Zasady II Epizodu: Wojna o Ropę


Ten_Drugi
  • W tym artykule znajdziecie zasady obowiązujące w drugim epizodzie kampanii Shadow War: Armageddon w FGB!

    20110303125025.jpg

Zapraszamy na II Epizod kampanii Shadow War: Armageddon w FGB!

Cel:

Celem kampanii jest zebranie przez drużynę gracza w możliwie jak najszybszym czasie 15 promethium cache - to pozwoli waszej frakcji przejąć kontrolę nad lokalnymi polami naftowymi lub platformą wiertniczą, kontrolując w ten sposób łańcuchy dostaw i handel na kontynencie (link do fabuły). W tym epizodzie, nie jesteście już zdani na pastwę losu i macie zaopatrzenie ze strony lokalnych frakcji, w związku z tym jest możliwość najmowania na misję Special Operatives.
Epizod kończy się w momencie kiedy trzech graczy zdobędzie wyznaczone 15 promethium cache!

 

Bonusy tego epizodu:

Wszyscy gracze biorący udział w I Epizodzie będą mogli zabrać do kolejnego etapu swojego lidera i dwóch wybranych członków załogi. Ich koszt będzie musiał być uwzględniony w pierwszej rozpisce na ten epizod, dodatkowo uczestnicy poprzedniego epizodu otrzymają dodatkowe 100 pkt na rekrutowanie przed pierwszą misją.

Zwycięzcy ostatniego epizodu otrzymują na start 1 Prometium Cache.

 

Budowa Armii:

Rozpiskę przygotowujemy na 1000 (1100 dla graczy biorących udział w pierwszym etapie kampanii) punktów zgodnie z podręcznikiem Shadow War: Armageddon (dostępnym do wyglądu w FGB) oraz zasadami do armii opublikowanymi na Warhammer Community (linki w naszym artykule).
Rozpiski należy przygotować w formacie cyfrowym (najlepiej html lub pdf z battlescribe) i przesłać na sklep@fgb.club . My przetworzymy rozpiskę na dokument google'a w którym będziemy uwzględniać postępy (oraz porażki) waszych drużyn. Rozwój drużyny zgodnie z podręcznikiem Shadow War: Armageddon!

RZUTY NA ADVANCE, SERIOUS INJURIES I AKTUALIZACJA ROSTERA PO KAŻDEJ BITWIE TYLKO W OBECNOŚCI PRACOWNIKA FGB! :)

 

Zasady dodatkowe:

Aby podkreślić nieprzyjazne warunki panujące na kontynencie (miła odmiana po nieprzyjaznych warunkach w Deadlands) (link do fabuły), przed grą jeden z pracowników FGB wykonuje rzut na tabelę pogody, który jest dodatkowym modyfikatorem obowiązującym w czasie danej bitwy:

1 - Tropikalny Tajfun - pogoda ewidentnie próbuje was zabić - wszyscy otrzymują ujemny modyfikator (-1) przy strzelaniu, fumble w close combacie daje modyfikator (-2) zamiast standardowego (-1) do wyniku, nie można używać granatów ręcznych.
2 - Palące Słońce - Jeżeli ostatnie tygodnie były dla was upałem, to najwyraźniej za długo siedzieliście w Deadlands - wszystkie bronie posiadające zasadę Gets Hot przegrzewają się na wynikach (2+), flamery dostają zasadę Gets Hot również na wyniku (2+). 
3 - Plaga robactwa - chmary robali pożerających was niemal żywcem krążą nad okolicą, każda rana działa jak lep na muchy - rzuty na Injury w trakcie bitwy zabijają na (5+). Po bitwie rzuty na Serious Injury wyglądają następująco (1-2) Śmierć, (3-4-5) Painful Recovery, 6 (Full Recovery).
4 - Niepokojąca cisza - niebo wygląda wyjątkowo spokojnie, ale czy aby na pewno... - w pierwszej turze bitwy nie dzieje się nic, na początku drugiej rundy, wykonujemy kolejny rzut na pogodę. Wynik 4 utrzymuje brak efektu i wymusza rzut w trzeciej turze (i tak dalej aż do skutku lub końca bitwy). Przy wyniku innym niż 4, utrzymuje się on do końca bitwy .
5 - Czyste Niebo - pogoda wyjątkowo nie próbuje uprzykrzyć wam życia - drużyna dostaje 1+ do Leadershipa.
6 - Dobry Omen - twoi dzielni wojacy ujrzeli na niebie symbol uznawany w swojej kulturze za szczęśliwy - każdemu z graczy przysługuje przerzut jeden dowolnej wybranej kości (jedna kość nie może być przerzucona więcej niż dwa razy, np. z umiejętności + omenu)

W każdej rundzie gramy JEDNĄ bitwę z przeciwnikiem, rekrutujemy i doposażamy drużynę zaraz po bitwie - zgodnie z podręcznikiem 100 punktów na rekrutację, 100 punktów na sprzęt, z ewentualnymi modyfikatorami wynikającymi z umiejętności lub Hunt in Promethium Sprawl.

Po każdej bitwie promethium przyznajemy zgodnie z rulebookiem i scenariuszem.

 

Termin:

Startujemy 1 Lipca 2017 i kończymy w momencie osiągnięcia celu kampanii.

Gramy rundy po ~ 10 dni, gdy gracze opuszczą dwie bitwy w epizodzie, będą z niego wykreślani. 
1 bitwa 1 - 10 Lipca
2 bitwa 11 - 20 Lipca
3 bitwa 21 - 31 Lipca
... to be continued!

Na każdą rundę gracze mogą rzucić między sobą challenge, który należy zgłosić przynajmniej dzień przed rozpoczęciem rundy mailem na sklep@fgb.club.

 

Zapisy:

Aby zapisać się do ligi należy

1 - posiadać kartę klubową FGB lub kartę FGB (II) srebrną i oddać ją jako wpisowe (szczegóły o naszych kartach)

2 - przesłać na sklep@fgb.club następujące informacje

A - Imię + (Nazwisko jak nie masz numeru ligowego) + Nick + Armia jaką grasz

B - Adres e-mail + telefon (tylko do celów umawiania spotkań)

C - Rozpiski w Battle Scribd (HTM + ROSZ)

D - JEŻELI ROZPISKA NIE ZOSTANIE WYSŁANA NA CZAS GRACZ OTRZYMUJĘ POŁOWĘ PUNKTÓW DO CZASU DOSŁANIA ROZPISKI!*

* do 1 Lipca 2017

 

Nagrody:

1 - Karta Klubowa na kolejny miesiąc

2 i 3- Gadżety ze skrzyni skarbów

Edytowane przez Ten_Drugi





Reakcje użytkowników


Brak komentarzy do wyświetlenia



Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz