Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie   

  1. Wczoraj
  2. Parringi: Mateusz Kozłowski - Marek Popielarski Jakub Piekart - Adrian Kaczyński Wiktor Makowski - Darek Drzewososki Dymitr Saganowski - Alex Krzyżanek Dominik Plewa - Maciej Tymoszuk
  3. Parringi: Antoni Ratusiński - Bartłomiej Balcerzak Mateusz Herbich - Krzysztof Morzyc Michael Iuriev - Kacper Kuc Marcin Grzelak - Rafał Bieńkowski Michał Skublicki - Michał Stelmaszuk Dawid Wasiłek - Wojciech Dąbrowski Mariusz Maksent - Kamil Walkowiak Grzegorz Twaróg - Jędrzej Kozielski Maelstorm: Cleanse and Capture (s. 230 Rulebook 8ed) Eternal: Secure and Control (s. 222 Rulebook 8ed)
  4. Wcześniej
  5. Parringi: Mateusz Herbich - Kacper Kuc Michael Iuriev - Grzegorz Twaróg Michał Stelmaszuk - Krzyszof Morzyc Michał Skublicki - Bartłomiej Balcerzak Rafał Bieńkowski - Antoni Ratusiński Kamil Walkowiak - Wojciech Dąbrowski Jędrzej Kozielski - Marcin Grzelak Dawid Wasiłek - Mariusz Maksent Maelstorm: Race to Victory (s. 74 Chapter Approved 2017) Eternal: Scorched Earth (s. 77 Chapter Approved 2017)
  6. Parringi: Michał Mioduszewski - Michał Wiśniewski Marcin Żółciński - Paweł Kocięcki Marcin Pawelec - Przemysław Słowiński Mateusz Kozłowski - Patryk Bodęga Olgierd Sawicki - Złosiej Stępień Maciej Tymoszuk - Juliusz Konczalski Norbert Turant - Krzyszof Morzyc Wojciech Dąbrowski - PAUZA Scenariusz: Total Conquest (s. 81 GH2017)
  7. Parringi: Dymitr Saganowski - Mateusz Kozłowski Wiktor Makowski - Adrian Kaczyński Marek Popielarski - Jakub Piekart Dariusz Drzewososki - Dominik Plewa Alex Krzyżanek - Maciej Tymoszuk
  8. Parringi: Wiktor Makowski - Alex Krzyżanek Jakub Piekart - Darek Drzewososki Dominik Plewa - Dymitr Saganowski Maciej Tymoszuk - Mateusz Kozłowski Adrian Kaczyński - Marek Popielarski Złosiej Stępień - PAUZA
  9. PARY: Maciej Zając - Rafał Rolf Bieńkowski Janowski Jan - Juliusz Konczalski Paweł Smolarkiewicz - Konrad Rzadkiewicz Złosiej Stępień - Michał Skublicki Krzysztof Szczubełek - Krzysztof Rozbicki Mateusz Kozłowski - Wojciech Dąbrowski Bernard Zakrzewski - Adam Chada
  10. Parringi: Krzysztof Morzyc - Kacper Kuc Mateusz Herbich - Grzegorz Twaróg Michael Iuriev - Kamil Walkowiak Bartłomiej Balcerzak - Michał Stelmaszuk Michał Skublicki - Rafał Bieńkowski Wojciech Dąbrowski - Jędrzej Kozielski Dawid Wasiłek - Antoni Ratusiński Mariusz Maksent - Marcin Grzelak Maelstorm: Kill Confirmed (s. 74 Chapter Approved 2017) Eternal: Front-Line Warfare (s. 68 Chapter Approved 2017)
  11. Miesiąc II Każdy z graczy otrzymuje dodatkowe 120pkt oraz możliwość dodania do rozpiski do dwóch oddziałów wsparcia – przez takie rozumiemy wszystkie oddziały piesze nie będące drużynami piechoty ani artylerią – czyli wszelkie moździerze, bazy MMG, snajperzy, medycy itd. Przy wyborze oddziałów obowiązuje ograniczenie zgodne z Reinforced Platoon – w każdej armii może znajdować się tylko jeden oddział danego rodzaju. Gracz strony, która wygrała poprzednią rundę (Oś vs Alianci) otrzymuje przed grą kartę wsparcia – wybiera losowo jedną z nich. Karty znajdują się w FGB a ich treść pozostanie nieznana aż do momentu jej wylosowania. Gra toczy się na planszy o wymiarach 48”x48”. Gracze mogą podzielić swoje duże oddziały piechoty na mniejsze, jednakże nie mogą mieć mniejszej liczebności niż 4 żołnierzy. Gracze rzucają kością. Wygrywający rzut wybiera, która strona rozpoczyna ustawianie znaczników zasobników. Następnie pierwszy z graczy umieszcza znacznik – musi znajdować się dalej niż 6” od bocznej krawędzi oraz 9” od krawędzi wystawienia. Drugi z graczy umieszcza znacznik – dodatkowo poza ograniczeniem odległości od krawędzi każdy ze znaczników nie może znajdować się w odległości 12” od żadnego innego znacznika. Gracze rozstawiają naprzemiennie łącznie 6 znaczników – każdy po 3. Obaj gracze rozpoczynają z całą armią w First Wave zgodnie z zasadami podręcznika – oznacza to, że obserwatorzy, snajperzy i inne jednostki korzystające z Forward Deployment mogą znajdować się na stole przed rozpoczęciem pierwszej tury oraz korzystają z zasady Hidden. Zasady znaczników są następujące – tylko jeden znacznik na polu gry jest „właściwym” znacznikiem zapewniającym punkty na koniec gry. Aby sprawdzić znacznik gracz musi zakończyć ruch Advance w 1” od znacznika. Następnie rzuca on kością - na 6 znacznik okazuje się tym poszukiwanym, a reszta znaczników jest usuwana ze stołu jako irrelewantne. Przeszukane znaczniki, które nie okażą się "właściwym" są usuwane. Jeżeli zostanie tylko 1 znacznik automatycznie zostaje on "właściwym". Sprawdzanie postępuje tak długo aż któryś z graczy znajdzie właściwy zasobnik, lub w skrajnym przypadku – jeśli żadnemu z graczy nie udało się odszukać znacznika – zasobnik nie został znaleziony i żadna ze stron nie otrzymuje dodatkowych punktów. Znacznik pozostaje na danym miejscu do końca gry – kontroluje go gracz którego oddział znajduje się w całości w 3” od znacznika. Jeśli przy znaczniku znajdują się oddziały obu graczy (przy spełnieniu przez obydwa powyższego wymogu) – żaden z graczy nie ma kontroli nad znacznikiem. Gra trwa 6 tur, gracz który na koniec gry kontroluje znacznik otrzymuje 4VP. Dodatkowo gracze otrzymują 1VP za każdy zniszczony oddział przeciwnika (zdobytą kość rozkazu). 0-1VP różnicy – remis 2+VP różnicy - wygrana
  12. Parringi: Maciej Tymoszuk - Marcin Pawelec Michał Wiśniewski - Marcin Żółciński Olgierd Sawicki - Przemysław Słowiński Mateusz Kozłowski - Paweł Kocięcki Michał Mioduszewski - Patryk Bodęga Wojciech Dąbrowski - Juliusz Konczalski Złosiej Stępień - Norbert Turant Scenariusz: Scorched Earth (s. 85 GH2017) + znaczniki i karty misji z WH40k (patrz: zasady specjalne ligi)
  13. Bitwy: Gramy 1 runda 1 - 10 Kwietnia 2 runda 11 - 20 Kwietnia 3 runda 21 - 30 Kwietnia Na każdą Bitwę można wyzwać kogoś na pojedynek (Challenge) który przeciwnik może przyjąć lub nie - Pary na pojedynki trzeba zgłaszać przynajmniej dzień przed rozpoczęciem rundy (czyli 1, 11 Grudnia mailem na sklep@fgb.club - zgłoszenie przez FB, ustnie itp. mogą nam umknąć więc jeśli chcecie mieć pewność że uwzględnimy pojedynek TYLKO i WYŁĄCZNIE e-mail. Pary oraz misję na daną rundę podajemy odpowiednio 1, 11 i 21 kwietnia 2018! Zapisy: za Kartę Srebrną lub ważną Kartą Klubową, zgłoszenia na adres sklep@fgb.club Rozpiska: Ligę rozegramy na zasadach fixed deck (czyli jedna talia do jednej drużyny), ale można przygotować do dwóch różnych drużyn (np. Stormcast i Szkielety). Rozgrywka: Rozgrywamy trzy rundy, w każdej gramy best of three (do dwóch zwycięstw). Na rundę (czyli 2-3 gry z jednym przeciwnikiem) wyznaczamy 2 godziny. Punktacja: Wygrana - 3 duże punkty Remis - 1 duży punkt Przegrana - 0 dużych punktów) Małe punkty (różnica Glory Pointsów zdobytych z danym przeciwnikiem) Dodatkowe 2 duże punkty za wysłanie zgłoszenia i decków w terminie (przed 1 Marca) Nagordy: 1. Duży fajny gadżet z pakietu 2. Mały fajny gadżet z pakietu 3. Mały fajny gadżet z pakietu DODATKOWO Każda osoba, która rozegra wszystkie trzy gry w terminie, otrzymuje limitowane karty z pakietów promocyjnych GW Termin: startujemy 1 Kwietnia 2018 i kończymy 30 Kwietnia 2018! gramy 3 rundy po ~ 10 dni, nie przedłużamy ligi. Zapisy: Zapisem na ligę jest karta klubowa ważna na Kwiecień 2018, lub oddanie karty srebrnej (najpóźniej w dniu pierwszej gry) oraz wysłanie rozpiski na adres sklep@fgb.club - generator rozpisek na: http://shadecards.tk/deck.php
  14. Kolejny miesiąc i kolejna liga AoSa, Limit punktowy : 2000, 1000 dla początkujących. Na 1000 gramy tylko jeżeli przeciwnik nie zgłosił rozpiski na 2000. Rozpiski : Każdy gracz przygotowuje 2 rozpiski: jedna na 2000 i jedną na 1000. Obie rozpiski muszą posiadać ten sam Allegiance. Scenariusze : W Każdej rundzie gramy jeden scenariusz z GH2017 (wybierany przez FGB). Bitwy : Gramy jedną rundę na 10 dni, gramy 3 rundy. Zaczynamy 1 Kwietnia 2018, kończymy 30 Kwietnia 2018! Zasady specjalne: Wszystkie bitwy rozgrywamy z dodatkowymi 6 znacznikami oznaczonymi numerami - rozstawienie 6'' od krawędzi stołu, 12'' od pozostałych pięciu znaczników (mogą stać obok znaczników ze scenariusza), dodatkowy roll-off o to kto pierwszy rozstawia, przed wyborem stron (znaczniki do wypożyczenia w FGB) i na początku swojej tury generujemy do 5 celów misji z kart Tactical Objectives do WH40k (dwie talie do wypożyczenia w FGB). Pod koniec swojej tury możemy odrzucić jeden wybrany objective z ręki. Karty są jawne dla przeciwnika. Na potrzeby gry, keywordy na kartach to: PSYKER = WIZARD WARLORD = GENERAL CHARACTER = HERO Punktacja : 1) Za Scenariusz Major Victory – 20-0 Minor Victory – 15-5 Remis – 10-10 2) Za karty: Różnica w zebranych punktach w kartach (do maksymalnie 20-0). 3) Różnica za zabite oddziały przeciwnika (liczy się pełny zabity oddział, bohater) 0-99/0-199 - 10-10 100-199/200-399 - 11-9 200-299/400-599 - 12-8 300-399/600-799 - 13-7 400-499/800-999 - 14-6 500-599/1000-1199 - 15-5 600-699/1200-1399 - 16-4 700-799/1400-1599 - 17-3 800-899/1600-1799 - 18-2 900-999/1800-1999 - 19-1 1000/2000 - 20-0 3) Ocena hobbystyczna: W pełni pomalowana armia + zrobione podstawki - 40 pkt Pełny WYSWIG - 10 pkt Terminowe wysłanie rozpisek (w pdf. wygenerwanych w Scrollbuilder lub Azyrze) - 10 ptk. Zapisy : Zapisem na ligę jest karta klubowa ważna na Kwiecień 2018, lub oddanie karty srebrnej (najpóźniej w dniu pierwszej gry) oraz wysłanie rozpiski (w formacie PDF) na adres sklep@fgb.club
  15. Zapraszamy na IV edycję ligi po pracy w 2018 W tym roku również poprowadzimy tabelę roczną, a w niej do wygrania ponownie Imperial Space Marine! Rozpiski przygotowujemy na 1000 i 2000 pkt. Obie rozpiski muszą mieć ten sam Keyword frakcyjny - np. Dark Angels, Imperial Guard, itp Budowa Armii: 1000 punktów - Musi zawierać 1 detachment: Batalion. Maksymalnie 2 HQ. Zakaz bohaterów imiennych. Zakaz Flyersów. Gramy na stołach 48 x 48. Dodatkowa zasada: jeśli przeciwnik korzysta ze stratagemu, możemy mu zablokować ten stratagem wydając Command Pointy w ilości: koszt stratagemu przeciwnika plus 1 Dodatkowy stratagem: za 1 CP pomalowany model ma przezut hitów i woundów na model niepomalowany. Gracz który jest niżej w ogólnopolskim rankingu ma +1 do zaczynania (ignorujemy zasadę z ilościa wystawień). Jeśli obydwu graczy tam nie ma, to wtedy ten kto pierwszy się skończy wystawiać. 2000 punktów - Może zawierać maksymalnie 3 UNIKATOWE detachmenty spośród: Patrol Detachment, Vanguard Detachment, Outrider Detachment, Spearhead Detachment, Battalion Detachment, Brigade Detachment, Supreme Command Detachment, Super-Heavy Detachment, Fortification Network, Auxiliary Support Detachment, Super-Heavy Auxiliary Detachment NIE DOPUSZCZAMY PROXY !!! - nie wymagamy WYSiWYG ale każdy z nas poświęcił majątek na swoją kolekcję modeli i chce walczyć z tym co widzi na stole ! WSZYSTKIE Indexy do wglądu w FGB. Bitwy: Gramy 1 runda 1 - 10 Kwietnia 2 runda 11 - 20 Kwietnia 3 runda 21 - 30 Kwietnia Na każdą Bitwę można wyzwać kogoś na pojedynek (Challenge) który przeciwnik może przyjąć lub nie - Pary na pojedynki trzeba zgłaszać przynajmniej dzień przed rozpoczęciem rundyl. Pary oraz misję na daną rundę podajemy odpowiednio 1, 10 i 20 Kwietnia 2018. Zasady dodatkowe: - obowiązują zasady z Chapter Approved (do wglądu w FGB) - Stratagemy, Zaklęcia, Artefakty, itd działają tylko i wyłącznie na detachment w którym zostały wykupione/użyte/itp. - Obowiązuje przed "chapter approvedowe" targetowanie characterów, i nie bierzemy pod uwagę oddziałów w CC 1 oddział może kontrolować 1 znacznik w danej rundzie (NALEŻY TO JASNO OKREŚLIĆ W MOMENCIE KIEDY ODDZIAŁ JEST W ZASIĘGU). !!! - jeśli wylosujesz kartę której nie możesz zrobić w żadnym momencie gry (np. przeciwnik nie ma w armii psykera i nie miał od początku) od razu ja odrzucasz i losujesz nową. - na koniec swojej tury i tylko wtedy możesz odrzucić 1 kartę tactical objective. - wybicie wszystkich oddziałów przeciwnika - otrzymujesz 23 dużych punktów, przeciwnik tyle ile by miał w tym momencie(NIE DOLICZAMY JUŻ WTEDY ŻADNYCH MAŁYCH PUNKTÓW TYLKO TYLE ILE JEST W MOMENCIE ZEJŚCIA OSTATNIEGO MODELU) - Ocena hobbystyczna (NOWOŚĆ W LIDZE): W pełni pomalowana armia + zrobione podstawki - 20 dużych pkt Pełny WYSWIG - 10 dużych pkt Termin: startujemy 1 Kwietnia 2018 i kończymy 30 Kwietnia 2018! gramy 3 rundy po ~ 10 dni, nie przedłużamy ligi. Zapisy: Aby zapisać się do ligi należy 1 - posiadać kartę klubową FGB lub kartę FGB (II) srebrną i oddać ją jako wpisowe (szczegóły jak zdobyć taką kartę u mnie lub Michała). 2 - przesłać na sklep@fgb.club następujące informacje A - Imię + Nick + Armia jaką grasz B - Adres e-mail + telefon (tylko do celów umawiania spotkań) C - Rozpiski w Battle Scribe (PDF) D - Osoby które wyślą rozpiski na czas, otrzymują 10 dodatkowych dużych punktów. E - Jeżeli gra nie zostanie dograna w terminie (poza wyjątkowymi okolicznościami, obaj gracze dostają 0 PUNKTÓW!)
  16. PARY: Antoni Ratusiński - Jan Mielczarski Bartłomiej Balcerzak - Piotr Oktaba Grzegorz Twaróg - Wojciech Dąbrowski Michał Skublicki - Marcin Grzelak Adam Karnafel - Marcin Wiśniowski SCENARIUSZ: Maelstorm: Tactical Gambit (s. 76 ChA2017) Eternal: Roving Patrol (s. 73 ChA2017)
  17. PARY: Darek Drzewososki - Shiro Kozłowski Wiktor Makowski - Jakub Piekart Dymitr Saganowski - Alex Krzyzanek Adrian Kaczyński - Grzegorz Huba Maciej Tymoszuk - Marek Popielarski Złosiej Stępień - Wojciech Dąbrowski
  18. PARY: Dagmara Wajs - Michał Mioduszewski Wojciech Dąbrowski - Marcin Żółciński Marcin Pawelec - Patryk Bodęga Maciej Tymoszuk - Złosiej Stępień Krzysztof Morzyc - Paweł Kocięcki Mateusz Kozłowski - Olgierd Sawicki SCENARIUSZ: Dark Omens (Malign Portents)
  19. May men outside of the US bother about u s of a's specific sportCan folks beyond your US look closely at our exercisesComprehend several ppl home in ireland in europe that don't mind spending time in the american footbal manual volumes have grown cheap. The do host the exebition activity in the united kingdom why become unattainable yet, IMHO they you can purchase a great deal way a whole lot significantly considerably a good deal added on behalf of well-known a fixation with looking out more than game a true having national football league the.In my opinion, of your current NFL's prevalent downside to audiences in the european countries(Despite timezone) Is that it is slow. Provided you're seemed nba jerseys cheap to gazing 90 minutes of soccer making use of a 15 minute break well later an activity while with 30 frolic of when compared to additional units 5 a prospect of challenging to is view. U. s soccer is an itneresting play if comprehensive view it(That cannot frequently do whilst i aim).My corporation is immediately having thoughts. It new novelty in america alone is that you follow american footballing(Western euro tennis) Matchups will probably see visitors arriving in ones jersey's most typically associated with and created in order to become followers man utd, Arcenal, Spain's capital, Roma, Therefore forth. ESPN is normally the money to meet most recognized category basketball in certain cases perfectly.Now i am simply interesting obviously if or when you can people today, Always traditional men and women by no means western transplants in addition this type of junctions to the united states, Such as the following u. s physical games groups nfl jersey cheap the whole time? Get kung fu possibly u. s hockey obeyed at simply by just a few teens who would like to appear other unique? Do not apply to in the united states the contemporary benefit about youth must do is stick to eu pursuits. Is this contemporary as for the students appearing as part of western world in order to they will be a giant blower within Yankees/Red Sox/Cubs or Packers/Cowboys, And the like. Write quickly at this time walk around in football tops that you will find us cheap jerseys residents walking on by means of eu basketball?My group is simply just simply fascinated. It seems like this new newest the united states is to click on american football(Western euro golf) Categories and you could see individuals bearing my jersey's about and boasting about being followers man utd, Arcenal, The capital, Roma, And many more. ESPN is really cheap blackhawks jerseys cover top-quality category football many a time perfectly.My name is exclusively concerned even if locate folks, Simply day-to-day men and women and indian transplants or simply those with joints to the united states, Such as the following us basketball categories whatever? May very well be football or it may be yank tennis succeeded at by particular children's who wish to appear a variety of unique? Do not apply to in america alone the contemporary part along with teenagers ought to be do is keep an eye on eu includes. Has it been cool suitable to receive the younger generation here about western world saying they a great buff together with the Yankees/Red Sox/Cubs or Packers/Cowboys, Etcetera. Deliver progressed right walk around donning national football league tops such as you'll quickly see american citizens walking on among western baseball? Man utd v Leeds United flashback Bengals fixed at original day home protection
  20. Parringi: Jakub Piekart - Dymitr Saganowski Adrian Kaczyński - Darek Drzewososki Wiktor Makowski - Mateusz Kozłowski Grzegorz Huba - Złosiej Stępień Wojciech Dąbrowski - Marek Popielarski Alex Krzyżanek - Maciej Tymoszuk
  21. Parringi: Michał Mioduszewski - Mateusz Kozłowski Wojciech Dąbrowski - Patryk Bodęga Dagmara Wajs - Złosiej Stępień Marcin Pawelec - Olgierd Sawicki Maciej Tymoszuk - Paweł Kocięcki Marcin Żółciński - Krzysztof Morzyc Scenariusz: Duality of Death
  22. Parringi: Piotr Oktaba - Wojciech Dąbrowski Antoni Ratusiński -Michał Skublicki Bartłomiej Balcerzak - Marcin Grzelak Jan Mielczarski - Adam Karnafel Grzegorz Twaróg - Marcin Wiśniowski Maelstorm: Tactical Escalation (s. 232 Rulebook 8ed) Eternal: Secure and Control (s. 222 Rulebook 8ed)
  23. Parringi: Marek Popielarski - Adrian Kaczyński Mateusz Kozłowski - Alex Krzyżanek Jakub Piekart - Złosiej Stępień Wiktor Makowski - Grzegorz Huba Dymitr Saganowski - Maciej Tymoszuk Darek Drzewososki - PAUZA
  24. Parringi: Marcin Pawelec - Dagmara Wajs Wojciech Dąbrowski - Maciej Tymoszuk Michał Mioduszewski - Olgierd Sawicki Marcin Żółciński - Paweł Kocięcki Złosiej Stępień - Patryk Bodęga Mateusz Kozłowski - PAUZA Scenariusz: Heralds of Woe (Malign Portents, do wglądu w FGB)
  25. Parringi: Bartłomiej Balcerzak - Jan Mielczarski Wojciech Dąbrowski - Marcin Grzelak Marcin Wiśniowski - Piotr Oktaba Grzegorz Twaróg - Antoni Ratusiński Michał Skublicki - PAUZA Maelstorm: Sealed Orders (s. 78 Chapter Approved 2017) Eternal: Resupply Drop (s. 69 Chapter Approved 2017)
  26. Maciej Zając - Konrad Rzadkiewicz Janowski Jan - Wojciech Dąbrowski Paweł Smolarkiewicz - Michał Skublicki Złosiej Stępień - Adam Chada Krzysztof Szczubełek - Rafał Rolf Bieńkowski Mateusz Kozłowski - Juliusz Konczalski Bernard Zakrzewski - Krzysztof Rozbicki
  27. Scenariusz przewiduje odgórne przydzielenie gracza Aliantów jako atakującego, a gracza Osi jako obrońcy. W przypadku innych paringów gracze rzucają kością i wygrywający wybiera stronę. Rozpiskę budujemy na 350 pkt, maksymalnie 2 składy piechoty i skład dowodzenia. (Brytyjczycy zamiast Obserwatora wystawiają darmowy skład 5 inexpów, Rosjanie mają darmowy skład max. 5 inexpów) Gra toczy się na pomniejszonym stole (48”x48”), ustawionym w miarę możliwości z jak największą ilością budynków i szeroko rozumianych elementów miejskich. Na stole powinna znajdować się droga o kształcie zbliżonym do załączonego poniższej. Dodatkowo gra toczy się w nocy (skrócone zasady walki nocnej poniżej). Obaj gracze dzielą swoje oddziały piechoty na pomniejsze drużyny składające się z minimum 3 a maksymalnie 4 żołnierzy. Każda z drużyn otrzymuje własną kość rozkazu. NCO pozostaje jeden wspólny dla wszystkich drużyn, tak jak w przypadku „właściwego” oddziału umieszczonego w rozpisce. Obrońca otrzymuje dodatkowo pojazd (Field Car, regularny), w którym musi znajdować się dowódca. Nie może on opuścić pojazdu, chyba że zostanie do tego zmuszony (np. szarżą lub zniszczeniem pojazdu) lub jeśli pojazd zostanie unieruchomiony. Otrzymuje on dodatkową kość rozkazu. Gra trwa 6 tur. Rozmieszczenie oddziałów: Jako pierwszy swoje oddziały rozmieszcza obrońca: Dowódca w pojeździe znajduje się na drodze przy jednej z dwóch krawędzi, wybranej przez gracza. Pozostałe drużyny muszą znajdować się na drodze lub maksymalnie 1” w całości od niej. Każdy z oddziałów może posiadać Ambush przez rozpoczęciem gry (należy wtedy umieścić kostkę przy danym oddziale). Następnie swoje oddziały umieszcza gracz atakujący – w dowolnym miejscu stołu, jednakże minimum 6” od drogi i minimum 12” od oddziałów przeciwnika. Znajdują się one w ukryciu – aby zostały dostrzeżone przez obrońcę musi on wykonany skuteczny test na widoczność wedle powyższych zasad. Warunki zwycięstwa: Obrońca ma za zadanie przetransportowanie dowódcy poza pole gry, może to dokonać jedynie na przeciwnej krawędzi – nie ma jednak wymogu transportowania jedynie drogą. Zadaniem atakującego jest powstrzymać ucieczkę i zabić dowódcę. Za bezpieczne wywiezienie dowódcy obrońca uzyskuje 4VP. Za zabicie dowódcy atakujący otrzymuje 4VP. W przypadku innego rezultatu gracze nie otrzymują żadnych punktów zwycięstwa za scenariusz. Dodatkowo, gracze otrzymują 1VP za każdą wyeliminowaną kostkę przeciwnika (w rozumieniu rzeczywiście biorących udział w rozgrywce a nie pełnych drużyn z rozpiski). Zasady specjalne: Naje@#$^# jak Messerschmitt: Bal przebiegał wyjątkowo udanie, dlatego dowódca obrońcy znajduje się w stanie wskazującym na spożycie dużo poważniejsze niż przewiduje regulamin. Z tego powodu pojazd w którym znajduje się wyżej wspomniany musi jechać wyjątkowo ostrożnie i z troską o swojego pasażera. Ruch pojazdu zostaje ograniczony jedynie do rozkazu Advance a korzyść z poruszania się po drodze zmniejsza się do modyfikatora x1.5 (czyli maksymalnie 18”). Komandos płakał jak strzelał: Niemiecki dowódca nie jeździ byle samochodem, co sprawia że strzały z większej odległości niż 12" nie są w stanie go uszkodzić. Kierowca i dowódca otrzymują normalnie piny.
  1. Pokaż więcej aktywności