Dysfunkcja Dowodzenia


Daniel
  • Na terenie którego właśnie dostałeś współrzędne znajduje się kilka ważnych dla dowództwa celów.

    Twoja misja polega na zlokalizowaniu ich i zabezpieczeniu przez jak najdłuższy okres czasu.

    Problem polega na tym że łączność szwankuje i informacje od twojego wywiadu nie są jasne a kontrwywiad wroga dokłada swoje.

Misję testowaliśmy w Lidze AM na 6 bitwach i w obecnej formie jest dobra :). Grywalna, często zaskakująca i wymagająca odpowiedniego podejścia jeśli chodzi o dobór oddziałów i taktykę gry.

Zaczynamy od klasyki czyli wykonujemy wszystkie punkty z --> http://fgb.club/index.php?/page/articles.html/_/news/start-przed-bitw%C4%85-r15

Przy czym pamiętajcie żeby jeden gracz rozstawiała parzyste a drugi nie parzyste znaczniki celu misji.

ROZSTAWIENIE:

tr%C3%B3jk%C4%85ty.png

W MISJI OBOWIĄZUJĄ: Night Fighting, Reserves, Mysterious Objectives, Tactical Objectives

1 - Wykonywany jest test D6, gracz który wygra może jako pierwszy (nie musi) przesunąć o max 12" cali jeden znacznik ustawiony przez przeciwnika,

dalej takie samo prawo przysługuje drugiemu graczowi.

Znacznik można przesunąć w dowolne miejsce przy zachowaniu min. odległości 12" od innego znacznika i 6" od krawędzi stołu.

Czyli gracz A może przesunąć od 12" jeden ze znaczników (2,4,6)

a gracz B może przesunąć o 12" jeden za znaczników (1,3,5)

Kto zaczyna decyduje rzut D6.

2 - Pierwsza TURA (Runda 1 Gracz A i Runda 1 Gracz B)

na początku Rundy losujecie 2 karty tactical objective.

3 - Pozostałe TURY

RUCH ZNACZNIKAMI (tu nie ma ograniczenie gdzie przesuwasz znaczniki, nie mogą wyjść tylko poza pole gry)

Na początku swojej Rundy rzucasz D6 (ZANIM COKOLWIEK ZROBISZ !!!)

Wypada 6 - możesz przesunąć 2 znacznik Celu Misji o 6 ".

Wypada 2,3,4,5 - możesz przesunąć 1 znacznik Celu Misji o 6 "

Wypada 1 - możesz przesunąć 1 znacznik Celu Misji o 6 " twój przeciwnik może przesunąć INNY znacznik Celu misji o 6"

KARTY CELU MISJI (TECTICAL OBJCTIVE)

Dopiero po ruchu znaczników dobierasz karty.

1 - dobierasz tak żeby mieć 2 karty na ręku - > jeśli masz 2 lub więcej nic się nie dzieje.

2 - dobierasz tyle kart ile kontrolujesz znaczników ALE nie możesz mieć więcej niż 6 na ręku.

ODRZUCANIE KART CELU MISJI

Na koniec swojej rundy (i tylko wtedy) możesz odrzucić 1 kartę.

VICTORY POINT CO RUNDĘ

Na koniec swojej rundy dostajesz 1 VP za każdy Znacznik Celu Misji, który kontrolujesz.

* JEDEN ODDZIAŁ może kontrolować tylko jeden znacznik :)

VICTORY POINT NA KONIEC

FIrst Blood, Line Breaker, Slay The Warlord

+1 VP za Unique Character lub +2 VP za Unique Chaacter jeśli jest wart więcej niż 200p

+1 VP za każdą ćwiartkę stołu gdzie masz oddział TROOPS ( jeśli obaj gracze mają TROOPS w ćwiartce obaj dostają punkty )

* DEDICATED TRANSPORT tylko z załogą liczy się jako TROOPS - bez załogi to Bezslotowiec :)

Miłej GRY





Reakcje użytkowników


Brak komentarzy do wyświetlenia



Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz