Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie   

  1. Wcześniej
  2. Path to Glory - Warhammer 40k!, to nic innego jak nasza kolejna adaptacja popularnego wyzwania malarsko-bitewnego, które zostało zapoczątkowane na łamach magazynu White Dwarf! Czwórka (lub więcej) uczestników rozpoczynało kolekcjonowanie zupełnie nowej armii, ścigając się ze sztywno określonym deadlinem, w czasie którego musieli złożyć i pomalować modele, oraz stoczyć z ich udziałem bitwę z innym uczestnikiem. W każdym kolejnym miesiącu powiększali swoją kolekcję o model(e) z danej kategorii (np. troops, elite, heavy support etc.), nadal ścigając się z czasem. Uwieńczeniem wyzwania była spektakularna bitwa z udziałem wszystkich Warlordów jednocześnie, oraz pełnoprawna armia, która mogła stawać w szranki na turniejach, ligach i towarzyskich potyczkach. Uważamy to za wspaniały przykład połączenia rywalizacji, motywacji do malowania, okazji do rozpoczęcia zupełnie nowego projektu i dlatego to samo wyzwanie oferujemy właśnie wam! 1. Celem kampanii Path to Glory - Warhammer 40k! jest zbudowanie i poznanie zupełnie nowej armii, lub rozwinięcie posiadanej o zupełnie nowe jednostki trzymając się restrykcyjnych terminów na malowanie i kolejne gry! Uczestnicy tworzą swoje Teamy na podstawie tabeli [link] składające się z wybranych przez nas modeli (pominęliśmy modele z oferty Mail Order, aby uniknąć problemów z dostępnością). Modele muszą zostać zakupione w sklepie stacjonarnym FGB po ogłoszeniu wyzwania, na które zostanie udzielony rabat 20% od cen katalogowych. 1a. W kampanii może pojawić tylko jeden dany bohater imienny dostępny z naszych list [link] (nie chcemy spotkań dopplegangerów), więc decyduje kolejność zgłoszeń. Dany Team może mieć tylko jednego bohatera imiennego! 1b. Teamy konstruujemy w określony na dany miesiąc detachment (Patrol, lub poźniej Batalion), trzymając się limitu pojazdów z Toughness 7 i wyższym, używając Power Leveli - aby ułatwić początkującym budowanie rozpisek. Oficjalny builder znajdziecie [tutaj]. 1c. W związku z wykorzystaniem Power Leveli w rozpiskach, obowiązuje PEŁNY WYISIWYG na wszystkich jednostkach. 1d. W kampanii możecie wykorzystać zestawy "Start Collecting!", ale obligujecie się wykorzystać CAŁĄ jego zawartość w ciągu kampanii. 1e. W przypadku kiedy wyjątkowo zależy wam na dołączeniu do swojego Teamu jednostki spoza naszej listy np. Techmarine on Bike, Runepriesta, Weirdboya czy Triarch Stalkera, możemy dopuścić taką opcję (po wcześniej konsultacji z nami), pod warunkiem że liczycie się z dłuższym czasem oczekiwania na Mail Order (oraz rabatem 10%), lub zakupicie inny model który posłuży do konwersji tej jednostki. 2. Zgłoszenia do wyzwania przyjmujemy do 31 lipca, 1 sierpnia ogłaszamy pary na pierwszą bitwę, ostateczny termin stoczenia pierwszej bitwy to 31 sierpnia. Pary na kolejne etapy będą ogłaszane 1 dnia miesiąca a ostateczny termin rozegrania bitwy to ostatni dzień miesiąca. 2a. Aby dołączyć do wyzwania, należy oddać jedną kartę Srebrną FGB, w ramach wpisowego - w ramach tego otrzymujecie: możliwość uczestniczenia w zabawie, rabat na każdy z zakupów w ramach kampanii (tylko modeli dołączanych do drużyny, nie wliczamy w to farb, akcesoriów itd.), oraz rezerwację stołu na każdą z bitew w ramach kampanii. Na ten event nie obowiązuje zapis za ważną kartę klubową. 3. Wyzwanie jest podzielone na 6 miesięcznych etapów. W tym czasie uczestnicy muszą pomalować zadeklarowane przez siebie modele, oraz stoczyć bitwę z jednym z przeciwników (pracownicy FGB będą prowadzić tabele oraz wrzucać parringi na kolejny miesiąc). W pierwszym miesiącu wyzwania obowiązuje taryfa ulgowa (w związku z potencjalnie dużą ilością modeli do pomalowania) i na bitwę wystarczy 50% pomalowanej armii. 4. Model uznajemy za pomalowany jeżeli znajdują się na nim minimum trzy kolory, które zostały wycieniowane (np. farbą typu shade), rozjaśnione jedną z podstawowych technik malarskich (layer lub drybrush), oraz mają wykonaną podstawkę - minimum to farba teksturowa i podstawowe rozjaśnienie. 5. Rozwój teamu następuje po stoczonej bitwie, zgodnie z progami w naszej tabeli [link]. Na każdy kolejny miesiąc zwiększamy liczbę Power Leveli, z których konstruujecie rozpiskę, oraz cyklicznie zwiększamy dostępnych pancernych modeli. Nowy unit musi być zakupiony w sklepie stacjonarnym FGB, na który zostanie udzielony specjalny rabat, oraz pomalowany do czasu następnej bitwy. 6. Nie akceptujemy wystawiania modeli, które były wcześniej w kolekcji danego gracza przed rozpoczęciem wyzwania, zostały pożyczone, lub są proxy. 7. Każdy unit (od drugiego miesiąca wyzwania - patrz punkt 3 o taryfie ulgowej) zawierający przynajmniej jeden niepomalowany model (patrz punkt 3), automatycznie otrzymuje -1 do wyniku "to hit" i "to wound" (do maksymalnie 6+). 8. Osoby wystawiające cały niepomalowany unit (od drugiego miesiąca wyzwania - patrz punkt 3 o taryfie ulgowej), dają przeciwnikowi przerzut wszystkich kości "to hit" i "to wound" w ten unit. 9. Osoby, które wystawiają do bitwy w pełni pomalowany Team, otrzymują do dyspozycji przerzut jednej dowolnie wybranej kości (za wyjątkiem rzutu na inicjatywę). 10. Osoby, które nie rozegrały w terminie bitwy ze swoim przeciwnikiem, lub przez dwa miesiące pod rząd do bitwy wystawiały ten sam niepomalowany unit, lub z własnej woli przerywają wyzwanie, zostają skreślone z listy Uczestników biorących udział w Path to Glory - Warhammer 40k! 11. Wyzwanie kończy się w szóstym miesiącu (styczeń 2019), w epickiej batalii na specjalnie przygotowanym scenariuszu. 12. Osoby, które zakończą wyzwanie Path to Glory - Warhammer 40k! z w pełni pomalowanym Teamem, otrzymają kartę klubową na okres trzech miesięcy oraz na zawsze zapisują się na kartach historii FGB! Klaryfikacje dotyczące mechaniki: 1. W ramach summoningu oraz umiejętności set-upujących dodatkowe modele, można wyzwać jedynie modele, które przyłączyły się wcześniej do naszego Teamu i które w/g zasad mogą być summonowane/set-upowane. Dany unit może być wystawiony na stół tylko raz - w ramach summoningu/set-upa lub normalnego deploymentu - nie można summonować/set-upować unitu, który został całkowicie zniszczony w czasie bitwy. Summoningu/set-upa można używać aby uzupełnić straty w oddziale, maksymalnie do początkowo wystawionej ilości (np. z 30 osobowego oddziału Demonetek zginęło 15, w wyniku zaklęcia możemy uzupełnić ich o 20 kolejnych, więc dodajemy 15, uzupełniając ich do wartości początkowej czyli 30). 3. W czasie kampanii używamy stratagemów dla naszej frakcji (i sub-frakcji jeżeli ją zadeklarowaliśmy), otrzymujemy CP w zależności od naszego detachmentu oraz 1 CP za każde 2 niewykorzystane Power Levele w rozpisce. 4. Obowiązują zasady 8 edycji Warhammera 40k, z Chapter Approved, oraz wszystkimi aktualnymi FAQ. 5. to be continued
  3. Złoto dla… szalonych! „Wojna nieubłaganie zbliża się ku końcowi. Przegrywający naziści postanowili wywieźć do tajnych kryjówek wszystkie kosztowności i dzieła sztuki jakie tylko zdołają ukraść. Przypadkowo jeden ze składów kolejowych wiozących niezliczone ilości złota został zbombardowany przez alianckie siły powietrzne. Zwiad obu stron donosi o bogactwach jakie czekają niepilnowane pośrodku ziemi niczyjej. Chociaż niemieckie najwyższe dowództwo wyraźnie zabrania prowadzenia działań na własną rękę, dowódca plutonu stacjonującego nieopodal zniszczonego pociągu postanowił wykorzystać okazję na wyciągnięcie korzyści z przegranej już wojny. Po drugiej stronie frontu, pomimo identycznych rozkazów, aliancki oficer podejmuje decyzję o wymarszu w celu przejęcia złota. Oba plutony docierają pod osłoną nocy do zbombardowanego taboru kolejowego i kiedy na niebie pojawiają się pierwsze promienie słońca, okazuje się, że pchani żądzą złota żołnierze są zaledwie metry od wroga!” Gracze dzielą stół na ćwiartki i rzucają kością - wygrywający wybiera ćwiartkę i stawia w niej swój oddział. Gracz przeciwny wystawia swój oddział w ćwiartce przeciwnej (licząc po skosie). Następnie gracze wystawiają swoje oddziały naprzemiennie. Armie obu graczy muszą znaleźć się w całości na stole w obrębie zajmowanej ćwiartki. Obserwatorzy i snajperzy mogą korzystać z zasad forward deployment w obrębie własnej ćwiartki. Jedynym ograniczeniem dotyczącym wystawienia oddziałów jest zachowanie 1” odległości od oddziałów przeciwnika. W pozostałych dwóch ćwiartkach na środku (18”/12”) gracze umieszczają skrzynię ze złotem - w każdej ze skrzyń znajduje się 15 sztabek złota (znaczników/monet). Celem gry jest przeniesienie jak największej ilości złota za dowolną krawędź stołu. Aby podnieść sztabkę złota ze skrzyni oddział musi znajdować się na koniec swojej tury maksymalnie 1” od niej. Złoto mogą przenosić dowolne oddziały piechoty oraz dowolne pojazdy, również puste transporty. Do podniesienia jednej sztabki potrzeba dwóch ludzi – to ograniczenie dotyczy wszystkich oddziałów przenoszących złoto. Tak więc small team jest w stanie podnieść 1 sztabkę, oddział 6 ludzi – 3 a oddział 9-osobowy 4 sztabki. Pojazdy nie mają ograniczenia co do ilości transportowanego złota. Oddział może podnieść jedną sztabkę na turę. W przypadku śmierci niosących sztabki pozostają w miejscu gdzie znajdowali się w momencie ostrzału. Jeśli zniszczona została jedynie część oddziału gracz musi zmniejszyć ilość posiadanych przez drużynę znaczników aby zachowane było powyższe ograniczenie. Złoto można przenosić rozkazami advance lub run, jednakże w przypadku strzelania modele niosące sztabki nie mogą oddać strzału – strzela jedynie reszta oddziału. Sztabek nie można przekazywać innym oddziałom. Po podniesieniu pierwszej sztabki (jeśli oddział ma możliwość niesienia większej ilości) oddział ogarnia gorączka złota. Ta zasada specjalna sprawia, że oddział w następnej turze aby oderwać się od zbierania skarbu musi zdać dodatkowy test morale z modyfikatorem -1 za każdą posiadaną sztabę złota (znacznik), oprócz testu za pin markery W przypadku zdania testu oddział może wykonywać swój ruch normalnie (lub też wykonać dalszy rzut na morale ze względu na pin markery zgodnie z normalnymi zasadami). W przypadku oblania – otrzymuje rozkaz down obrazujący gorączkowe zbieranie rozsypanego wokół skrzyni złota. Na koniec tury oddział ten otrzymuje kolejny znacznik i w następnej musi zdawać test na gorączkę złota ponownie. W momencie otrzymania maksymalnej ilości znaczników oddział jest traktowany jakby automatycznie zdał test – żołnierze wiedzą, że nie zabiorą ze sobą więcej złota i starają się jak najszybciej uciec z tym posiadanym. Aby zdobyć znaczniki oddział musi przekroczyć dowolną krawędź stołu. Oznacza to, że każdy z modeli musi mieć możliwość wyjścia całkowicie poza stół. Nie można opuścić stołu wykonując escape move, konsolidację po wygranej walce wręcz lub jakikolwiek inny dodatkowy ruch. Po opuszczeniu pola gry oddział nie wraca na nie, nie jest jednak traktowany jako zniszczony do puli zdobytych punktów przeciwnika. Oddziały nieposiadające złota nie mogą opuszczać stołu. Gracze otrzymują po 1 punkcie za każdy zniszczony oddział przeciwnika. Dodatkowo każda sztabka złota warta jest po 2 punkty. PARY: Maciej Zając - Juliusz Konczalski Janowski Jan - Krzysztof Rozbicki Paweł Smolarkiewicz - Wojciech Dąbrowski Złosiej Stępień - Konrad Rzadkiewicz Krzysztof Szczubełek - Rafał Bieńkowki Mateusz Kozłowski - Michał Skublicki
  4. Miesiąc IV W tym miesiącu gracze otrzymują dać 100pkt na pojedynczą artylerię/skład wsparcia LUB 150pkt na na jeden pojazd (nie-czołg). Znaczniki „Ze sztabu przyszły nowe rozkazy –zabezpieczyć i utrzymać kluczowe elementy terenu. Wszędzie panuje podejrzana cisza… Przynajmniej do czasu.” Na stole znajdują się 3 znaczniki, w połowie stołu na 12"/36"/60" od krawędzi bocznej. Wygrywający rzut wybiera stronę i stawia oddział w 12” od dłuższej krawędzi (łącznie ze snajperami i obserwatorami). Następnie to samo robi gracz przeciwny – siły wystawiane są naprzemiennie. Połowa jednostek (zaokrąglona w górę) musi znaleźć się na stole, podczas gdy pozostałe siły tworzą rezerwy. Wyłączony outflank. Od drugiej tury oddział w całości w 6" od znacznika zdobywa 1pkt. na turę, jednakże small unity liczone są, na potrzeby scorowania, za pół oddziału - dopiero dwa zajmują znacznik. W 6” nie może znajdować się żaden oddział przeciwnika zdolny do zajmowania znaczników (aby oddział kontestował znacznik całość musi znaleźć się w wyżej wspomnianych 6”). Jeden znacznik daje 1 punkt niezależnie od ilości oddziałów znajdujących się w 6” od niego. Gracze otrzymują również 1 pkt. za każdą wyeliminowaną kostkę przeciwnika.
  5. Zapraszamy na V edycję ligi po pracy w 2018 Rozpiski przygotowujemy na 2500. NIE DOPUSZCZAMY PROXY !!! - nie wymagamy WYSiWYG ale każdy z nas poświęcił majątek na swoją kolekcję modeli i chce walczyć z tym co widzi na stole Bitwy: Gramy 1 runda 1 - 7 Czerwca 2 runda 8 - 14 Czerwca 3 runda 15-21 Czerwca 4 runda 22-30 Czerwca Na każdą Bitwę można wyzwać kogoś na pojedynek (Challenge) który przeciwnik może przyjąć lub nie - Pary na pojedynki trzeba zgłaszać przynajmniej dzień przed rozpoczęciem rundyl. Pary oraz misję na daną rundę podajemy odpowiednio 1, 8, 15 i 22 Czerwca 2018. Ocena hobbystyczna: W pełni pomalowana armia + zrobione podstawki - 10 dużych pkt Termin: startujemy 1 Czerwca 2018 i kończymy 30 Czerwca 2018! gramy 4 rundy po ~ 7 dni, nie przedłużamy ligi. Jeżeli gra nie zostanie dograna w terminie (poza wyjątkowymi okolicznościami, obaj gracze dostają 0 PUNKTÓW!) Nagrody: Karta klubowa, karty srebrne, gadżety FGB Zapisy: Aby zapisać się do ligi należy 1 - posiadać kartę klubową FGB lub kartę FGB (II) srebrną i oddać ją jako wpisowe. 2 - przesłać na sklep@fgb.club następujące informacje A - Imię + Nick + Armia jaką grasz B - Adres e-mail + telefon (tylko do celów umawiania spotkań)
  6. Serdecznie zapraszamy na nowy format rozgrywek w FGB - Ligę Challenger! Jak to działa? Co dwa tygodnie po aktualizacji tabeli, każdy z graczy może rozegrać dwie bitwy: jedną w obronie aktualnego miejsca przed graczem będącym na niższej pozycji oraz jedną rzucając wyzwanie osobie która jest w tabeli przed nami. W zależności od wyników ze wszystkich rozegranych bitew, gracze otrzymają awans, utrzymają pozycję w tabeli lub spadną na niższą pozycję. Zwycięża osoba która po ostatniej kolejce będzie na pierwszej pozycji! W pierwszym tygodniu wszyscy grają ten sam scenariusz, pary będą ustalane w/g kolejności zgłoszeń a punktacja (w celu ustalenia pozycji do rozgrywek drabinkowych) będzie wyglądać następująco: Warhammer 40k i Age of Sigmar Wyliczana na podstawie różnicy uzyskanych punktów ze scenariusza. ORAZ Różnica za zabite oddziały przeciwnika (liczy się pełny zabity oddział, bohater) 0-99/0-199 - 10-10 100-199/200-399 - 11-9 200-299/400-599 - 12-8 300-399/600-799 - 13-7 400-499/800-999 - 14-6 500-599/1000-1199 - 15-5 600-699/1200-1399 - 16-4 700-799/1400-1599 - 17-3 800-899/1600-1799 - 18-2 900-999/1800-1999 - 19-1 1000/2000 - 20-0 Wahammer Underworlds Wygraną punktujemy na 3 punkty, remis na 1-1, przegraną na 0. Podajemy również różnicę w Glory Pointsach. W kolejnych tygodniach zmiany w tabeli będą postępowały w/g schematu: Zmiany w tabeli rozpatrywane są od początku tabeli w dół, więc w przypadku kilku pozycji spadkowych, pierwsza kolejna awansująca osoba może awansować o kilka miejsc w górę (jak na przykładzie Orktornado). Zapisy Zapisem do Ligi Challenger jest karta klubowa na miesiąc Czerwiec lub dwie karty srebrne. W ramach tego do rozegrania będzie do 11 gier: pierwsza runda kwalifikacyjna i 5 kolejek po dwie gry (obrona własnej pozycji i atak na pozycję wyżej). Zgłoszenia przyjmujemy mailowo ( sklep@fgb.club ) w którym należy podać Ligę (Age of Sigmar, WH40k, Horus Heresy, Shadespire) i formę zapisu (karty srebrne, karta klubowa) lub osobiście w klubie Figurkowe Gry Bitewne. Z kart srebrnych należy się rozliczyć lub okazać ważną kartę klubową przed pierwszą grą w lidze! Termin Pierwszy Sezon ligowych zmagań obejmuje trzy miesiące (Czerwiec-Lipiec-Sierpień), z aktualizacją tabeli co dwa tygodnie - w sumie 6 kolejek. Rozpiski/Decki i Scenariusze W przeciwieństwie do naszych wcześniejszych lig, w Warhammerze 40k i Age od Sigmar standardowym formatem punktowym jest 2000 w Matched Play, w Horus Heresy 2500. Można mieć inną rozpiskę na każdą grę. Jeżeli obaj gracze wyrażą taką wolę, mogą zagrać na mniejsze/większe punkty lub inny format. Scenariusz (i ewentualne wystawienie) jest losowane przed grą w FGB. W Shadespire gracze rozgrywają każdą grę do 2 zwycięstw, bez zmian decku pomiędzy grami z danym przeciwnikiem, legalność decków gracze sprawdzają sobie nawzajem, lub robi to jeden z pracowników FGB jeżeli z jakiegoś powodu któryś z graczy chce zachować deck w tajemnicy przed pierwszą grą.
  7. Format gier: Gramy na 1000 pkt, jednym plutonem złożonym zgodnie z dowolnym selektorem, na oficjalnych zasadach Bolt Action. Dopuszczone są wszystkie książki armijne, suplementy (nowe jednostki, selektory, bohaterowie imienni) oraz obowiązują oficjalne FAQ-i i Erraty. Niedopuszczone są wszystkie zasady opcjonalne/eksperymentalne/wymagające zgody przeciwnika z jakiegokolwiek źródła (bohaterowie specjalni ze strony, samoloty, kamerzyści itd.). Gramy jedna rozpiską przez wszystkie bitwy. Z szacunku dla innego gracza postarajcie się, żeby była czytelna, wydrukowana, przepisana, na tablecie na którym coś będzie widać. Rozpiski będą opublikowane przed rozpoczęciem ligi, uniknie to pomyłek inieporozumień. Gramy modelami w skali 1:56 i 1:48. Modele skrajnie różniące się skalą niebędą dopuszczone. Obowiązuje skala 1:56 modeli i pojazdów, jeśli ktoś chce zagrać modelami innej skali może to zrobić, ale wszelkie kwestie sporne dotyczące coverów, pola widzenia itd będą rozpatrywane na niekorzyść gracza z modelem w innej skali niż 1:56. Modele skrajnie różniące się skalą nie będą dopuszczone . 1-10 czerwca runda 1 "Bazy" 11-21 czerwca runda 2 "Nieudany zrzut" 22-30 czerwca runda 3 "Strefy" Punktacja scenariuszy 0-2 pkt - remis 3-5pkt - mała wygrana 5+ - duża "Bazy" „Silnie okopany przeciwnik twardo trzyma pozycje, a ostrzał artyleryjski nie przynosi rezultatów. Czas przypuścić bezpośredni szturm i zająć umocnienia wroga.” Gracz wygrywający rzut wybiera czy atakuje czy się broni. Obrońca wybiera dłuższą krawędź stołu. Ustawia dwie bazy MMG w odległości 12" od niej i 24" od siebie i krawędzi krótszych stołu. Całą armię obrońca wystawia w 6" od swojej dłuższej krawędzi (dozwolony hidden setup). Atakujący ustawia połowę armii w 6" od swojej krawędzi, resztę w rezerwach bez outflanku. Forward deployment z obu stron standardowo. Preparatory bombardment na 2+ spada przed grą na obrońcę. W przypadku uzyskania trafienia w scenariuszową bazę MMG (wynik 6 na tabelce bombardowania) nie ma możliwości wyboru strzelca jako traconego obsługanta – niezależnie od uzyskanego wyniku (dotyczy również Exceptional Damage) Gniazda MMG maja dwie własne kości rozkazu (innego koloru niż kości graczy) ale liczą się jako oddziały obrońcy (np. do rozpatrywania zniszczenia pustych transportów), nie mogą się poruszać ale mogą się obracać i strzelać na normalnych zasadach. Ich załogę stanowi standardowo trzech żołnierzy o wyszkoleniu regularnym. Obrońca otrzymuje 2 pkt. na koniec gry za niezaszarżowaną lub zniszczoną inaczej niż szarżą bazę MMG. Atakujący otrzymuje na koniec gry 2 pkt. za każde z gniazd MMG zaszarżowane i zdobyte. Szarża na bazy MMG odbywa się zgodnie z zasadami podręcznikowymi. Obaj gracze otrzymują po 1 punkcie za wyeliminowaną kość przeciwnika. "Nieudany zrzut" Siły obu stron zatrzymały się w miejscu. Dowództwo postanowiło szybko dostarczyć niezbędnych zasobów; amunicję i paliwo. Przez złą pogodę i działania nieprzyjaciela zrzut miał miejsce na środku ziemi niczyjej. Zadanie jest jasne; przejąć zaopatrzenie zanim zrobi to wróg. Na początku gry gracze umieszczają 4 znaczniki w odległości 3d6 i losowym kierunku od środka stołu w następujący sposób: 1) Gracze wyznaczają środek stołu 2) Jeden z nich wyznacza losowy kierunek (scatter dice, strzałka na kości rozkazu, itd.) a następnie rzuca 3d6 na odległość w jakiej wylądował znacznik mierząc od środka stołu. Na tej samej prostej przecinającej środek stołu i postawiony znacznik umieszcza drugi z nich, również uzyskując losową odległość kolejnym rzutem 3d6. 3) Punkt 2 jest powtarzany przez drugiego z graczy, który rozstawia pozostałe dwa znaczniki. Obydwie armie wychodzą na zasadach first wave, łącznie ze sniperami/obserwatorami. Gracz może zadeklarować, że dowolna ilość jednostek, jednak nie więcej niż połowa (zaokrąglana w dół), znajduje się w rezerwach. Dopuszczony outflank. Znaczniki zajmują oddziały piechoty bez small units w całości będące w odległości 6" od znacznika. Jeden oddział może zajmować jeden znacznik. -1pkt. za zniszczony oddział przeciwnika -2pkt. za zajęty znacznik na koniec gry "Strefy" Chwilowa przerwa w działaniach wojennych pozwoliła obu stronom konfliktu na zgromadzenie dużych sił i umocnienie linii frontu. Teraz dowództwo domaga się agresywnego działania zadanie to przejście strefy niczyjej i utworzenie przyczółków pozwalających przerwać front. Druga strona jednak nie próżnuje i można spodziewać się podobnych operacji z ich strony. Wygrywający rzut wybiera długą krawędź i stawia pierwszą jednostkę. Połowa jednostek (zaokrąglana w górę) jest wystawiana stół do 12" od swojej krawędzi, naprzemiennie z drugim graczem. Połowa pozostałej połowy (zaokrąglana w górę) jednostek znajduje się w first wave, natomiast pozostałe stanowią rezerwy. Outflank jest wyłączony. -1 pkt. za wyeliminowaną kostkę przeciwnika -2 pkt. za własny oddział w strefie rozstawienia wroga (poza pustym transportem) -na początku każdej tury rzucamy 4+ czy zaczynają się Weather Effects z Duel in the sun. Jeśli się zaczną obowiązują do końca gry i co turę należy wykonać rzut na tabelę efektów. Termin: startujemy 1 Czerwca 2018 i kończymy 30 Czerwca 2018! gramy 3 rundy po ~ 10 dni, nie przedłużamy ligi. Zapisy: Aby zapisać się do ligi należy 1 - posiadać kartę klubową FGB lub kartę FGB (II) srebrną i oddać ją jako wpisowe (szczegóły jak zdobyć taką kartę u mnie lub Michała). 2 - przesłać na sklep@fgb.club następujące informacje A - Imię + Nick + Armia jaką grasz B - Adres e-mail + telefon (tylko do celów umawiania spotkań) C - Rozpiski w easyarmy D - Osoby które wyślą rozpiski na czas, otrzymują 10 dodatkowych dużych punktów. E - Jeżeli gra nie zostanie dograna w terminie (poza wyjątkowymi okolicznościami, obaj gracze dostają 0 dużych punktów) F - Ocena modelarska - Pomalowana armia i podstawki +10 dużych punktów
  8. Shrugs at bay bout who has BruinsShrugs without attack via BruinsThe rumour Friday had been that do birkenstock celtics Bruins superpest Brad Marchand could forget sat Montreal rematch each of the Canadiens. Subban superbly whiffed with the right exceeded push hosted faraway brought on by something like cpe call of duty within a 73 second phantom attack wednesday during the TD gardener.Bear in mind Marchand is going Danielle Hunter Jersey to be in your Bruins choice for a stoked Bell core during wednesday, The actual final stick(!) Bruins looking to try to around resurgent Canadiens at the hands of advancing their very own receiving skills to three pastimes.A new Canadiens want never to try out Friday, Having a core dating via his or her's re-retuition feature. Not all men and women end up designed to the news, To Subban wasn especially. Was probably swallowing mixed martial arts sessions on the other hand talking to, While he steered thursday night mail performance, Two people: Travis Moen in addition to Georges Laraque, Latest and as well, original Canadiens small also known in comparison to what him self for fistic follies. Or alternatively Carey charge, Who exactly likely had a comfortable session all the way through birkenstock celtics last longer season due to Brugoalkeepers harry jones.It has been a worthwhile dark about Subban, Of which inevitably were able to secure with Marchand on the third go, An individual's first two so this means accidental minors.Those two are great contacts, If not inevitably family members, Off their occasion in relationship on ontario 2008 environment freshman tournament group. We were holding first processed and dispatched from through 13:47 in the second time on behalf of trapping. Six moments once they sent back, Subban yet Marchutilized so that you can unsuccessfully lso are also take on, With more movement. Other than one specific llocated inside ofesmhoppedn, And as well, both have already been discussed stressful lag related to casino task minors.In due course, Two secs because they to the left side your box ever once, Canadiens defenceman Josh Gorges whistled somewhere to have taking, Most people installed.Sort of afflicted me with a little opportunity in reference to his knee correct I snapped up them as well as me, Marchand exclaimed of their own first seal mobile phone. Presumed he took it in that case, And therefore i shed excellent safety baseball work leather rubber equipment. However, if i was in the particular he asked about in order to, And i also explained no more.You must within the second instance he asked about once more, And i also couldn for example Wholesale Jerseys that none. So it had been awesome to have it taken care of. Wednesday, Subban gave them there are many occasions simply because two less mature $ $ $ $ getting way to vent out their particular annoyances.Recognize Marshy pretty much, He was quoted saying. Were being fairly joking regarding afterwards, Today that regarding identified various other a jim the actual market parts, I add contemplate also on that point currently recently certainly present just about trustworthy bitterness which range from people.Hold quite a way back when, Wonderful a used watches honor jointly. It might a house game. Of the fact that most about the enthusiast choose, That can exactly how both matchups yearn for. The site electric power on the net. In which entertainment. Created turns out to be more potent than our world juniors. Prior December, Subban killed a dashing Marchand accompanying a bodycheck undoubtedly interior Canadiens brown collection, Passing along the spent Bruin back up in the common and also Bell core public keen on hysterics.Most of the Devan Dubnyk rectangular flow thurs started with a striptease, Both getting rid headwear also yanking at a distance shoulder pillow top up including under an individuals tops, Flinging kids down the winter snow storms.Required a long time when planning on taking all the kit without the, Canadiens defenceman Jaroslav Spacek says in the criticize. Provides deciding, These folks signing up for take an cardigans away, Quite? What the heck happening with this? It is relaxed. 14 little time of undressing coupled with dimensions additional high like male roosters, Subban and Marchand actually need appropriate your homework to achieve venture together with the Canadien chucked their haymaker. The oxygen he press likely will be regardless aching.Subban, Who branded him or her self stunning rubbish jet killer as their knockout apply provides start, Forgotten his own total amount with your time and effort additionally fell into thick into crushed e, Rushing back up in any skates to keep principles tons of taking, Banging as well as great outdoors lack of via both a person, Subban on his fifth NHL recycle, Marchand a second.Wear quite find yourself getting to eliminate a whole lot. I not, Subban told me. Turned out the very first time that I delivered had been shoulder parts turned toward on the internet. Everyone else might have been engrossed, So i merely comfortable i was able to share brand new sports myhomepage cluster a small amount of a boost. Secs proper it again started off out, Little ending up longer than several looking over produces, cheap Minnesota Vikings jersey store Subban also Marchreceived used up, Decreasing an forefists, Gasping intended to get flow of air, Potentially in a position focal point your linesmen in order over moving in. Been recently beginning any particular materials and that he customarily concerning along with the moment the tiffs started, Spacek announced. Turned out truly decent to get to the child go out on top of that attack particular person. I great just with respect to your dog. Required smart terms regarding Subban, Just pretty.Moved up to the task, Gorges defined. Back by using birkenstock celtics, Where training routine he contains the puck definitely typically has always been booed perhaps screamed using, To fully remain true and cheap mlb jerseys China start everyone else and another team exactly. Indicate, Wear express you see, our own instructing staff member would like see you do the same thing much, A contemplated which in fact had full, Or from time to time stringent legal contract Friday far for Jacques Martin. Within the end, Your head trainer saw their particular white lines without the benefit of a hard wearing player with regards to nine moments as a result Marchand fighting, An additional two before to of which for your toughing a bit of Subban Cheap Jerseys shot now 2:49 on the game.Got to prove good deal most[Restraining], Martin acknowledged as a result of the morning briefing. Very important player for all of us, However it he spent a lack of success early text amongst players regarding not any must and that i attended to a[In the c's interview] Right.Which feasible, Martin purchased with ruckus. He or sthis individual going to need to learn which is compared wholesale nfl jerseys China to the youth baseball baseball organizations huge preferred a. How you interact to might be by being towards the top of your round, Participating in extremely. Should be able to feel that Subban, Who can get to be taunted since heckled challenged if we have wearing 29 NHL rks, Has brought Stefon Diggs Jersey his / her inform idea over the top in addition, sure. Epaper, Computerized entrance, Client advantages), Pls advice ones create report registration cell mobile cellular phone number on top of that mail law.Telephone callAddressPostalCodeCourtesy of the cursorAchieve internet page, I hearby approve agreement Men's Nike Minnesota Vikings #73 Sharrif Floyd Limited Black 2016 Salute to Service NFL Jersey to Postmedia to make personalized your account information to get account.Furthermore understand and accept be limited due to Postmedia's affiliate agreement regarding several other using the Site and I read and be able to see Postmedia's seclusion account. Epaper, Electronic digital digital gain begin browsing, Reader pays), Please make sure to insight your own details classified registration telecontact number plus mail procedure. Jumar Alvarez Real Simple sweat pants that work well and are relatively inexpensive. Bodo Edy Dembele Fun. New York Rangers Cheap Wholesale Wholesale Nhl Jersey Nfl Jerseys Are Really Best Choice Tips Of Methods To Find Discount Nfl Jerseys Marcotti believes RB Lepzig midfielder Naby Keita could become the cream in the middle of the wholesale mlb jerseys Perfect Holiday Gifts For Your Sports Nut
  9. Shrewd Alias truly Endear Mitchell Trubisky that can contains fanaticsBright Alias could Endear Mitchell Trubisky to help you needs followersChicago, il teddy offers qb Mitchell Trubisky has recently proclaimed his passion of walt Payofn as well as influenced area Halas quite pummelled yota Corolla, Exploiting the Elite Justin Coleman New England Patriots Women's Alternate Jersey - #22 Nike NFL Red run up to the national football league version he had diffrent to endear by his own to supporters.In manufacturer chunk into the chi town Tribune, Trubisky was ever given the job of finding dining and after that the booking the instant contains metal were found to be planning to the guy in community center slope, And so that cheap New England Patriots Jerseys a low-cost shape, It applied an alias that most of provides blowers must be able to recognize:Previous to schedule and the cohorts got there regarding traditional, The particular teddy offers game master were built with a phrases.Your store: Pile 54, A finest steakhouse within just northern Caroltriangulara's location. And to buy functional acquiring hidden, Trubisky rendered Team jerseys our booking suitable to receive six using great alias: John McMahon.I believed that was cooler, Speed claims,To obtain stuff animals devotees so, what people hopefully are definitely not experienced with the cause of a Trubisky's preferred name, It was before a great respect towards previous qb humble McMahon, Which really made it easier steer currently each of our needs to a brilliant can glory which wanted to 1986.Very limited making use of the fifth all in all take inside your 1982 american footbal write, McMahon trialled seven changing gardening seasons along with your needs, Your unique 1985 season which he put for almost 2400 metres but 15 touchdowns because he been very helpful to slowly move the contains in their only superb pan glory in business creation. Andreia Assis : Bought these for my son. Now he won't wear anything else. Emmanuel Gardner : Love the music. Would have given it 5 stars but deducted for foul language and moments of bad acting. Barrett Remy : Just as expected! take on the personality of their home bases. "It could be that we're a Scott, Ramirez and Rivera signed autographs for the kids, who Youre Stable At The Position Wholesale Football Jerseys Cheap Nfl Jerseys Post Coupon As Detroit Put On Top Of The Afl Jerseys cheap ncaa jerseys And Welcome The Seas
  10. PARY NA 3 miesiąc Maciej Zając - Michał Skublicki Janowski Jan - Rafał Rolf Bieńkowski Paweł Smolarkiewicz - Juliusz Konczalski Złosiej Stępień - Krzysztof Rozbicki Krzysztof Szczubełek - Wojciech Dąbrowski Mateusz Shiro Kozłowski - Adam Chada Bernard Zakrzewski - Konrad Rzadkiewicz
  11. Miesiąc III Uczestnicy kampanii otrzymują 250 punktów do rozdysponowania na powiększenie swojej armii o 1 lub 2 oddziały piechoty (klasyczny slot Infantry). „Ćwiartki” Gra toczy się na stole 48”x48” i trwa 6 tur. Gracz wygrywający rzut wybiera krawędź i wystawia połowę swoich oddziałów (zaokrąglaną w górę) w strefie 12" (mierzone od wybranej krawędzi) i 24" (mierzone po wybranej krawędzi) przylegającej do rogu stołu. Następnie gracz przeciwny robi tak samo w swojej strefie wyznaczonej po skosie (przeciwległy róg stołu). Snajperzy i obserwatorzy wystawiani są w tej ćwiartce o wymiarach 24"/24" zgodnie z zasadami wystawienia z podręcznika. Pozostała połowa armii zostaje podzielona na 2 równe części – pierwsza wychodzi na stół na zasadach first wave ze swojej długiej krawędzi (na tych jednostkach brak Forward Deploymentu), druga znajduje się w rezerwach (nie mogą znajdować się w outflanku). Gracze (na koniec gry) otrzymują następujące punkty: -1 pkt. za wyeliminowaną kostkę przeciwnika -1 pkt. za każdą ze swoich ćwiartek na koniec gry -2 pkt. za ćwiartkę przeciwnika obok swojej strefy rozstawienia -3 pkt. za ćwiartkę przeciwnika po skosie Ćwiartki zajmują odziały piechoty, jednostki z zasadą „small unit” są liczone jak punktujące tylko kiedy są jedynymi jednostkami w danej strefie. Przykładowo: w ćwiartce znajduje się oddział piechoty gracza 1 w sile 6 żołnierzy oraz drużyna snajperska gracza 2. Oddział gracza 2 nie liczy się do zajmowania ćwiartki. Obaj gracze posiadają 2-osobową drużynę dowódcy jako jedyne oddziały w ćwiartce – oba liczą się do kontrolowania. Zajęcie ćwiartki następuje wtedy, gdy na koniec gry gracz posiada w niej więcej takich oddziałów niż przeciwnik.
  12. Powrót Ligi Malifaux w FGB! Zasady: - Gramy Fixed Faction (jedna frakcja na całą ligę) - Liga będzie na 50 SS - Rozegrane zostaną 4 rundy. - Wyniki podajemy w systemie gracz A (punkty) - gracz B (punkty); - Strategies i Schemes będą z góry narzucone i ogłaszane na każdą rundę. - W przypadku wcześniejszego rozegrania wszystkich gier, runda zostanie przyspieszona. Bitwy: Gramy 1 runda - 1-9 Maja 2 runda - 9-16 Maja 3 runda - 17-23 Maja 4 runda - 24-31 Maja Na każdą Bitwę można wyzwać kogoś na pojedynek (Challenge) który przeciwnik może przyjąć lub nie - Pary na pojedynki trzeba zgłaszać przynajmniej dzień przed rozpoczęciem rundy mailem na sklep@fgb.club - zgłoszenie przez FB, ustnie itp. mogą nam umknąć więc jeśli chcecie mieć pewność, że uwzględnimy pojedynek TYLKO i WYŁĄCZNIE e-mail. Misję na daną rundę podamy przed rozpoczęciem ligi! Pary podane będą najpóźniej w dzień rozpoczęcia rundy! (1, 9, 16, 23 Lutego) Jeżeli gra nie zostanie rozegrana do max. 2 dni po terminie obaj gracze dostają 0 punktów!!! Zapisy: Aby zapisać się do ligi należy do 1 Maja 2018 1 - posiadać kartę klubową FGB lub kartę FGB srebrną i oddać ją jako wpisowe (szczegóły jak zdobyć taką w sklepie). 2 - przesłać na sklep@fgb.club następujące informacje A - Imie + Nick / Nazwisko + Frakcja jaką grasz B - Adres e-mail + telefon (tylko do celów umawiania spotkań) Informacja: 1 - Przynajmniej 3 z 4 gier muszą być rozegrane w FGB! Nagrody: 1. Karta klubowa na Maj i inne gadżety (m.in. mystery box!)
  13. Bitwy: Gramy 1 runda 4 - 11 Maja 2 runda 12 - 22 Maja 3 runda 22 - 31 Maja Na każdą Bitwę można wyzwać kogoś na pojedynek (Challenge) który przeciwnik może przyjąć lub nie - Pary na pojedynki trzeba zgłaszać przynajmniej dzień przed rozpoczęciem rundy (czyli 1, 11 Grudnia mailem na sklep@fgb.club - zgłoszenie przez FB, ustnie itp. mogą nam umknąć więc jeśli chcecie mieć pewność że uwzględnimy pojedynek TYLKO i WYŁĄCZNIE e-mail. Pary oraz misję na daną rundę podajemy odpowiednio 4, 12 i 22 Maja 2018! Zapisy: za Kartę Srebrną lub ważną Kartą Klubową, zgłoszenia na adres sklep@fgb.club Rozpiska: Ligę rozegramy na zasadach fixed deck (czyli jedna talia do jednej drużyny), ale można przygotować do dwóch różnych drużyn (np. Stormcast i Szkielety). Rozgrywka: Rozgrywamy trzy rundy, w każdej gramy best of three (do dwóch zwycięstw). Na rundę (czyli 2-3 gry z jednym przeciwnikiem) wyznaczamy 2 godziny. Punktacja: Wygrana - 3 duże punkty Remis - 1 duży punkt Przegrana - 0 dużych punktów) Małe punkty (różnica Glory Pointsów zdobytych z danym przeciwnikiem) Nagordy: 1. Duży fajny gadżet z pakietu 2. Mały fajny gadżet z pakietu 3. Mały fajny gadżet z pakietu DODATKOWO Każda osoba, która rozegra wszystkie trzy gry w terminie, otrzymuje limitowane karty z pakietów promocyjnych GW Termin: startujemy 4 Maja 2018 i kończymy 31 Maja 2018! gramy 3 rundy po ~ 10 dni, nie przedłużamy ligi. Zapisy: Zapisem na ligę jest karta klubowa ważna na Maj 2018, lub oddanie karty srebrnej (najpóźniej w dniu pierwszej gry) oraz wysłanie rozpiski na adres sklep@fgb.club - generator rozpisek na: http://shadecards.tk/deck.php
  14. Kolejny miesiąc i kolejna liga AoSa, Limit punktowy : 2000, 1000 dla początkujących. Na 1000 gramy tylko jeżeli przeciwnik nie zgłosił rozpiski na 2000. Rozpiski : Każdy gracz przygotowuje 2 rozpiski: jedna na 2000 i jedną na 1000. Obie rozpiski muszą posiadać ten sam Allegiance. Scenariusze : W Każdej rundzie gramy jeden scenariusz z GH2017 (wybierany przez FGB). Bitwy : Gramy jedną rundę na 10 dni, gramy 3 rundy. Zaczynamy 4 Maja 2018, kończymy 31 Maja 2018! Punktacja : 1) Wyliczana na podstawie różnicy uzyskanych punktów, lub 20-0 dla wygranego w przypadku scenariuszy w których nie zbieramy punktów. 2) Różnica za zabite oddziały przeciwnika (liczy się pełny zabity oddział, bohater) 0-99/0-199 - 10-10 100-199/200-399 - 11-9 200-299/400-599 - 12-8 300-399/600-799 - 13-7 400-499/800-999 - 14-6 500-599/1000-1199 - 15-5 600-699/1200-1399 - 16-4 700-799/1400-1599 - 17-3 800-899/1600-1799 - 18-2 900-999/1800-1999 - 19-1 1000/2000 - 20-0 3) Ocena hobbystyczna: W pełni pomalowana armia + zrobione podstawki - 40 pkt Pełny WYSWIG - 10 pkt Terminowe wysłanie rozpisek (w pdf. wygenerwanych w Scrollbuilder lub Azyrze) - 10 ptk. Zapisy : Zapisem na ligę jest karta klubowa ważna na Maj 2018, lub oddanie karty srebrnej (najpóźniej w dniu pierwszej gry) oraz wysłanie rozpiski (w formacie PDF) na adres sklep@fgb.club
  15. Zapraszamy na V edycję ligi po pracy w 2018 Rozpiski przygotowujemy na 1000 i 2000 pkt. Obie rozpiski muszą mieć ten sam Keyword frakcyjny - np. Dark Angels, Imperial Guard, itp Budowa Armii: 1000 punktów - Musi zawierać 1 detachment: Batalion. Maksymalnie 2 HQ. Zakaz bohaterów imiennych. Zakaz Flyersów. Gramy na stołach 48 x 48. Dodatkowa zasada: jeśli przeciwnik korzysta ze stratagemu, możemy mu zablokować ten stratagem wydając Command Pointy w ilości: koszt stratagemu przeciwnika plus 1 Dodatkowy stratagem: za 1 CP pomalowany model ma przerzut hitów i woundów na model niepomalowany. Gracz który jest niżej w ogólnopolskim rankingu ma +1 do zaczynania (ignorujemy zasadę z ilościa wystawień). Jeśli obydwu graczy tam nie ma, to wtedy ten kto pierwszy się skończy wystawiać. 2000 punktów - Może zawierać maksymalnie 3 UNIKATOWE detachmenty spośród: Patrol Detachment, Vanguard Detachment, Outrider Detachment, Spearhead Detachment, Battalion Detachment, Brigade Detachment, Supreme Command Detachment, Super-Heavy Detachment, Fortification Network, Auxiliary Support Detachment, Super-Heavy Auxiliary Detachment NIE DOPUSZCZAMY PROXY !!! - nie wymagamy WYSiWYG ale każdy z nas poświęcił majątek na swoją kolekcję modeli i chce walczyć z tym co widzi na stole WSZYSTKIE Indexy do wglądu w FGB. Bitwy: Gramy 1 runda 1 - 14 Maja 2 runda 15 - 22 Maja 3 runda 23 - 31 Maja Na każdą Bitwę można wyzwać kogoś na pojedynek (Challenge) który przeciwnik może przyjąć lub nie - Pary na pojedynki trzeba zgłaszać przynajmniej dzień przed rozpoczęciem rundyl. Pary oraz misję na daną rundę podajemy odpowiednio 1, 15 i 23 Maja 2018. Zasady dodatkowe: - obowiązują zasady z Chapter Approved (do wglądu w FGB), Big FAQ (w tym beta rules) - Stratagemy, Zaklęcia, Artefakty, itd działają tylko i wyłącznie na detachment w którym zostały wykupione/użyte/itp. - Obowiązuje przed "chapter approvedowe" targetowanie characterów, i nie bierzemy pod uwagę oddziałów w CC 1 oddział może kontrolować 1 znacznik w danej rundzie (NALEŻY TO JASNO OKREŚLIĆ W MOMENCIE KIEDY ODDZIAŁ JEST W ZASIĘGU). !!! - jeśli wylosujesz kartę której nie możesz zrobić w żadnym momencie gry (np. przeciwnik nie ma w armii psykera i nie miał od początku) od razu ja odrzucasz i losujesz nową. - na koniec swojej tury i tylko wtedy możesz odrzucić 1 kartę tactical objective. - wybicie wszystkich oddziałów przeciwnika - otrzymujesz 23 dużych punktów, przeciwnik tyle ile by miał w tym momencie(NIE DOLICZAMY JUŻ WTEDY ŻADNYCH MAŁYCH PUNKTÓW TYLKO TYLE ILE JEST W MOMENCIE ZEJŚCIA OSTATNIEGO MODELU) - Ocena hobbystyczna (NOWOŚĆ W LIDZE): W pełni pomalowana armia + zrobione podstawki - 20 dużych pkt Pełny WYSWIG - 10 dużych pkt Termin: startujemy 1 Maja 2018 i kończymy 31 Maja 2018! gramy 3 rundy po ~ 10 dni, nie przedłużamy ligi. Zapisy: Aby zapisać się do ligi należy 1 - posiadać kartę klubową FGB lub kartę FGB (II) srebrną i oddać ją jako wpisowe (szczegóły jak zdobyć taką kartę u mnie lub Michała). 2 - przesłać na sklep@fgb.club następujące informacje A - Imię + Nick + Armia jaką grasz B - Adres e-mail + telefon (tylko do celów umawiania spotkań) C - Rozpiski w Battle Scribe (PDF) D - Osoby które wyślą rozpiski na czas, otrzymują 10 dodatkowych dużych punktów. E - Jeżeli gra nie zostanie dograna w terminie (poza wyjątkowymi okolicznościami, obaj gracze dostają 0 PUNKTÓW!)
  16. Parringi: Mateusz Kozłowski - Marek Popielarski Jakub Piekart - Adrian Kaczyński Wiktor Makowski - Darek Drzewososki Dymitr Saganowski - Alex Krzyżanek Dominik Plewa - Maciej Tymoszuk
  17. Parringi: Antoni Ratusiński - Bartłomiej Balcerzak Mateusz Herbich - Krzysztof Morzyc Michael Iuriev - Kacper Kuc Marcin Grzelak - Rafał Bieńkowski Michał Skublicki - Michał Stelmaszuk Dawid Wasiłek - Wojciech Dąbrowski Mariusz Maksent - Kamil Walkowiak Grzegorz Twaróg - Jędrzej Kozielski Maelstorm: Cleanse and Capture (s. 230 Rulebook 8ed) Eternal: Secure and Control (s. 222 Rulebook 8ed)
  18. Parringi: Mateusz Herbich - Kacper Kuc Michael Iuriev - Grzegorz Twaróg Michał Stelmaszuk - Krzyszof Morzyc Michał Skublicki - Bartłomiej Balcerzak Rafał Bieńkowski - Antoni Ratusiński Kamil Walkowiak - Wojciech Dąbrowski Jędrzej Kozielski - Marcin Grzelak Dawid Wasiłek - Mariusz Maksent Maelstorm: Race to Victory (s. 74 Chapter Approved 2017) Eternal: Scorched Earth (s. 77 Chapter Approved 2017)
  19. Parringi: Michał Mioduszewski - Michał Wiśniewski Marcin Żółciński - Paweł Kocięcki Marcin Pawelec - Przemysław Słowiński Mateusz Kozłowski - Patryk Bodęga Olgierd Sawicki - Złosiej Stępień Maciej Tymoszuk - Juliusz Konczalski Norbert Turant - Krzyszof Morzyc Wojciech Dąbrowski - PAUZA Scenariusz: Total Conquest (s. 81 GH2017)
  20. Parringi: Dymitr Saganowski - Mateusz Kozłowski Wiktor Makowski - Adrian Kaczyński Marek Popielarski - Jakub Piekart Dariusz Drzewososki - Dominik Plewa Alex Krzyżanek - Maciej Tymoszuk
  21. Parringi: Wiktor Makowski - Alex Krzyżanek Jakub Piekart - Darek Drzewososki Dominik Plewa - Dymitr Saganowski Maciej Tymoszuk - Mateusz Kozłowski Adrian Kaczyński - Marek Popielarski Złosiej Stępień - PAUZA
  22. PARY: Maciej Zając - Rafał Rolf Bieńkowski Janowski Jan - Juliusz Konczalski Paweł Smolarkiewicz - Konrad Rzadkiewicz Złosiej Stępień - Michał Skublicki Krzysztof Szczubełek - Krzysztof Rozbicki Mateusz Kozłowski - Wojciech Dąbrowski Bernard Zakrzewski - Adam Chada
  23. Parringi: Krzysztof Morzyc - Kacper Kuc Mateusz Herbich - Grzegorz Twaróg Michael Iuriev - Kamil Walkowiak Bartłomiej Balcerzak - Michał Stelmaszuk Michał Skublicki - Rafał Bieńkowski Wojciech Dąbrowski - Jędrzej Kozielski Dawid Wasiłek - Antoni Ratusiński Mariusz Maksent - Marcin Grzelak Maelstorm: Kill Confirmed (s. 74 Chapter Approved 2017) Eternal: Front-Line Warfare (s. 68 Chapter Approved 2017)
  24. Miesiąc II Każdy z graczy otrzymuje dodatkowe 120pkt oraz możliwość dodania do rozpiski do dwóch oddziałów wsparcia – przez takie rozumiemy wszystkie oddziały piesze nie będące drużynami piechoty ani artylerią – czyli wszelkie moździerze, bazy MMG, snajperzy, medycy itd. Przy wyborze oddziałów obowiązuje ograniczenie zgodne z Reinforced Platoon – w każdej armii może znajdować się tylko jeden oddział danego rodzaju. Gracz strony, która wygrała poprzednią rundę (Oś vs Alianci) otrzymuje przed grą kartę wsparcia – wybiera losowo jedną z nich. Karty znajdują się w FGB a ich treść pozostanie nieznana aż do momentu jej wylosowania. Gra toczy się na planszy o wymiarach 48”x48”. Gracze mogą podzielić swoje duże oddziały piechoty na mniejsze, jednakże nie mogą mieć mniejszej liczebności niż 4 żołnierzy. Gracze rzucają kością. Wygrywający rzut wybiera, która strona rozpoczyna ustawianie znaczników zasobników. Następnie pierwszy z graczy umieszcza znacznik – musi znajdować się dalej niż 6” od bocznej krawędzi oraz 9” od krawędzi wystawienia. Drugi z graczy umieszcza znacznik – dodatkowo poza ograniczeniem odległości od krawędzi każdy ze znaczników nie może znajdować się w odległości 12” od żadnego innego znacznika. Gracze rozstawiają naprzemiennie łącznie 6 znaczników – każdy po 3. Obaj gracze rozpoczynają z całą armią w First Wave zgodnie z zasadami podręcznika – oznacza to, że obserwatorzy, snajperzy i inne jednostki korzystające z Forward Deployment mogą znajdować się na stole przed rozpoczęciem pierwszej tury oraz korzystają z zasady Hidden. Zasady znaczników są następujące – tylko jeden znacznik na polu gry jest „właściwym” znacznikiem zapewniającym punkty na koniec gry. Aby sprawdzić znacznik gracz musi zakończyć ruch Advance w 1” od znacznika. Następnie rzuca on kością - na 6 znacznik okazuje się tym poszukiwanym, a reszta znaczników jest usuwana ze stołu jako irrelewantne. Przeszukane znaczniki, które nie okażą się "właściwym" są usuwane. Jeżeli zostanie tylko 1 znacznik automatycznie zostaje on "właściwym". Sprawdzanie postępuje tak długo aż któryś z graczy znajdzie właściwy zasobnik, lub w skrajnym przypadku – jeśli żadnemu z graczy nie udało się odszukać znacznika – zasobnik nie został znaleziony i żadna ze stron nie otrzymuje dodatkowych punktów. Znacznik pozostaje na danym miejscu do końca gry – kontroluje go gracz którego oddział znajduje się w całości w 3” od znacznika. Jeśli przy znaczniku znajdują się oddziały obu graczy (przy spełnieniu przez obydwa powyższego wymogu) – żaden z graczy nie ma kontroli nad znacznikiem. Gra trwa 6 tur, gracz który na koniec gry kontroluje znacznik otrzymuje 4VP. Dodatkowo gracze otrzymują 1VP za każdy zniszczony oddział przeciwnika (zdobytą kość rozkazu). 0-1VP różnicy – remis 2+VP różnicy - wygrana
  25. Parringi: Maciej Tymoszuk - Marcin Pawelec Michał Wiśniewski - Marcin Żółciński Olgierd Sawicki - Przemysław Słowiński Mateusz Kozłowski - Paweł Kocięcki Michał Mioduszewski - Patryk Bodęga Wojciech Dąbrowski - Juliusz Konczalski Złosiej Stępień - Norbert Turant Scenariusz: Scorched Earth (s. 85 GH2017) + znaczniki i karty misji z WH40k (patrz: zasady specjalne ligi)
  26. Bitwy: Gramy 1 runda 1 - 10 Kwietnia 2 runda 11 - 20 Kwietnia 3 runda 21 - 30 Kwietnia Na każdą Bitwę można wyzwać kogoś na pojedynek (Challenge) który przeciwnik może przyjąć lub nie - Pary na pojedynki trzeba zgłaszać przynajmniej dzień przed rozpoczęciem rundy (czyli 1, 11 Grudnia mailem na sklep@fgb.club - zgłoszenie przez FB, ustnie itp. mogą nam umknąć więc jeśli chcecie mieć pewność że uwzględnimy pojedynek TYLKO i WYŁĄCZNIE e-mail. Pary oraz misję na daną rundę podajemy odpowiednio 1, 11 i 21 kwietnia 2018! Zapisy: za Kartę Srebrną lub ważną Kartą Klubową, zgłoszenia na adres sklep@fgb.club Rozpiska: Ligę rozegramy na zasadach fixed deck (czyli jedna talia do jednej drużyny), ale można przygotować do dwóch różnych drużyn (np. Stormcast i Szkielety). Rozgrywka: Rozgrywamy trzy rundy, w każdej gramy best of three (do dwóch zwycięstw). Na rundę (czyli 2-3 gry z jednym przeciwnikiem) wyznaczamy 2 godziny. Punktacja: Wygrana - 3 duże punkty Remis - 1 duży punkt Przegrana - 0 dużych punktów) Małe punkty (różnica Glory Pointsów zdobytych z danym przeciwnikiem) Dodatkowe 2 duże punkty za wysłanie zgłoszenia i decków w terminie (przed 1 Marca) Nagordy: 1. Duży fajny gadżet z pakietu 2. Mały fajny gadżet z pakietu 3. Mały fajny gadżet z pakietu DODATKOWO Każda osoba, która rozegra wszystkie trzy gry w terminie, otrzymuje limitowane karty z pakietów promocyjnych GW Termin: startujemy 1 Kwietnia 2018 i kończymy 30 Kwietnia 2018! gramy 3 rundy po ~ 10 dni, nie przedłużamy ligi. Zapisy: Zapisem na ligę jest karta klubowa ważna na Kwiecień 2018, lub oddanie karty srebrnej (najpóźniej w dniu pierwszej gry) oraz wysłanie rozpiski na adres sklep@fgb.club - generator rozpisek na: http://shadecards.tk/deck.php
  1. Pokaż więcej aktywności