II Turniej FGB pierwszy na żelaznej


Daniel
  • Zapraszamy wszystkich Symaptyków Warhammer 40000 na II turniej FGB.

     

     


Data: 13 Sierpień  (sobota)
Czas: 9:30-18:30
9:30:10:00 rejestracja, pogaduchy itd.
10:00-12:30 1 BITWA
12:30-13:00 Przerwa jedzenie zamawiamy lub 50 m do karaibskiego burgera 100 m do innych stołówek :)
13:00-15:30 2 BITWA
15:30-16:00 Przerwa jedzenie zamawiamy lub 50 m do karaibskiego burgera 100 m do innych stołówek :)
16:00-18:30 3 BITWA

Miejsce: https://www.google.com/maps?ll=52.235538,20.989096&z=18&t=m&hl=pl-PL&gl=PL&mapclient=embed&cid=7183882859866080260
WWW: http://sklep.fgb.club/
Adres: Żelazna 69A paw. 7 00-871 Warszawa


Zapisy i zgłoszenia:

Wpisowe to Karta Srebrna FGB bądź Karta Klubowa na Sierpień, limit 12 miejsc (priorytet mają posiadacze Klubowej)
Informacje o Kartach TUTAJ -> http://sklep.fgb.club/Karty-Figurkowe-Gry-Bitewne

Zgłoszenia, wraz z rozpiską wysyłamy na: sklep@fgb.club
preferujemy rozpiski w Battle Scribd ale może być każdy rozsądny format,
dodatkowo podajemy numer ligowy jak masz, telefon kontaktowy.

Nagrody:

Tu dziękujemy za wsparcie 
KROMLECHOWI --> kromlech.eu


1 - Karata Klubowa + blister Kromlech + bonus  z puli do wyboru.
2 - Karta Klubowa + bonus z puli do wyboru.
3 - Bonus z puli do wyboru.

Wybierzemy gracza z najbardziej Przyjazną rozpiską - kótry otrzyma nagrodę niespodziankę :)
Każdy uczestnik turnieju dostaje dodatkowy rabat na zakup w dniu turnieju.

Budowa Armii:
1500 punktów - 1-2 x CAD + 0-1 x Allied Detachment
 * skitarii i cult mechanicus taktowane są jako jedna nacja
 ** nacje które nie mogą wystawić sie na CAD lub AD mogą (harlequin) mogą wybrać pojedynczy model i wystawić go jako HQ
 *** max 1 SH, GC, fortyfikacja i wszystkie kombinacje z tym związane,
 **** nie gramy z draftem fack od GW ale wprowadzamy
 a - Warp Spider skaczą raz.
 b - Aury i buffy nie działaja z pojazadów i budynków.
 c - Drednoughty dostają bonus do Ataków itd.
 d - Psyker może zamanifestowć tyle mocy psioniki jaki ma poziome (brotherhood of psykers też)
 ***** Przerzut jakiegoś testu (np. linkowanie broni) zawsze na maksymalnie 4+, czyli linkowana eldar bright lance trafiająca na 3+ przy przerzucie trafia już tylko na 4+.
 ****** Na koniec swojej rundy można odrzucić jedną kartę tactical objective (chyba że opis misji nie pozwala jej odrzucić)
 ******* Gramy talią tactical objective z rule book (będziemy mieli wydrukowane zestawienie jak ktoś nie ma)
 ******** Wartość punktowa kart tactical jest losowa 
 ********* Jeśli nie mogłeś zrobić karty w żadnym momencie gry (np. przeciwnik nie ma w rozpisce psykerów) - odrzucasz taką kartę.
 ********** W przypadku PAUZY - nieparzysta ilośc graczy na potrzeby parowania gracz otrzymuje 15 małych i 15 dużych punktów. Natomiast do ostatecznego wyniku turnieju liczymy się średnią z dwóch pozostałych bitew.
8. Punktujemy zgodnie z opisem misji wyjątkiem jest wybicie wszystkich modeli przeciwnika (zestołowanie). Jeśli coś takiego nastąpi - przerywamy grę (NIE DOLICZAMY ŻADNYCH PUNKTÓW za kontrolowanie objectiwów ANI JEDNEJ ANI DRUGIEJ STRONIE) liczymy jakim wynikiem skończyła by się gra w tym momencie i Gracz który nie ma modeli na stole otrzymuje tyle małych i dużych punktów i ile wyszło natomiast gracz stołujący 23 duże punkty i tyle małych ile ugrał.
  ********** Kill Point + 1 VP za 1 punkt różnicy do max 10 (oddziały w rezerwie i uciekajace liczą się jak zabite)

Modele z codexów, White Dwarf, Data Slate, escalation dopuszczone, Stronghold assault z max 100 punktów

Wszystkie zasady spoza codexów należy przynieść wydrukowane (nawet te które są tylko w formie cyfrowej)
WSZYSTKIE Codexy i suplementy są dostępne do wglądu w FGB.

JEŚLI KTOŚ SIĘ UPIERA ŻE BEZ IA jego armia nie gra itp. może przesłać rozpiskę do akceptacji (max do 10.08) i możemy taką rozpiskę dopuścić jeśli nie będzie tam nic turbo giętego.


NIE DOPUSZCZAMY PROXY !!! - nie wymagamy WYSiWYG (w miarę rozsądku) ale każdy z nas poświęcił majątek na swoją kolekcję modeli i chce walczyć z tym co widzi na stole! 
Gramy tylko pomalowanymi modelami. Nie jest to Golden Deamon ale te 3 kolorki muszą być plus podstawka.

Na pierwszą Bitwę można wyzwać kogoś na pojedynek (Challenge) który przeciwnik może przyjąć lub nie.

Na każdą rundę losujemy misje Maelstrom i Eternal War.

Rozstawienie:
1 runda - Trójkąty
2 runda - Długie boki
3 runda - Krótkie boki

Kolejność kroków przed bitwą. 
• Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie. 
• Rzut kto wybiera stronę 
• Rzut na Warlord trait (zaczyna gracz który wybrał stronę) 
• Rzut na Gifty, Boony and oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych. (zaczyna gracz który wybrał stronę) 
• Rzut na Psychic Powers (zaczyna gracz który wybrał stronę) 
• Rzut na Night Fight 
• Rzut na kolejność rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy w fazie deploymentu
• Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie
• Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy
• Rzut na Scout Moves i wykonanie scout move
• Rzut na przejęcie inicjatywy 
• Początek właściwej rozgrywki 


ZAPRASZAMY !!!!

Nasza grupa FackBook 
www.facebook.com/groups/FGB.CLUB/
 Lubię to

Edytowane przez Daniel





Reakcje użytkowników


Brak komentarzy do wyświetlenia



Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz