Liga po Pracy MK VII edycja "Recon"


Daniel
  • Zapraszamy na siódmą edycję Ligi po Pracy w FGB. Edycja "Recon" będzie promował jednostki w infiltracji, skautów i fast attack.

    Zapraszamy wszystkich sympatyków warhammera 40000,

    Format naszje imprezy pozwala na spotkanie się starych wyjadaczy (1850p) i początkujących (750p).

Budowa Armii:

GRACZ przygotowuje 2 rozpiski

KAŻDA ROZPISKA MUSI MIEĆ PRIMARY DETACHMENT Z TEJ SAMEJ NACJI

1850 punktów - maksymalnie trzy detachmenty (mogą się powtarzać), formację traktujemy jako detachment.

750 punktów - maksymalnie dwa detachmenty (mogą się powtarzać), formację traktujemy jako detachment.

Bonus:

Każdy zawodnik który założy glaerię na fgb.club i zamieści zdjęcia swojej armii (zgodne z rozpiskami) oraz przynajmniej 2-3 zdjęcia z każdej z 3 bitew otrzyma od http://sklep.fgb.club bonus w postaci farbek, promocyjnych wyprasek ze space marine (do testów malowania czy uzupełnienia tactical squad)

Zasady Dodatkowe:

Edycja "Recon" wprowadza dodatkowe zasady

1 - za każdy unit zniszczony (wybity lub zmuszony do ucieczki poza pole gry) przez oddział z zasadą Sqout, Infiltrator lub ze slotów Fast Attack jest wart 1 Victory Point. Oddział musi mieć tą zasadę od początku a nie np. wylosowaną z Warlord Traits.

2 - każdy unit z zasadą infiltrators wystawiony poza własną strefą rozstawienia jeśli przetrwa do końca bitwy (nie ucieka w tym momencie) zdobywa 1 Victory Point.

3 - Pomalowany Unit (cały) atakujący niepomalowany Unit (wystarczy jeden model) otrzymuje zasadę specjalną "Preferred Enemy"

Gramy na 750 czy 1850 punktów ? O tym decyduje gracz z mniejszym doświaczeniem, jeśli trudno określić to patrzymy na ranking.

* może zdarzyć się że początkujący gracz ma rozpiskę tylko na 750 punktów - wtedy sprawa jasna:)

** jeśli gracze uzgodnią między sobą inną wartość punktów nie ma problemu warunek jest taki że obaj gracze muszą się na to zgodzić.

Modele z codexów, suplementów escalation i White Dwarf - bez ograniczeń.

IMPERIAL ARMOR --> Jeśli koniecznie chcesz mieć w swojej rozpisce modele z tych podręczników czy specjalne detachmenty, formacje

SĄ DWIE NIENARUSZALNE ZASADY

1 - wysyłasz do nas rozpiskę (najpóżniej do 30.03.2016 - żebyśmy mieli czas się z nia zapoznać) którą musimy zaakceptować (możemy powiedzieć że nie dopuszcamy danego modelu z IA)

2 - na każdą grę przynosisz zasady do tych modeli (W TRADYCYJNEJ FORMIE, podręcznik, wydruk). - Jeśli tego nie ma model nie wychodzi na stół.

Wszystkie zasady spoza codexów należy przynieść wydrukowane (nawet te które są tylko w formie cyfrowej)

WSZYSTKIE Codexy i suplementy są dostępne do wglądu w FGB.

Bitwy:

  • Gramy :)
  • 1 runda 1 - 11 kwietnia
  • 2 runda 12 - 21 kwietnia
  • 3 runda 22 - 31 kwietnia
  • Na każą Bitwę można wyzwać kogoś na pojedynek (Challenge) który przeciwnik może przyjąć lub nie :angry: - Pary na pojedynki trzeba zgłaszać przynjamnij dzień przed rozpoczęciem rundy (czyli 1, 11, 21 kwietniem) mailem na sklep@fgb.club.
  • Pary oraz misję na daną rundę podajemy odpowiednio 1, 12 i 22 marca 2016.
  • na każdą rundę losujemy misję z Maelstorm i Eternal War (równolegle) lub misję Cities Of Death, Echoes of War lub misję z Altar of War (z modyfikacjami żeby była grywalna dla każdej nacji) - reszt zgodnie z Rule Book (rozstawienie, victory point itd)
  • znaczniki od Mealstorm i Eternal są różne więc może ich być nawet 12 na stole !!! znaczniki od Mealstorm nie mogę być bliżej niż 6" od znaczników Eternal.
  • 1 oddział może kontrolować 1 znacznik w danej rundzie (NALEŻY TO JASNO OKREŚLIĆ W MOMENCIE KIEDY ODDZIAŁ JEST W ZASIĘGU). !!!

Przeliczenie małych punktów (Victory Point ) na Duże punkty tutaj http://fgb.club/inde...duże-punkty-r23

* wyjątki

- jeśli wylosujesz kartę której nie możesz zrobić w żadnym momencie gry (np. przeciwnik nie ma w armii psykera i nie miał od początku) od razu ja odrzucasz i losujesz nową.

- na koniec swojej tury i tylko wtedy możesz odrzucić 1 kartę tactical objective.

- wybicie wszystkich oddziałów przeciwnika - otrzymujesz 23 dużych punktów, przeciwnik tyle ile by miał w tym momencie(NIE DOLICZAMY JUŻ WTEDY ŻADNYCH MAŁYCH PUNKTÓW TYLKO TYLE ILE JEST W MOMENCI ZEJŚCIA OSTATNIEGO MODELU). - Zrobienie stołu daje znaczną przewagę w rankingu !!!

Termin:

startujemy 1 Kwietnia 2016 i kończymy 30 Kwietnia 2016.

gramy 3 rundy po ~ 10 dni, nie przedłużamy ligi.

Zapisy:

Aby zapisać się do ligi należy

1 - posiadać kartę FGB (II) srebrną i oddać ją jako wpisowe (szczegóły jak zdobyć taką kartę u mnie lub Macieja Zająca) lub opłacić na miejscy wpisowe w wysokości 40 zł.

2 - przesłać na sklep@fgb.club następujące informacje

A - Imie + (Nazwisko jak nie masz numeru ligowego) + Nick + NUMER LIGOWY (jak nie masz - bez stresu zostanie ci nadany przy zgłaszaniu wyników do Ligi)

B - Adres e-mail + telefon (tylko do celów umawiania spotkań)

C - Rozpiski w Battle Scribd

*** do 1 Kwietnia 2016

Nagrody:

1 - Karta Klubowa na Maj 2016

2 - Blistery od Kromlech http://kromlech.eu

3 - Zniżka na zakupy lub bon na zakupy

*** - jeśli zdarzy się że ktoś z FGB.Club zajmie pierwsze miejsce nagroda przejdzie na osobę z miejsca 2 lub powiększy pulę następnej imprezy.

Dyskusja o lidze





Reakcje użytkowników


Brak komentarzy do wyświetlenia



Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz