Zasady Kampanii Path to Glory - Bolt Action


Maciej Zajac
  • Tutaj znajdziesz wszystkie zasady naszej kampanii! W razie wątpliwości prosimy o kontakt!

Path To Glory - Bolt Action!

 

                Po spektakularnym sukcesie naszego AoS'owego Path to Glory, startujemy z osadzonym w realiach drugiej wojny światowej odpowiednikiem tego projektu! Dla każdego kto chciałby spróbować swoich sił w tym systemie to idealna okazja by stworzyć zupełnie nową armię! Celem kampanii jest stworzenie dla każdego z Was gotowej armii na około 1000 - 1500 pkt (bo tyle prawdopodobnie będziecie mieć na koniec).

 

                1. Celem kampanii Path to Glory - Bolt Action jest zbudowanie i poznanie zupełnie nowej armii. Uczestnicy tworzą swoje armie na opracowanych przez nas zasadach, na start składać się będą one z oddziału dowodzenia i 2 lub 3 składów piechoty. Modele muszą zostać zakupione w sklepie stacjonarnym FGB po ogłoszeniu wyzwania, na które zostanie udzielony specjalny rabat*!

 

                2. Zgłoszenia do wyzwania przyjmujemy do 28 lutego, 1 marca ogłaszamy pary na pierwszą bitwę, ostateczny termin stoczenia pierwszej bitwy to 31 marca. Pary na kolejne etapy będą ogłaszane 1 dnia miesiąca a ostateczny termin rozegrania bitwy to ostatni dzień roboczy danego miesiąca.

 

                2a. Aby dołączyć do wyzwania, należy przekazać nam jedną kartę Srebrną FGB, w ramach wpisowego w ramach tego otrzymujecie: możliwość uczestniczenia w zabawie, rabat na każdy z zakupów modeli w ramach naszej kampanii (tylko modeli dołączanych do armii, nie wliczamy w to farb, akcesoriów itd.), oraz rezerwację stołu na każdą z bitew w ramach kampanii. Na ten event nie obowiązuje zapis za ważną kartę klubową.

 

                3. Wyzwanie jest podzielone na 5 miesięcznych etapów. W tym czasie uczestnicy muszą pomalować zadeklarowane przez siebie modele oraz stoczyć bitwę z jednym z przeciwników (pracownicy FGB będą prowadzić tabele oraz wrzucać pairingi na kolejny miesiąc). W pierwszym miesiącu wyzwania obowiązuje taryfa ulgowa (w związku z potencjalnie dużą ilością modeli do pomalowania) i na bitwę wystarczy 50% pomalowanej armii.

 

                4. Model uznajemy za pomalowany jeżeli znajdują się na nim minimum trzy kolory, które zostały wycieniowane (np. farbą typu shade), rozjaśnione jedną z podstawowych technik malarskich (layer lub drybrush), oraz mają wykonaną podstawkę - minimum to farba teksturowa i podstawowe rozjaśnienie. (Prosimy o zgodne z realiami malowanie! Nie będzie wojen o odcień błotnika, ale różowi SS nie przejdą.)

 

                5. Rozwój bandy następuje po stoczonej bitwie, zgodnie z tabelką rozwoju na samym dole wpisu. Nowy unit musi być zakupiony w sklepie stacjonarnym FGB, na który zostanie udzielony specjalny rabat* oraz pomalowany do czasu następnej bitwy.

 

                6. Nie akceptujemy wystawiania modeli, które były wcześniej w kolekcji gracza przed rozpoczęciem wyzwania, zostały pożyczone lub są proxy.

 

                7. Każdy unit, od drugiego miesiąca wyzwania, (patrz punkt 3 o taryfie ulgowej) zawierający przynajmniej jeden niepomalowany model (patrz punkt 3), automatycznie otrzymuje -1 do każdego wykonywanego rzutu (i +1 do testów morale).

 

                8. Osoby wystawiające cały niepomalowany unit (od drugiego miesiąca wyzwania - patrz punkt 3 o taryfie ulgowej), dają przeciwnikowi przerzut wszystkich kości przeciwko temu oddziałowi.

 

                9. Osoby, które wystawiają do bitwy w pełni pomalowaną armię otrzymują do dyspozycji przerzut jednej dowolnie wybranej kości.

 

                10. Osoby, które nie rozegrały w terminie bitwy ze swoim przeciwnikiem lub przez dwa miesiące pod dwie bitwy pod rząd wystawiały ten sam niepomalowany unit lub z własnej woli przerywają wyzwanie, zostają skreślone z listy Warlordów biorących udział w Path to Glory - Bolt Action.

 

                11. Wyzwanie kończy się w piątym miesiącu (31 lipca).

 

                12. Osoby, które zakończą wyzwanie Path to Glory - Bolt Action z w pełni pomalowaną armią, otrzymają kartę klubową na okres trzech miesięcy oraz na zawsze zapisują się na kartach historii FGB!

 

TABELKA ROZWOJU ARMII

Miesiąc I - do 2 składów wsparcia (np. Bazooka, Miotacz ognia, Moździerz)

Miesiąc II - do 2 składów piechoty

Miesiąc III - artyleria / skład wsparcia (np. Bazooka, Miotacz ognia, Moździerz) /pojazd pancerny / transporter

Miesiąc IV - czołg / pojazd pancerny

Edytowane przez Maciej Zajac





Reakcje użytkowników


Brak komentarzy do wyświetlenia



Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz