Zasady I Epizodu: Twarde Lądowanie


Ten_Drugi
  • W tym artykule znajdziecie zasady obowiązujące w pierwszym epizodzie kampanii Shadow War: Armageddon w FGB!

Zapraszamy na I Epizod kampanii Shadow War: Armageddon w FGB!

Cel:

Celem kampanii jest zebranie przez drużynę gracza w możliwie jak najszybszym czasie 10 promethium cache - to wasza przepustka do ucieczki z lodowego pustkowia Deadlands na którym wylądowaliście (link do fabuły). W zależności od rasy, musicie dokonać napraw swojego statku, skonstruować coś (teleporter, dar dla waszego boga chaosu, stompę na nartach wodnych, etc.) od zera co pozwoli wam się przeprawić przez Tempest Ocean i dotrzeć na kontynent, abyście mogli kontynuować swoją misję!
Epizod kończy się w momencie kiedy trzech graczy zdobędzie wyznaczone 10 promethium cache!

 

Bonusy do kolejnego epizodu:

Aby uhonorować najbardziej zaradne drużyny, Ci którzy posiadali więcej niż 10 promethium cache w momencie zakończenia, będą mogli zabrać ze sobą maksymalnie dwa! nadwyżkowe.

Wszyscy gracze biorący udział w I Epizodzie będą mogli zabrać do kolejnego etapu swojego lidera i dwóch wybranych członków załogi. Ich koszt będzie musiał być uwzględniony w rozpisce na kolejny epizod - zabieramy doświadczenie nie złom :), oraz  otrzymają dodatkowe 100 pkt na rekrutowanie przed pierwszą misją.

 

Budowa Armii:

Rozpiskę przygotowujemy na 1000 punktów zgodnie z podręcznikiem Shadow War: Armageddon (dostępnym do wyglądu w FGB) oraz zasadami do armii opublikowanymi na Warhammer Community (linki w naszym artykule).
Rozpiski należy przygotować w formacie cyfrowym (najlepiej html lub pdf z battlescribe) i przesłać na sklep@fgb.club . My przetworzymy rozpiskę na dokument google'a w którym będziemy uwzględniać postępy (oraz porażki) waszych drużyn. Rozwój drużyny zgodnie z podręcznikiem Shadow War: Armageddon!

RZUTY NA ADVANCE I SERIOUS INJURIES PO KAŻDEJ BITWIE TYLKO W OBECNOŚCI PRACOWNIKA FGB! :)

 

Zasady dodatkowe:

Aby podkreślić nieprzyjazne warunki panujące w Deadlands i sytuację swojego zespołu po awaryjnym lądowaniu (link do fabuły), gracze nie mogą korzystać w tym epizodzie ze wsparcia Special Operatives (tych wykupowanych za Promethium Cache). Dodatkowo, przy rzutach w Recovery Phase postacie zostają Out of Action na 4+ zamiast na 6+ w skutek utraty krwi i hipotermii. Współczynnik ten można zniwelować do 5+ wykupując w ramach rozpiski specjalny przedmiot "WWW - Warm Winter Wargear" za 10 punktów - dla każdego członka zespołu osobno. W zależności od rasy mogą to być czapki uszanki dla orków, zmiana ustawień pancerzy wspomaganych dla Marines, hipsterskie szaliki dla Eldarów, specjalny smar i olej dla Nekronów - bądźcie kreatywni.

WWW NIE MUSI BYĆ WIDOCZNE NA MODELU, ALE JEŚLI BĘDZIE TO Z PEWNOŚCIĄ TO ODPOWIEDNIO UHONORUJEMY! :)

W każdej rundzie gramy dwie bitwy z przeciwnikiem, aby w scenariuszach z atakiem i obroną było sprawiedliwie! :) Advance i rzuty na Serious Injuries robimy po każdej bitwie!

Rekrutujemy po rozegraniu obu gier z pzreciwnikiem macie 150 pkt na rektutację i 150 na zakupy sprzętu!

Przy dwóch wygranych D3+1 Promethium Cache, przy remisie po 2 Promethium Cache na gracza, dla przegranego 1 Promethium Cache. 

 

Termin:

Startujemy 1 Maja 2017 i kończymy w momencie osiągnięcia celu kampanii.

Gramy rundy po ~ 10 dni, gracze opuszczą dwie bitwy w epizodzie, będą z niego wykreślani. 
1 bitwa 1 - 10 Maja
2 bitwa 11 - 20 Maja
3 bitwa 21 - 31 Maja
... to be continued!

Na każdą rundę gracze mogą rzucić między sobą challenge, który należy zgłosić przynajmniej dzień przed rozpoczęciem rundy (czyli 1, 11, 21 Maja) mailem na sklep@fgb.club. Challenge musi być uzasadniony fabularnie np. odbicie zakładnika, lub hatred pomiędzy członkami danych drużyn.

 

Zapisy:

Aby zapisać się do ligi należy

1 - posiadać kartę klubową FGB lub kartę FGB (II) srebrną i oddać ją jako wpisowe (szczegóły o naszych kartach)

2 - przesłać na sklep@fgb.club następujące informacje

A - Imię + (Nazwisko jak nie masz numeru ligowego) + Nick + Armia jaką grasz

B - Adres e-mail + telefon (tylko do celów umawiania spotkań)

C - Rozpiski w Battle Scribd (HTM + ROSZ)

D - JEŻELI ROZPISKA NIE ZOSTANIE WYSŁANA NA CZAS GRACZ OTRZYMUJĘ POŁOWĘ PUNKTÓW DO CZASU DOSŁANIA ROZPISKI!*

* do 1 Maja 2017

 

Nagrody:

1 - Karta Klubowa na kolejny miesiąc

2 i 3- Gadżety ze skrzyni skarbów

Edytowane przez Ten_Drugi





Reakcje użytkowników


Brak komentarzy do wyświetlenia



Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz