Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 17.03.2015 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 polubienie
    Żeby odciążyć trochę Pawła, postanowiłem, że się troszkę uaktywnię społecznie. Był pomysł, żeby dodać spis bohaterów, to także zrobimy. Proszę, żeby nie dodawać kolejnych postów przy edycji bohaterów, tylko edytować obecne posty. Ja zaczynam od swojego (trzymajmy się jednego szablonu dla czytelności): Rhyeus, Connoisseur of the Exquisite (Chaos Sorcerer), 65pkt chwały [15, 35, 15, 5] Bio: Rhyeus to młodszy uczeń telepatii. Przyłączył się do kampanii i towarzyszy często znacznie potężniejszym czarnoksiężnikom chaosu. Pomału, wraz z kolejnymi potyczkami rośnie w siłę oraz poszerza swoje władanie Osnową. Wciąż jego ulubioną dyscypliną jest Telepatia. Kariera: 3/1/0 [Wygrane / Przegrane / Remisy] Zdarzenia: Przy obronie heksa XXII w turze III pokonał 2 przeciwników w pojedynku Przy obronie XXIX heksa popisał się wyjątkową umiejętnością obsługi Comms Relay i dowodzeniem oddziałem kultystów (żaden nie zginął!) Krytycznie ranny przy obronie heksa XXII przy starciu z Necronami Status: Hospitalizowany (jeszcze 1 tura) [lub pojmany przez X, w szpitalu polowym] Zasady specjalne: ​Psyker Mastery +1 (25pkt)Zbrojownia (5pkt wolnych): Spell Familiar (15pkt) Force Sword (0pkt) Force Axe (0pkt) Sigil of Corruption (25pkt)
  2. 1 polubienie
    Powiem tak, zagrałem pierwszy raz w życiu na zasadach cities of death i było super. Misje z leviatana bardzo spoko. Grałbym jeszcze
  3. 1 polubienie
    "Egzekutor" Omalhekt - Strażnik Krypt-Kuźni Na długo przed "Wojną w Niebiosach" dynastia Maynarkh uważana była za najmniej honorową w prowadzeniu wojen oraz najokrutniejszą w wymyślaniu i wprowadzaniu nowego oręża na pola bitew. Odzwierciedlały to liczne pracownie Krypteków, którzy za zgodą swoich władców mieli pełne przyzwolenie na igranie z prawami rządzącymi całym wszechświatem. Jedną z najdalej wysuniętych Krypt-Kuźni była placówka na świecie znanym obecnie jako Gai. Omalhekt jako władca tego sektora szybko zyskał przydomek 'egzekutora' z racji swoich licznych wypadów po nowych niewolników na cele testowe dla technologii wojennych tworzonych w tutejszych kuźniach, a celem ataków jego hord były nie tylko pobliskie światy ale i inne dynastie które ośmieliły się wysyłać swoich agentów po tajemną wiedzę skrywaną przed nimi. Pomimo odległości od Koronnych Krypt Dynastii Maynarkh, ich przekleństwo i tak odcisnęło swoje piętno na każdej ze swych komórek łącznie ze tą na Gaji. Wirus Flay powoli zaczął konsumować umysły i metaliczne ciała rezydentów placówki oraz systemy podtrzymujące ich wszeteczny sen. Teraz, gdy nad nie świadomym światem Gai 'młode' rasy rozpętały swoją wojnę. Uszkodzone lecz nadal sprawne systemy ostrzegania przed zagrożeniem dla kuźni rozpoczęły przyśpieszony proces wybudzania swoich legionów...oraz ich Władcy którego zmysły znów wyczuwają strach tych którzy ośmielają się najechać jego świat... Kariera: -; +5; +15 /10 +35/ 0; Zdarzenia: Status: -Uszkodzony <w krypcie regeneracyjnej> Zasady Specjalne: -Mark of Flayer [zasada Overlordów dynastii Maynarkh - IA 12 'fall of Orheus' strona 109] Zbrojownia: - Staff of Light ( r=12' ; s=5 ; ap=3 ; a=3 ) -bazowa broń - Gauntlet of Fire ( r=template ; s=4 ; ap=5 ) - Voidreaper ( r=- ; s=+2 ; ap=2 ; fleshbane,armourbane,mastercrafted, two-handed, melee) - Phylacetry ( "it will not die")
  4. 1 polubienie
    Kaeso Lacerus, dowódca sił uderzeniowych zakonu Flesh Tearers w sektorze Sumitra. Kaeso jest weteranem zakonu, niestety po ostatnich krwawych starciach z Orkami on jako jedyny ze swojej drużyny nie został ofiarą klątwy swojego zakonu. Reszta jego braci przywdziała czerń i zasiliła szeregi Kompanii Śmierci. Mistrz zakonu, Gabriel Seth ze względu na brak kadry dowódczej mianował Kaeso dowódcą sił uderzeniowych skierowanych do sektora Sumitra. Jako wsparcie świeżo mianowanemu dowódcy wysłani zostali wraz z nim Nathaniel, Kapłan Krwi oraz Kronikarz Kerorn. Kariera: - bitwa wygrana - bitwa przegrana - event "zatruta krew" - bitwa przegrana - bitwa przegrana, 2x wygrany pojedynek - bitwa wygrana - bitwa wygrana - bitwa przegrana Zasady specjalne: - Zealot - Smash Status: - aktywny Ekwipunek: - Jump Pack - Artificer Armour - Digital Weapons - Hand Flamer - Melta Bomb
  5. 1 polubienie
    Myślę, że w zamyśle twórców sprawa "spersonalizowanego HQ" jest w gruncie banalnie prosta i niepotrzebnie komplikowana. Ja go widzę jako fajny element fabularny. Mamy typa, żółtodzioba, gołowąsa, który ma być dodatkowym elementem konkurencji między graczami. W opisie jest napisane przecież o konkursie na najfajniejszego bohatera z uwzględnieniem jego imienia, wyglądu + WYSWIG. Siłą rzeczy zasady dotyczące jego stanowią ingerencję i modyfikację zasad podstawowych, więc wydaje mi się, że wystawiamy go poza jakąkolwiek przynależnością do formacji czy detachmentów. Co do tego czy mają go dotyczyć zasady formacji, czy czegokolwiek, to chyba możemy to zostawić do rozstrzygnięcia graczom. Skoro jesteśmy się w stanie dogadać co do terminu bitew i rozmiaru punktowego między sobą, to chyba tym bardziej jeden bohater nie będzie tu stanowił problemu. Ostatecznie gramy chyba dla zabawy, prawda? Prawda?
  6. 1 polubienie
    Odliczanie punktów z Puli Głównej: 1. Zliczamy koszt całkowity (nie podstawowy) KAŻDEJ WYELIMINOWANEJ jednostki 2. Jednostki zredukowane do 50%+ liczebności/ran/hull pointów lub uciekające, odliczamy 50% całkowitej wartości 3. Sumujemy oba wyniki i wynik ten zostanie odjęty od Puli Głównej 4. Wynik przesyłajcie mi na FB proszę, nie tylko dlatego że leniwa ze mnie .... osoba , ale też Byście Sami mogli śledzić punktację jaką jeszcze dysponujecie P.S Zmieniam/zmniejszam punktacje w Puli Głównej, jak mi Daniel uświadomił trochę dużo/dużych bitew by musiało być by do końca kampanii ktokolwiek z Was musiał się martwić o punkty z P.G . Zmieńmy to i dodajmy odrobinę emocji
  7. 1 polubienie
    Mały pomysł ode mnie: Może jakieś dodatkowe punkty za fluff? Na przykład za fabularne wprowadzenie swoich oddziałów w historię konfliktu i planety? Bonusy za podsumowanie bitew w formie battle raportów i/lub fabularyzowanych opisów?
  8. 1 polubienie
    I tak, pierwsze założenia jakie zostaną dodane to: 1. Chaos Space Marines posiadający konkretną ikonę swojego Boga Chaosu mogą brać demony tego boga. 2. Jeśli Gracz życzy sobie wystawić coś z Imperial Armour, może pod warunkiem posiadania wydrukowanych zasad bądź też w przypadku całej armii ZAWSZE komplet zasad na jakimś nośniku gdzie może je wyświetlać do wglądu. 3. Każdorazowo Gracz wchodząc lub tez wygrywając na hex'ie mogą zadecydować o przejęciu nad nim kontroli poprzez rzut kością 3+ na k6 . Każdy kontrolowany hex daje dodatkowo +1 darmowy Troops (czysty, bez wyposażenia specjalnego czy ciężkiego) który stanowi 'ochronę' tego heksa. Dodatkowy oddział można z puli własnych punktów ogólnych dozbroić (z ramach kodexowych) i wykorzystać jako bonusowy oddział wyłącznie do ataku na sąsiedni hex bądź też obrony własnego. 4. Każdy z Graczy może stworzyć własnego bohatera imiennego ( na statystykach bazowego HQ u każdego Gracza w kodexie, np. u Space Marines -kapitana ). W miarę upływu rozgrywek, za każde zwycięstwo lub też porażkę w której uczestniczył będzie ten bohater (wystawienie go nie zajmuje slota HQ, liczony jest jako dodatkowe HQ), będą dodawane tzw. punkty sławy za które owy Bohater będzie mógł dokupować sobie sprzęt dostępny w zbrojowni (kodeksie) własnej rasy, bądź też jedną z Zasad Specjalnych z Głównego Podręcznika (do maksymalnie 3) płacąc 30 punktów sławy za jedną Zasadę Specjalną. Przyznawane punkty sławy: -za zwycięstwo +15 ptk sławy -za porażkę +5ptk sławy Ponieważ obowiązuje stanowczy WYŚWIG, polecamy aktualizować stan uzbrojenia oraz wygląd Własnych Bohaterów gdyż po zakończeniu kampanii odbędzie się dodatkowy konkurs na malowanie oraz całościowy wygląd i dynamikę danej figurki (dodatkowym atutem będzie klimatyczne Imię oraz tytuł Waszego Bohatera ...-"Stefan Gnębiciel" itp. z automatu tracą punkty ) 5. Bohaterowie imienni (łącznie z Waszymi) gdy zostaną zgładzeni podczas rozgrywki, po podliczeniu punktów przeciwnik wykonuje rzut k6, na 4+ bohater zostaje pojmany i nie można go tak długo wystawiać aż Gracz nie zdecyduję się na "misję ratunkową" by odbić swojego bohatera (po udanej misji nie można przejąć heksa broniącego się podczas tej misji). Jeśli zaś wynik rzutu k6 będzie niższy, bohater trafia do szpitala polowego i nie może być wystawiany na 2 kolejne starcia (w przypadku własnych bohaterów nie otrzymują oni punktów sławy za wyniki w bitwie). 6. Gracze należący do jednej strony konfliktu mogą nawiązywać sojusze. W momencie gdy któryś z Graczy nie jest w stanie rozegrać swojego ruchu podczas tury lub też opuści z jakiś powodów kampanię, za niego może ruszać się/walczyć jego Sojusznik. Sojusznicy również mogą wspólnie atakować/bronić heksy (co sprowadza nas do kilku osobowego starcia jeśli sobie takie zażyczycie ). Sojusznik który w ramach walki zastępczej wykonuje ruch/atak za swojego sprzymierzeńca może po wygranej przejąć dany heks (przejmujemy heksy wyłącznie dla siebie, nawet podczas sojuszy). I najważniejsze, wygrany może by tylko jeden, pamiętajcie 7. Istnieje możliwość dołączenia się do kampanii podczas jej trwania pod pewnymi warunkami. Równocześnie do gry muszą wejść Gracze przedstawiający dwie różne strony konfliktu (czyli np. ofensywny+defensywy lub defensywny+bezstronny) aby wyrównać szalę sił będących już na polach kampanii. Liczbę punktów ogólnych jaka zostanie im nadana będzie wyliczana ze średniej z punktów jaką dysponują "starzy" gracze. Nowo przybyli będą atakować swoje pierwsze rozgrywki na tych samych zasadach które obowiązywały podczas 1 walki 1 tury kampanii. 8. Tak, strona defensywna również może atakować odbite wcześniej heksy. Wróg który zostanie wyparty z planety może nadal przypuszczać ataki na swój ostatni odebrany heks tak długo jak dysponuje punktami ze swojej Puli Ogólnej. 9. Aby nie przedłużać trwania kampanii w nieskończoność minimalna liczba punktów na jakie można się wystawiać będzie 1000 ptk (bez bonusów), maksymalna? Tu już niech Was możliwości i fantazja niesie , byle byśmy tylko nie musieli po godzinach w klubie zostawać
  9. 1 polubienie
    Z Miszą spotkaliśmy się na luzie, na początku mieliśmy grać na 1500 punktów ale że szykowała się Liga Bezdomnych Gentelmenów (patrz ->http://www.wh40k.pl/index.php?name=Forums&file=viewtopic&t=25266) to w końcu umówiliśmy się na 1850 punków. Misha sporo na tym stracił - bo musiał jakoś wystawić te 1850 punktów i znalazły się u niego takie cuda jak Bastion Comms Relay, 3 x Tyranid Warrior i Malvoc (czy jakoś tak) bez zasięgowej broni. Więc moi Eldarzy mieli przewagę na starcie bo nie miałem problemów z ustawieniem na 1850 punktów i dodatkowo koniecznie chciałem zakombinować jak wezwać jakiegoś demona lub małe stado demonów (w weekend doczytałem że Eldarzy mogą posługiwać się tą dyscypliną psioniki). Bitwa nie miała jakiś "fajerwerków" czy ekstrawaganckich myków taktycznych więc opiszę ją w skrócie: Zaczynał Misha, jak widać na pierwszym rzucie cała Eldarska Ekipa pochowana i wystawione na strzał Serpenty (miały Infilitrację dzięki załadowaniu na nie Scorpinów). Misha wyskoczył zza górki, trochę postrzelał, było trochę jinkowania - ogólnie dużo się nie wydarzyło. Krówka rodząca małych Tyranidów rzuciła double i nie mogła już więcej rodzić. W swojej rundzie rozładowałem scorpionów i puściłem w stronę Tyranidzkich wojowników (przy okazji postrzelałem do przelatujących Hive Tyrantów). Tracąc 2 warlocków udało się przyzwać 10 roznosicieli zarazy wprost od Nurgla. Dalej rewelacyjnie przez dwie rundy blokowali morze (ponad 30) tych małych tyranidzkich pokurczy.) W kolejnej rundzie pojawił się Malvoc - pech chciał że wyskoczył tuż obok WrithGuard'ów - od razu zszedł. Druga rodząca krówka (wyszła z rezerw) też miała pecha i po jednym porodzie się zablokowała (rzuciła duble i nie mogła rodzić w kolejnych rundach). Morze małych tyranidów było blokowane przez import od Nurgla i War Walker'y (pancerz 10 więc pokurcze nie mogły nic zdziałać w walce w wręcz). Dalej trwało wyjaśnienie - Misha kolejno zdejmował mi Warlocków (chyba zostało z 2 na koniec) ja ukatrupiłem rodzące krówki - co wiązało się z konkretnymi stratami dla małych pokurczy. Serpenty zbierały po kadłubach ale tak że cały czas były żywe tylko postrzelane. Straciłem trochę skorpionów ale za to pozbyłem się 3 Tyranidzkich Wojowoników. Na koniec wyjaśniania stół był czysty z nie latających Tyranidów. Zostały dwie latające krówki i jeden Hive Tyrant. Wspierana przez psionikę (fill no pain) oraz brak broni sky fire u mnie były ekstremalnie trudne do zestrzelenia. Postanowiliśmy na tym zakończyć. I oczywiście wielkie dzięki dla Mishy za to że mogłem przetestować rozpiskę na 1850p