Daniel

Edycja "Break Trough " będzie promowała wszystkie DUŻE modele jakie macie (a które często są zakazywane na imprezach) oraz niektóre aspekty operowania na mapie - szczególnie chodzi o zdobycie przewagi taktycznej.


Rozpiski przygotowujemy na 1850 i 750 pkt.
W obu przypadkach primary detachment musi być z tej samej nacji

Budowa Armii:

750 punktów - mamy do dyspozycji 2 detachmenty (formacje liczą sie jako detachment - WYJĄTEK Formacje Armii - składające się z innych formacji zabierają wszystkie dostępne detachmenty)
1850 punktów - mamy do dyspozycji 3 detachmenty (formacje liczą sie jako detachment - WYJĄTEK Formacje Armii - składające się z innych formacji zabierają wszystkie dostępne detachmenty)

NIE DOPUSZCZAMY PROXY !!! - nie wymagamy WYSiWYG ale każdy z nas poświęcił majątek na swoją kolekcję modeli i chce walczyć z tym co widzi na stole !


Bonusy i zasady dodatkowe: 

Edycja "Break Trough" 

1 - Pomalowany Unit (cały) atakujący niepomalowany Unit (wystarczy jeden model) otrzymuje zasadę specjalną "Preferred Enemy"

2 - Wartośc losowa punktów jest określona z góry D3 = 2VP, D6 = 4VP.

3 – Przerzut jakiegokolwiek testu jest na max 4+ - czyli twin linkowany Bright Lance który trafia na 3+ w momencie przerzutu nietrafionego strzału trafia już tylko na 4+.

4 - Wszystkie misje secure objective lub wymagające zajęcia jakiegoś objectivu lub kilku są warte dwa razy wiecej punktów.

5 - Kill point za każdy weliminowany, znajdujący się w rezerwach lub rozbity na koniec gry oddział.

6 - Kill point zdobyt przez model (tylko weliminowanie) z zasadą Gargantua lub Super Haevy liczy się podwójnie.

7 - Line Breaker na koniec gry wart jest 2 punkty a jeśli dodatkowo przeciwnik nie wykonał go (czyli tylko jeden gracz go zrobił)  jest 4 punkty


Gramy na 750 czy 1850 punktów ? O tym decyduje gracz z mniejszym doświaczeniem, jeśli trudno określić to patrzymy na ranking.

* może zdarzyć się że początkujący gracz ma rozpiskę tylko na 750 punktów - wtedy sprawa jasna:)

** IA i Escalation po zatwierdzeniu rozpiski (nie dopuścimy np. Warhounda czy innych przegiętych na te punkty modeli)

Przebieg gry:

1 - rozgrywamy scenariusz danej rundy normalnie.

Bonus za rożnicę kill point max do 10 punktów (np. wyliminowałem 4 oddziały z czego 1 swoim Imperial Knight zdobywam 5 KP, przeciwnik zdobył 2 KP czyli +3 VP dla mnie)

Liczymy VP i przeliczamy na Duże (jak jest z tym problem - doświaczenie gracze na pweno pomogą :) a w razie co macie to tutaj -> 

 

Modele z codexów, white dwarf White Dwarf - bez ograniczeń.

Wszystkie zasady spoza codexów należy przynieść wydrukowane (nawet te które są tylko w formie cyfrowej)

WSZYSTKIE Codexy i suplementy są dostępne do wglądu w FGB.

Bitwy:

Gramy 
1 runda 1 - 11 Listopada 
2 runda 12 - 21 Listopada
3 runda 22 - 30  Listopada

Na każą Bitwę można wyzwać kogoś na pojedynek (Challenge) który przeciwnik może przyjąć lub nie  - Pary na pojedynki trzeba zgłaszać przynajamniej dzień przed rozpoczęciem rundy (czyli 1, 11, 21 Listopada) mailem na sklep@fgb.club - zgłoszenie przez FB, ustnie itp. mogą nam umknąć więc jeśli chcecie mieć pewność że uwzględnimy pojedynek TYLKO i WYŁĄCZNIE e-mail.
Pary oraz misję na daną rundę podajemy odpowiednio 1, 12 i 22 Listopada 2016.


W każdej rundzie gramy misję z Maelstorm i Eternal War (równolegle) - misje na 1 rundę 1 listopada, na 2 11 listopada i na 3 12 listopada.

1 oddział może kontrolować 1 znacznik w danej rundzie (NALEŻY TO JASNO OKREŚLIĆ W MOMENCIE KIEDY ODDZIAŁ JEST W ZASIĘGU). !!!

* wyjątki

- jeśli wylosujesz kartę której nie możesz zrobić w żadnym momencie gry (np. przeciwnik nie ma w armii psykera i nie miał od początku) od razu ja odrzucasz i losujesz nową.

- na koniec swojej tury i tylko wtedy możesz odrzucić 1 kartę tactical objective.

- wybicie wszystkich oddziałów przeciwnika - otrzymujesz 23 dużych punktów, przeciwnik tyle ile by miał w tym momencie(NIE DOLICZAMY JUŻ WTEDY ŻADNYCH MAŁYCH PUNKTÓW TYLKO TYLE ILE JEST W MOMENCI ZEJŚCIA OSTATNIEGO MODELU). - Zrobienie stołu daje znaczną przewagę w rankingu !!!

Termin:

startujemy 1 Listopada 2016 i kończymy 30 Listopada 2016.

gramy 3 rundy po ~ 10 dni, nie przedłużamy ligi.

Zapisy:

Aby zapisać się do ligi należy

1 - posiadać kartę FGB (II) srebrną i oddać ją jako wpisowe (szczegóły jak zdobyć taką kartę u mnie lub Macieja Zająca) lub opłacić na miejscy wpisowe w wysokości 30 zł.

2 - przesłać na sklep@fgb.club następujące informacje

A - Imie + (Nazwisko jak nie masz numeru ligowego) + Nick + NUMER LIGOWY + Armia jaką grasz + (jak nie masz - bez stresu zostanie ci nadany przy zgłaszaniu wyników do Ligi)

B - Adres e-mail + telefon (tylko do celów umawiania spotkań)

C - Rozpiski w Battle Scribd (HTM + ROSZ) NIE WYSYŁAJECIE ROZPISEK W PDF

*** do 1 Listopada 2016

Nagrody:

1 - Karta Klubowa na Grudzień 2016, Blistery od Kromlech + Nowy White Dwar nr 2 (z października) 

2 - Blister od Kromlech http://kromlech.eu, Karta Klubowan na Grudzień

3 - Promocyjne wypraski GW plus srebrna karta.

 

ZAPRASZAMY !

Edytowane przez Daniel





Reakcje użytkowników


Brak komentarzy do wyświetlenia



Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz