I turniej FGB 16.07.2016 Wawa Open 1500


Maciej Zajac
  • Zapraszamy na I Turniej Warhammera 40,000 w FGB!

I Turniej w FGB

Data: 16 lipca (sobota)
Czas: 9:30-18:30
9:30:10:00 rejestracja, pogaduchy itd.
10:00-12:30 1 BITWA
12:30-13:00 Przerwa jedzenie zamawiamy lub 5 min na piechtę do McD
13:00-15:30 2 BITWA
15:30-16:00 Przerwa jedzenie zamawiamy lub 5 min na piechtę do McD
16:00-18:30 3 BITWA

Miejsce: https://www.google.pl/maps/dir/52.2548707,20.9816427/Figurkowe+Gry+Bitewne/@52.2547423,20.9820802,19z/data=!4m8!4m7!1m0!1m5!1m1!1s0x0:0x63b247663255c404!2m2!1d20.980688!2d52.25481?hl=pl
WWW: http://sklep.fgb.club/
Adres: Młocińska 11/2 Warszawa


Zapisy i zgłoszenia:

Wpisowe to Karta Srebrna FGB bądź Karta Klubowa na Lipiec, limit 14 miejsc (priorytet mają posiadacze Klubowej)
Informacje o Kartach TUTAJ -> http://sklep.fgb.club/Karty-Figurkowe-Gry-Bitewne

Zgłoszenia, wraz z rozpiską wysyłamy na: sklep@fgb.club
preferujemy rozpiski w Battle Scribd ale może być każdy rozsądny format,
dodatkowo podajemy numer ligowy jak masz, telefon kontaktowy.

Nagrody:

Tu dziękujemy za wsparcie 
KROMLECHOWI --> kromlech.eu
Micro Art Studuio --> microartstudio.com
Games Work Shop --> games-workshop.com

1 - Limited Space Marine 2016 + Karta Klubowa FGB sierpień
2 - Karta Klubowa FGB sierpień + modele bitsy od ( GW, Kromlech, MicroArtStudio)
3 - Karta Klubowa FGB sierpień.

Wśród pozostałych graczy rozlosujemy dodatkowe bonus 

Budowa Armii:
1500 punktów - maksymalnie trzy detachmenty (mogą się powtarzać), formację traktujemy jako detachment.

Modele z codexów, White Dwarf, Data Slate - bez ograniczeń.
W rozpiskach nie dopuszczamy escalation, imperial armor, strong hold assault.
Wszystkie zasady spoza codexów należy przynieść wydrukowane (nawet te które są tylko w formie cyfrowej)
WSZYSTKIE Codexy i suplementy są dostępne do wglądu w FGB.

JEŚLI KTOŚ SIĘ UPIERA ŻE BEZ IA jego armia nie gra itp. może przesłać rozpiskę do akceptacji (max do 27.06) i możemy taką rozpiskę dopuścić jeśli nie będzie tam nic turbo giętego.


NIE DOPUSZCZAMY PROXY !!! - nie wymagamy WYSiWYG (w miarę rozsądku) ale każdy z nas poświęcił majątek na swoją kolekcję modeli i chce walczyć z tym co widzi na stole! 
Gramy tylko pomalowanymi modelami. Nie jest to Golden Deamon ale te 3 kolorki muszą być plus podstawka.


Zasady Dodatkowe i uszczegółowienie pewnych zasad.
1. Przerzut jakiegoś testu (np. linkowanie broni) zawsze na maksymalnie 4+, czyli linkowana eldar bright lance trafiająca na 3+ przy przerzucie trafia już tylko na 4+.
2. Zgodne z OFICJALNYM FAQ GW (https://www.games-workshop.com/en-GB/Rules-Errata#40k-errata)
3. Plus FAQ o Drednought czyli +2 Ataki. 
4. Na koniec swojej rundy można odrzucić jedną kartę tactical objective (chyba że opis misji nie pozwala jej odrzucić)
5. Gramy talią tactical objective z rule book (będziemy mieli wydrukowane zestawienie jak ktoś nie ma)
6. Wartość punktowa kart tactical jest losowa 
7. Jeśli nie możesz zrobić jakiejś karty - twój problem - odrzuć tą kartę w następnej rundzie.
8. Punktujemy zgodnie z opisem misji wyjątkiem jest wybicie wszystkich modeli przeciwnika (zestołowanie). Jeśli coś takiego nastąpi - przerywamy grę (NIE DOLICZAMY ŻADNYCH PUNKTÓW ANI JEDNEJ ANI DRUGIEJ STRONIE) liczymy jakim wynikiem skończyła by się gra w tym momencie i Gracz który nie ma modeli na stole otrzymuje tyle małych i dużych punktów i ile wyszło natomiast gracz stołujący 23 duże punkty i tyle małych ile ugrał.


Na pierwszą Bitwę można wyzwać kogoś na pojedynek (Challenge) który przeciwnik może przyjąć lub nie.

Na każdą rundę losujemy misje Maelstrom i Eternal War.

Rozstawienie:
1 runda - Trójkąty
2 runda - Długie boki
3 runda - Krótkie boki

Kolejność kroków przed bitwą. 
• Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie. 
• Rzut kto wybiera stronę 
• Rzut na Warlord trait (zaczyna gracz który wybrał stronę) 
• Rzut na Gifty, Boony and oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych. (zaczyna gracz który wybrał stronę) 
• Rzut na Psychic Powers (zaczyna gracz który wybrał stronę) 
• Rzut na Night Fight 
• Rzut na kolejność rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy w fazie deploymentu
• Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie
• Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy
• Rzut na Scout Moves
• Rzut na przejęcie inicjatywy 
• Początek właściwej rozgrywki 

Nasza grupa FackBook 
www.facebook.com/groups/FGB.CLUB/





Reakcje użytkowników


Brak komentarzy do wyświetlenia



Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz