KAMPANIA BOLT ACTION W FGB


Maciej Zajac
  • W imieniu Figurkowych Gier Bitewnych i własnym zapraszamy na pierwszą, warszawską kampanię

    Bolt Action. Wszystkie gry gramy w Klubie.

Format gier:

Gramy na 1000 pkt, jednym plutonem złożonym zgodnie z dowolnym selektorem, na oficjalnych zasadach Bolt Action. Jeśli ktoś bardzo chce zagrać inaczej niech tutaj napisze, zobaczymy co da się zrobić. Dopuszczone są wszystkie książki armijne, suplementy (nowe jednostki, selektory, bohaterowie imienni) oraz obowiązują oficjalne FAQ-i i Erraty. Niedopuszczone są wszystkie zasady opcjonalne/eksperymentalne/wymagające zgody przeciwnika z jakiegokolwiek źródła (bohaterowie specjalni ze strony, samoloty, kamerzyści itd.).

Gramy jedna rozpiską przez wszystkie bitwy. Z szacunku dla innego gracza postarajcie się, żeby była czytelna, wydrukowana, przepisana, na tablecie na którym coś będzie widać. Rozpiski będą opublikowane przed rozpoczęciem kampanii, uniknie to pomyłek i nieporozumień.

UWAGA!

Można posiadać drugą rozpiskę z drugiej strony konfliktu Oś/Alianci. Ułatwi to parowanie w kolejnych rundach. W miarę możliwości podzielimy się na strony konfliktu. Na chwilę obecną, nie będzie indywidualnej klasyfikacji graczy, liczymy jedynie wygrane danej strony i potem zwycięzcami zostaje strona z większą ilością zwycięstw!

Podczas pierwszej gry można się umówić z danym przeciwnikiem (z przeciwnej strony konfliktu) na bitwę na wskazanym stole, ale musi to być wskazane organizatorowi zanim rozpisze parowania!! Parowania w pierwszej bitwie (poza umówionymi pojedynkami w pierwszej bitwie) mogą być są losowe.

Pojazdy ogniowe w każdej bitwie automatycznie od razu spalają się ze wstydu i są traktowane jako zniszczone. Gramy modelami w skali 1:56 i 1:48.

Modele skrajnie różniące się skalą nie będą dopuszczone. Obowiązuje skala 1:56 modeli i pojazdów, jeśli ktoś chce zagrać modelami innej skali może to zrobić, ale wszelkie kwestie sporne dotyczące coverów, pola widzenia itd będą rozpatrywane na niekorzyść gracza z modelem w innej skali niż 1:56. Modele skrajnie różniące się skalą nie będą dopuszczone .

Poproszę o zgłoszenia do dnia 15 maja 2016 roku z podziałem na strony, plus rozpiska/rozpiski na adres: r.macias@matisoft.pl

Rozpiski będą podane na forum, a także dostępne do wglądu w Klubie.

LIGA RUSZA W DNIU 16 MAJA 2016.

Każdy z graczy wpłaca przed pierwszą bitwą 10 złotych w Klubie. Każdy z graczy otrzyma 10% rabatu.

Po zakończeniu kampanii, jeden z graczy wygranej ze stron konfliktu zostanie wylosowany i otrzyma w nagrodę pulę równą zebranej kwocie składek wszystkich uczestników, którą może wydać w Klubie, korzystając ze zniżek, przysługujących z tytułu posiadania Karty Klubowicza.

1. "Zabić ich !"

czas na rozegranie scenariusza: 16-22 maja

Wygrywający rzut tnie stół po przekątnej i w odległości 12" od niej stawia oddział

(snajperzy,obserwatorzy/scouci na własnej połowie trójkątnej stołu), reszta naprzemiennie,minimum

połowa oddziałów na stole, reszta rezerwy wychodzące z własnej dłuższej krawędzi stołu, brak

outflanku,

1 pkt. za wyeliminowana kostkę wroga,

wygrana trzema kostkami przewagi.

2. "Albo my albo oni";

czas na rozegranie scenariusza: 23-29 maja

Wygrywający rzut wybiera długą krawędź i stawia oddział

połowa jednostek wystawiana na stół do 12"; naprzemiennie,

połowa pozostałej połowy first wave,

pozostali wychodzą z rezerw,

brak outflanku,

1 pkt. za wyeliminowaną kostkę przeciwnika,

2 pkt. za własny oddział w strefie rozstawienia wroga,

wygrana trzema kostkami przewagi, puste transporty nie scorują.

3. "Zajmij teren"

czas na rozegranie scenariusza: 30 maja – 5 czerwca

Wygrywający rzut wybiera długą krawędź,

połowa armii w first wave, reszta rezerwy,

brak outflanku,

rozstawienie naprzemiennie, pierwszy wystawia swoją jednostkę wygrywający rzut,

gra w nocy (nightfight ze strony boltaction, na początku każdej tury rzucamy: na 4+ niebo rozświetla

flara, powodująca że ciemności zostają rozświetlone),

1 pkt. za wyeliminowaną kostkę przeciwnika,

2 pkt. za ćwiartkę przeciwnika, 1pkt. za swoją,

ćwiartki zajmują odziały piechoty bez small units i pojazdy od 9+ pancerza w górę, zajęta ćwiartka to ta w której gracz ma więcej w/w oddziałów, wygrana trzema kostkami przewagi.

4. "Kocioł"

czas na rozegranie scenariusza: 6 czerwca – 12 czerwca

Wygrywający rzut przed grą decyduje czy atakuje czy się broni i wybiera stronę.

Wystawienie obrońca:

cała armia wystawiana jako pierwsza w 12" od długiej krawędzi,

dopuszczony ambush i hidden setup na wystawionych jednostkach

2 pkt. za wyeliminowaną kostkę przeciwnika.

Wystawienie atakujący:

połowa armii wystawiana po obrońcy w 6" od długiej krawędzi, druga połowa first wave,

1 pkt. za wyeliminowaną kostkę przeciwnika,

1 pkt. za wyjście krawędzią obrońcy dowolnego oddziału (również transportu), yłączony outflank, na 2+ preparatory bombardment spada na obrońcę przed grą, wygrana trzema kostkami przewagi





Reakcje użytkowników


Brak komentarzy do wyświetlenia



Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz