grasz B - Adres e-mail + telefon (tylko do celów umawiania spotkań) Informacja: 1 - Przynajmniej 2 z 3 gier muszą być rozegrane w FGB! Nagrody: 1. Karta klubowa na Październik i inne gadżety *- jeśli zdarzy się że ktoś z FGB.Club zajmie pierwsze miejsce nagroda przejdzie na osobę z miejsca 2 Bonus: Każdy zawodnik który założy galerię na fgb.club i zamieści zdjęcia swojej armii (zgodne z rozpiskami) oraz przynajmniej 2-3 zdjęcia z każdej z 3 bitew otrzyma od http://sklep.fgb.club bonus w postaci farbek, promocyjnych wyprasek, i innych gratisów!
  2. PARY: Mateusz Kozłowski - Wiktor Makowski Mariusz Krakowczyk - Paweł Gawryś Olgierd Ruszkiewicz - Dariusz Drzewososki Jacek Pągowski - Paweł Kocięcki Tomasz Gromadzki - Jan Kaliński Grzegorz Kowalik - Antoni Ratusiński SCENARIUSZ: Standard Deployment Extraction Claim Jump Eliminate The Leadership Accusation Hunting Party Show of Force
  3. PARY: Igor Oziębło - Jakub Burzyński Antoni Ratusiński - Michał Skublicki Maciej Krossman - Usevalad Shlykau Grzesiek Kowalik - Kuba Falkowski Daniel Pyza - Maciej Zając Piotr Łękarski - Dawid Pruchniewski Rafał Grześ - Oskar Imiołek David Wasiłek - Łukasz Poczęsny SCENARIUSZ:
  4. Pary: Maciej Zając - David Wasiłek Oskar Imiołek - Igor Oziębło Usevalad Shlykau - Grzesiek Kowalik Jakub Burzyński - Antoni Ratchet Ratusiński Łukasz Poczęsny - Rafał Grześ Kuba Falkowski - Piotr Łękarski Dawid Pruchniewski - Daniel Pyza Maciej Krossman - Michał Skublicki
  5. Zapraszamy wszystkich Boltowców do FGB! W sobotę 19 sierpnia przygotujemy dla was całą masę atrakcji! Zobaczcie jakie scenariusze dla was mamy! Stół I Wyspa gdzieś na Pacyfiku, dżungla z elementami wioski „Nieudany zrzut” „Siły obu stron zatrzymały się w miejscu. Dowództwo postanowiło szybko dostarczyć niezbędnych zasobów – amunicję i paliwo. Przez złą pogodę i działania nieprzyjaciela zrzut miał miejsce na środku ziemi niczyjej. Zadanie jest jasne – przejąć zaopatrzenie zanim zrobi to wróg.” Na początku gry gracze umieszczają 4 znaczniki w odległości 3d6 i losowym kierunku od środka stołu w następujący sposób: 1) Gracze wyznaczają środek stołu 2) Jeden z nich wyznacza losowy kierunek (scatter dice, strzałka na kości rozkazu, itd.) a następnie rzuca 3d6 na odległość w jakiej wylądował znacznik mierząc od środka stołu. Na tej samej prostej przecinającej środek stołu i postawiony znacznik umieszcza drugi z nich, również uzyskując losową odległość kolejnym rzutem 3d6. 3) Punkt 2 jest powtarzany przez drugiego z graczy, który rozstawia pozostałe dwa znaczniki. Obydwie armie wychodzą na zasadach first wave, łącznie ze snajperami/obserwatorami. Gracz może zadeklarować, że dowolna ilość jednostek, jednak nie więcej niż połowa (zaokrąglana w dół), znajduje się w rezerwach. Dopuszczony outflank. Znaczniki zajmują oddziały piechoty bez small units w całości będące w odległości 6" od znacznika. Jeden oddział może zajmować jeden znacznik. -1pkt. za zniszczony oddział przeciwnika -2pkt. za zajęty znacznik Stół II Wioska na północy Francji lub Ukrainie, lasy, pola, kilka zabudowań Uraaaaa! „Dotychczasowe walki nie były w stanie przełamać oporu żadnej ze stron. Teraz armie ruszają do bezpośredniej, krwawej walki na wyniszczenie.” Wygrywający rzut tnie stół po przekątnej i w odległości 12" od niej stawia oddział, następnie gracze wystawiają resztę swoich sił naprzemiennie. Minimum połowa oddziałów musi zostać wystawiona na stole, pozostałe jednostki mogą znajdować się w rezerwach, które wychodzą z własnej dłuższej krawędzi stołu. Brak outflanku. Snajperzy, obserwatorzy oraz scouci na własnej połowie trójkątnej stołu. -1 pkt. za wyeliminowana kostkę wroga, wygrana trzema kostkami przewagi -błoto z Duel in the Sun na otwartym terenie Stół III Zbombardowane miasto, płonąca katedra, trochę zrujnowanych domów Beczki „Obu stronom zaczyna brakować paliwa, a wasze pojazdy jeżdżą na oparach. Dlatego też najważniejsze jest zabezpieczenie pobliskich składów. Niestety wróg na pewno będzie starał się zrobić to samo, więc przygotujcie się do krwawego starcia.” Wzdłuż i pośrodku stołu wyznaczamy linię przy której co około 12" rozmieszczone są beczki z paliwem (6). Nie muszą być rozmieszczone z pełną dokładnością, ważne jest natomiast aby znajdowały się jak najbliżej linii wyznaczającej środek stołu. Wygrywający rzut wybiera stronę, wybiera jeden ze swoich oddziałów i stawia go w 6" od swojej krawędzi lub przenosi do first wave lub rezerw – decyzja należy do gracza. Następnie drugi z graczy postępuje tak samo wyznaczając swój oddział - tak do ich wyczerpania. Z powodu braku paliwa od drugiej tury każdy pojazd próbujący wykonać rozkaz Run lub Advance natychmiast rzuca d6 i porównuje wynik z następującą tabelką: 1 - koniec paliwa i brak możliwości ruchu/wyjścia z rezerw 2 - koniec paliwa na początku następnej tury 3-6 - bez efektu, pojazd porusza się normalnie Beczki przenosi i tankuje pojazd/piechota w składzie minimum trzech ludzi rozkazem Advance – wystarczy, że wspominany oddział znajdzie się w odległości cala od znacznika – może wtedy podnieść beczkę, natomiast załoga pojazdu może ją załadować lub wykorzystać jako paliwo do pojazdu. W razie wykorzystania paliwa do zatankowania pojazdu nie musi on rzucać do końca gry na powyższą tabelkę, a wcześniej unieruchomiony znowu odzyskuje możliwość ruchu. Beczki z paliwem warte są 2 pkt. na koniec bitwy jeśli oddział przenoszący je przeżyje, natomiast te zużyte do zatankowania pojazdu dają graczowi 1pkt. zwycięstwa. Dodatkowo każdy z graczy otrzymuje 1pkt. za wyeliminowaną kostkę wroga. Stół IV Przedmieścia z trzema domami na środku stołu Ściśle tajne „W pobliskim miasteczku ruch oporu ukrył dokumenty i mapy, które pomogą nam poznać plany przeciwnika. Niestety nie wiemy gdzie dokładnie partyzanci schowali te cenne informacje. Musimy zlokalizować i przechwycić dokumenty zanim zrobi to przeciwnik.” Centralnym punktem mapy są trzy domy. Jeden z nich znajduje się dokładnie na środku stołu, pozostałe dwa ok 5-6” w stronę krótszych krawędzi. Domy te otoczone są płotem lub murem, w którym znajduje się kilka furtek lub przejść. Pozostałą część stołu gracze aranżują wedle swojego uznania. Gracz sporządza trzy znaczniki: są to małe karteczki, gdzie na jednej z nich oznacza dokumenty w dowolny sposób (chociażby X). Następnie składa wszystkie 3 identycznie, miesza i oddaje drugiemu graczowi. Ten (oczywiście bez sprawdzania co jest na której kartce) umieszcza po jednej w każdym z 3 centralnych domów. Jeśli domy są wielopoziomowe, znaczniki znajdują się na parterze. Efekt jest taki, że żaden z graczy nie wie gdzie znajduje się poszukiwany znacznik. Celem gracza jest zdobycie i przechwycenie oznaczonego znacznika. Aby dowiedzieć się czy znacznik znajdujący się w danym domu jest oznaczony musi on wejść do domu oddziałem piechoty, jednakże nie może to być small team. Po wejściu do budynku gracz sprawdza czy jest to poszukiwany znacznik, przy czym NIE informuje on przeciwnika o tym czy odnalazł dokumenty. Po sprawdzeniu składa on kartkę z powrotem i umieszcza przy tym oddziale piechoty – od tej pory niesie on znacznik. Jeżeli gracz przejmuje znacznik w trakcie obowiązywania Night fight – sprawdza on kartkę dopiero po zakończeniu danej rundy. Obrazuje to chaos jaki zapanował ze względu na zapadający mrok. Oddziały niosące znacznik poruszają się, walczą i strzelają normalnie. Nie mogą przekazywać znacznika innym oddziałom. Przejęcie znacznika następuje w walce wręcz – wygrany oddział przechwytuje znacznik, sprawdza jego zawartość na wyżej wymienionych zasadach i od tej pory niesie go ze sobą. Jeśli oddział niosący znacznik zostanie zabity w wyniku ostrzału pozostaje on w miejscu gdzie znajdował się wspomniany oddział. Można go ponownie podnieść jeśli dowolny model z oddziału styka się z nim na koniec swojego ruchu (jednakże wszystkie modele z oddziału muszą znajdować się w 3" od znacznika - ma to ograniczyć tworzenie dziwnych "wężyków") Gracze otrzymują 1 pkt za każdą wyeliminowaną kostkę przeciwnika. Dodatkowo 4 pkt za utrzymanie znacznika do końca gry w swoim posiadaniu. Aby zobrazować kończący się dzień od drugiej tury przed wylosowaniem pierwszej kości rozkazu gracze rzucają kością. W 2 turze na 6+ dzień się kończy i nastaje noc zgodnie z zasadami Night fight. Jeśli dalej trwa dzień rzuty są ponawiane w 3 turze – na 5+, w 4 – na 4+ itd. Ponieważ siły nie są przygotowane do walki w nocy nie stosujemy tutaj zasady flary. UWAGA: Ze względu na nietypowy charakter scenariusza dla szczególnie niezadowolonych z jego treści na czwartym stole będzie dostępny drugi, alternatywny: Ćwiartki „Oddziały mają cel zająć i zabezpieczyć teren. Zadanie wydaje się proste tylko do momentu napotkania przeciwnika. Podobno każdy, nawet najlepszy plan sypie się w chwili spotkania z wrogiem…” Gracz wygrywający rzut wybiera długą krawędź i wystawia połowę swoich oddziałów w strefie 12" (mierzone po krótszej krawędzi) i 36" (mierzone po dłuższej krawędzi). Następnie gracz przeciwny robi tak samo w swojej strefie wyznaczonej po skosie (przeciwległy róg stołu. Snajperzy i obserwatorzy wystawiani są w ćwiartce 24"/36"., Pozostała połowa armii wychodzi na stół na zasadach first wave. Gracze otrzymują następujące punkty: -1 pkt. za wyeliminowaną kostkę przeciwnika -1 pkt. za każdą ze swoich ćwiartek na koniec gry -2 pkt. za ćwiartkę przeciwnika obok swojej strefy rozstawienia -3 pkt. za ćwiartkę przeciwnika po skosie Ćwiartki zajmują odziały piechoty, jednak bez small units, natomiast pojazdy opancerzone tylko od pancerza 7+ lub więcej. Zajęcie ćwiartki następuje wtedy, gdy na koniec gry gracz posiada w niej więcej takich oddziałów niż przeciwnik. Nie jest to turniej, więc nie ma zwycięzców, liczy się dobra zabawa! Startujemy od 10! Wejściówką jest tradycyjnie srebrna bądź klubowa karta!
  6. PARY: Mateusz Kozłowski - Mariusz Krakowczyk Dariusz Drzewososki - Antoni Ratusiński Olgierd Ruszkiewicz - Tomasz Gromadzki Wiktor Makowski - Jacek Pągowski Paweł Gawryś - Grzegorz Kowalik Paweł Kocięcki - Jan Kaliński SCENARIUSZ: Standard Deployment Guard The Stash Claim Jump Frame for Murder Leave Your Mark Search The Ruins Mark for Death
  7. Zapraszamy na I Turniej o tytuł Złotego Stormravena! Rozpiski przygotowujemy na 1500 punktów! Budowa Armii: 1500 punktów - Musi zawierać maksymalnie 2 UNIKATOWE detachmenty spośród: Patrol Detachment, Battalion Detachment, Brigade Detachment, Supreme Command Detachment (Max. 1), Auxiliary Support Detachment (Max. 1) NIE DOPUSZCZAMY PROXY !!! - nie wymagamy WYSiWYG ale każdy z nas poświęcił majątek na swoją kolekcję modeli i chce walczyć z tym co widzi na stole ! WSZYSTKIE Indexy do wglądu w FGB. Bitwy: Gramy 12 Sierpnia od godziny 10:00 Na pierwszą bitwę można wyzwać kogoś na pojedynek (Challenge) który przeciwnik może przyjąć lub nie! 1 oddział może kontrolować 1 znacznik w danej rundzie (NALEŻY TO JASNO OKREŚLIĆ W MOMENCIE KIEDY ODDZIAŁ JEST W ZASIĘGU). !!! * wyjątki - jeśli wylosujesz kartę której nie możesz zrobić w żadnym momencie gry (np. przeciwnik nie ma w armii psykera i nie miał od początku) od razu ja odrzucasz i losujesz nową. - na koniec swojej tury i tylko wtedy możesz odrzucić 1 kartę tactical objective. - wybicie wszystkich oddziałów przeciwnika - otrzymujesz 23 dużych punktów, przeciwnik tyle ile by miał w tym momencie(NIE DOLICZAMY JUŻ WTEDY ŻADNYCH MAŁYCH PUNKTÓW TYLKO TYLE ILE JEST W MOMENCIE ZEJŚCIA OSTATNIEGO MODELU) Nagrody: 1. Karta klubowa i gadżety z naszej skrzyni! 2. Gadżety z naszej skrzyni! 3. Nieco mniejsze gadżety! Zapisy: Aby zapisać się do turnieju należy 1 - posiadać kartę klubową FGB lub kartę FGB (II) srebrną i oddać ją jako wpisowe 2 - przesłać na sklep@fgb.club następujące informacje - Imię + Nick + Armia jaką grasz
  8. PARY: Mateusz Kozłowski - Wiktor Makowski Antoni Ratusiński - Bartek Popowicz Olgier Ruszkiewicz - Paweł Gawryś SCENARIUSZ: Flank Deployment Guard The Stash Claim Jump Frame for Murder Leave Your Mark Recover Evidence A quick Murder
  9. Pary: Michał Skublicki - Dawid Wasiłek Igor Oziębło - Antoni Ratusiński Oskar Imiołek - Usevalad Shlykau Rafał Grześ - Grzegorz Kowalik Jakub Burzyński - Piotr Łękarski Łukasz Poczęsny - Daniel Pyza Maciej Zając - pauza https://warhammer40000.gw-hub.com/wp-content/uploads/sites/2/2017/06/40k_Campaign_Mission1_MAP.png
  10. Zapraszamy na Fate of Konor - Narrative League Rozpiski przygotowujemy na 1000 i 2000 pkt. (Rozpiski będą poddane kontroli i nie muszą zostać dopuszczone!) - Prosimy o umiar i zdrowy rozsądek! Obie rozpiski muszą mieć ten sam Keyword frakcyjny - np. Dark Angels, Imperial Guard, itp Budowa Armii: 1000 punktów - Musi zawierać maksymalnie 2 detachmenty spośród: Patrol Detachment, Battalion Detachment, Brigade Detachment 2000 punktów - Musi zawierać maksymalnie 3 detachmenty spośród: Patrol Detachment, Battalion Detachment, Brigade Detachment, Supreme Command Detachment (max 1), Auxiliary Support Detachment (max 1), Super-Heavy Auxiliary Detachment (max 1) NIE DOPUSZCZAMY PROXY !!! - nie wymagamy WYSiWYG ale każdy z nas poświęcił majątek na swoją kolekcję modeli i chce walczyć z tym co widzi na stole ! WSZYSTKIE Indexy do wglądu w FGB. Bitwy: Gramy 1 runda 27 lipca - 2 Sierpnia 2 runda 3 - 9 sierpnia 3 runda 10 - 16 sierpnia 4 runda 17 - 24 sierpnia 5 runda 25 Sierpnia - 2 września 6 runda 3 - 10 września Scenariusze będą dodawane tak szybko jak będzie to możliwe! (I GW je ujawni!) Na każdą Bitwę można wyzwać kogoś na pojedynek (Challenge) który przeciwnik może przyjąć lub nie - Pary na pojedynki trzeba zgłaszać przynajmniej dzień przed rozpoczęciem rundy (czyli 27 Lipca, 3, 10, 17, 25 Sierpnia i 3 Września mailem na sklep@fgb.club - zgłoszenie przez FB, ustnie itp. mogą nam umknąć więc jeśli chcecie mieć pewność że uwzględnimy pojedynek TYLKO i WYŁĄCZNIE e-mail. Pary oraz misję na daną rundę podajemy odpowiednio 27 Lipca, 3, 10, 17, 25 Sierpnia i 3 Września! 1 oddział może kontrolować 1 znacznik w danej rundzie (NALEŻY TO JASNO OKREŚLIĆ W MOMENCIE KIEDY ODDZIAŁ JEST W ZASIĘGU). !!! * wyjątki Termin: startujemy 1 Sierpnia 2017 i kończymy 10 Wrzesnia 2017. gramy 6 rundy po ~ 7 dni, nie przedłużamy ligi. Wg scenariuszy Fate of Konor od Games Workshop (mogą być one niezbalansowane) Zapisy: Aby zapisać się do ligi należy 1 - posiadać kartę klubową FGB lub kartę FGB (II) srebrną i oddać ją jako wpisowe (szczegóły jak zdobyć taką kartę u mnie lub Michała). 2 - przesłać na sklep@fgb.club następujące informacje A - Imię + Nick + Armia jaką grasz B - Adres e-mail + telefon (tylko do celów umawiania spotkań) C - Rozpiski w Battle Scribd (HTML) D - JEŻELI ROZPISKA NIE ZOSTANIE WYSŁANA NA CZAS GRACZ OTRZYMUJĘ POŁOWĘ PUNKTÓW DO CZASU DOSŁANIA ROZPISKI! E - Jeżeli gra nie zostanie dograna w terminie (poza wyjątkowymi okolicznościami, obaj gracze dostają 0 PUNKTÓW!) *** do 1 Sierpnia 2017 BONUS: Każdy zawodnik który założy galerię na fgb.club i zamieści zdjęcia swojej armii (zgodne z rozpiskami) oraz przynajmniej 2-3 zdjęcia z każdej z 3 bitew otrzyma od http://sklep.fgb.club bonus w postaci farbek, promocyjnych wyprasek, i innych gratisów!
  11. PARY: Grzegorz Kowalik - Kuba Falkowski Oskar Imiołek - Michał Skublicki Bartek Łojewski - Bartosz Jaskólski Dawid Wasiłek - Michał Olszewski Igor Oziębło - Maciej Zając Paweł Kocięcki - Szymon Sokołowski Jakub Burzyński - Antoni Ratusiński Jan Pawlak - Piotr Kurkowski Michał Stelmaszuk - Aleksander Wyżykowski Bartek Adamski - Jan Mielczarski SCENARUSZ: Maelstorm - Deadlock (str. 235) Eternal War - The Scouring (str. 220)
  12. Zapraszamy na VIII edycję ligi po pracy w 2017 W tym roku również poprowadzimy tabelę roczną, a w niej do wygrania ponownie Imperial Space Marine! Rozpiski przygotowujemy na 1000 i 2000 pkt. Obie rozpiski muszą mieć ten sam Keyword frakcyjny - np. Dark Angels, Imperial Guard, itp Budowa Armii: 1000 punktów - Musi zawierać maksymalnie 2 UNIKATOWE detachmenty spośród: Patrol Detachment, Vanguard Detachment, Outrider Detachment, Spearhead Detachment, Battalion Detachment, Brigade Detachment, Supreme Command Detachment, Fortification Network, Auxiliary Support Detachment 2000 punktów - Musi zawierać maksymalnie 3 UNIKATOWE detachmenty spośród: Patrol Detachment, Vanguard Detachment, Outrider Detachment, Spearhead Detachment, Battalion Detachment, Brigade Detachment, Supreme Command Detachment, Super-Heavy Detachment, Fortification Network, Auxiliary Support Detachment, Super-Heavy Auxiliary Detachment NIE DOPUSZCZAMY PROXY !!! - nie wymagamy WYSiWYG ale każdy z nas poświęcił majątek na swoją kolekcję modeli i chce walczyć z tym co widzi na stole ! WSZYSTKIE Indexy do wglądu w FGB. Bitwy: Gramy 1 runda 1 - 10 Wrzesień 2 runda 11 - 20 Wrzesień 3 runda 21 - 30 Wrzesień Na każdą Bitwę można wyzwać kogoś na pojedynek (Challenge) który przeciwnik może przyjąć lub nie - Pary na pojedynki trzeba zgłaszać przynajmniej dzień przed rozpoczęciem rundy (czyli 1, 11, 20 Wrzesnia mailem na sklep@fgb.club - zgłoszenie przez FB, ustnie itp. mogą nam umknąć więc jeśli chcecie mieć pewność że uwzględnimy pojedynek TYLKO i WYŁĄCZNIE e-mail. Pary oraz misję na daną rundę podajemy odpowiednio 1, 11 i 20 Wrzesnia 2017. 1 oddział może kontrolować 1 znacznik w danej rundzie (NALEŻY TO JASNO OKREŚLIĆ W MOMENCIE KIEDY ODDZIAŁ JEST W ZASIĘGU). !!! * wyjątki - jeśli wylosujesz kartę której nie możesz zrobić w żadnym momencie gry (np. przeciwnik nie ma w armii psykera i nie miał od początku) od razu ja odrzucasz i losujesz nową. - na koniec swojej tury i tylko wtedy możesz odrzucić 1 kartę tactical objective. - wybicie wszystkich oddziałów przeciwnika - otrzymujesz 23 dużych punktów, przeciwnik tyle ile by miał w tym momencie(NIE DOLICZAMY JUŻ WTEDY ŻADNYCH MAŁYCH PUNKTÓW TYLKO TYLE ILE JEST W MOMENCIE ZEJŚCIA OSTATNIEGO MODELU) Termin: startujemy 1 Września 2017 i kończymy 30 Września 2017. gramy 3 rundy po ~ 10 dni, nie przedłużamy ligi. Zapisy: Aby zapisać się do ligi należy 1 - posiadać kartę klubową FGB lub kartę FGB (II) srebrną i oddać ją jako wpisowe (szczegóły jak zdobyć taką kartę u mnie lub Michała). 2 - przesłać na sklep@fgb.club następujące informacje A - Imię + Nick + Armia jaką grasz B - Adres e-mail + telefon (tylko do celów umawiania spotkań) C - Rozpiski w Battle Scribd (HTML) D - JEŻELI ROZPISKA NIE ZOSTANIE WYSŁANA NA CZAS GRACZ OTRZYMUJĘ POŁOWĘ PUNKTÓW DO CZASU DOSŁANIA ROZPISKI! E - Jeżeli gra nie zostanie dograna w terminie (poza wyjątkowymi okolicznościami, obaj gracze dostają 0 PUNKTÓW!) *** do 1 Września 2017 BONUS: Każdy zawodnik który założy galerię na fgb.club i zamieści zdjęcia swojej armii (zgodne z rozpiskami) oraz przynajmniej 2-3 zdjęcia z każdej z 3 bitew otrzyma od http://sklep.fgb.club bonus w postaci farbek, promocyjnych wyprasek, i innych gratisów!
  13. Liga FGB Malifaux Zasady: - Gramy Fixed Faction (jedna frakcja na całą ligę) - Liga będzie na 50 SS - Rozegrane zostaną 3 rundy. - Wyniki podajemy w systemie gracz A (punkty) - gracz B (punkty); - Strategies i Schemes będą z góry narzucone i ogłaszane na każdą rundę. - W przypadku wcześniejszego rozegrania wszystkich gier, runda zostanie przyspieszona. Bitwy: Gramy 1 runda 1 - 10 Sierpnia 2 runda 11 - 20 Sierpnia 3 runda 21 - 31 Sierpnia Na każdą Bitwę można wyzwać kogoś na pojedynek (Challenge) który przeciwnik może przyjąć lub nie - Pary na pojedynki trzeba zgłaszać przynajmniej dzień przed rozpoczęciem rundy mailem na sklep@fgb.club - zgłoszenie przez FB, ustnie itp. mogą nam umknąć więc jeśli chcecie mieć pewność, że uwzględnimy pojedynek TYLKO i WYŁĄCZNIE e-mail. Misję na daną rundę podamy przed rozpoczęciem ligi! Pary podane będą najpóźniej w dzień rozpoczęcia rundy! (1, 11, 21 Sierpnia) Jeżeli gra nie zostanie rozegrana do max. 2 dni po terminie obaj gracze dostają 0 punktów!!! Zapisy: Aby zapisać się do ligi należy do 1 Sierpnia 2017 1 - posiadać kartę klubową FGB lub kartę FGB srebrną i oddać ją jako wpisowe (szczegóły jak zdobyć taką w sklepie). 2 - przesłać na sklep@fgb.club następujące informacje A - Imie + Nick / Nazwisko + Frakcja jaką grasz B - Adres e-mail + telefon (tylko do celów umawiania spotkań) Informacja: 1 - Przynajmniej 2 z 3 gier muszą być rozegrane w FGB! Nagrody: 1. Karta klubowa na Wrzesień i inne gadżety (jeśli będzie min. 10 graczy Mystery box) 2. Guilder *- jeśli zdarzy się że ktoś z FGB.Club zajmie pierwsze miejsce nagroda przejdzie na osobę z miejsca 2 Bonus: Każdy zawodnik który założy galerię na fgb.club i zamieści zdjęcia swojej armii (zgodne z rozpiskami) oraz przynajmniej 2-3 zdjęcia z każdej z 3 bitew otrzyma od http://sklep.fgb.club bonus w postaci farbek, promocyjnych wyprasek, i innych gratisów!
  14. PARY: Wiktor Makowski - Paweł Gawryś Mateusz Kozłowski - Bartek Popowicz Antoni Ratusiński - Olgierd Ruszkiewicz SCENARIUSZ Standard Deployment Interference Claim Jump Dig their Graves Accusation Hunting Party Mark for Death
  15. PARY: Grzegorz Kowalik - Paweł Kocięcki Dawid Wasiłek - Bartosz Jaskólski Kuba Falkowski - Jakub Burzyński Maciej Zając - Oskar Imiołek Bartek Łojewski - Aleksander Wyżykowski Michał Olszewski - Antoni Ratusiński Jan Mielczarski - Piotr Kurkowski Igor Oziębło - Michał Skublicki Michał Stelmaszuk - Szymon Sokołowski Bartek Adamski - Jan Pawlak SCENARIUSZ: 1. Ethernal War - Big Guns Never Tire 2. Maelstorm - Contact Lost